Theehuis!
zondag 31 mei 2009 om 21:30
Grappig ik vind juist de opmerking zelf achterlijk. Is een feit en een onlangs pijnlijke besproken onderwerp en dat als voorbeeld gebruiken vind ik kinderachtig en makkelijk. Maar goed..blijft heerlijk onderwerp van discussie. Diereman is het ook niet eens met mij.
Zit te zeuren Star over je opmerking van "wist ik het maar"
Zit te zeuren Star over je opmerking van "wist ik het maar"
zondag 31 mei 2009 om 21:34
Ja, jochies vonden het prachtig! Tony had zelfde als Ceetje: wilde geen zwembroek aan, want mocht niet nat worden! Vito vond het wat minder geslaagd. Duurde echt lang voor hij met zijn tenen in het water durfde. Hij moet niks hebben van vieze handjes en blijkbaar geldt hetzelfde voor teentjes. Gillen als er zand aan bleef plakken!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 31 mei 2009 om 21:36
quote:Kess schreef op 31 mei 2009 @ 21:34:
Ja, jochies vonden het prachtig! Tony had zelfde als Ceetje: wilde geen zwembroek aan, want mocht niet nat worden! Vito vond het wat minder geslaagd. Duurde echt lang voor hij met zijn tenen in het water durfde. Hij moet niks hebben van vieze handjes en blijkbaar geldt hetzelfde voor teentjes. Gillen als er zand aan bleef plakken!
Hahaha, mooi. Kleine diva dus Vito
Dacht dat Tony dat eerst ook had, niet vies willen worden enzo?
zondag 31 mei 2009 om 21:39
quote:Star schreef op 31 mei 2009 @ 21:36:
[...]
Tony had dat ook wel, maar in veel mindere mate.
Vito inderdaad divapraktijken. Die eet met zijn handen en gilt daarna als een speenvarken dat zijn handjes vies zijn en dat ze NU NU NU schoongemaakt moeten worden!
[...]
Tony had dat ook wel, maar in veel mindere mate.
Vito inderdaad divapraktijken. Die eet met zijn handen en gilt daarna als een speenvarken dat zijn handjes vies zijn en dat ze NU NU NU schoongemaakt moeten worden!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 31 mei 2009 om 21:40