Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die Vito, moet je er niet om lachen op zo'n moment? Mits het niet elke vijf minuten voorkomt natuurlijk.

En partij noemen we dan StarreKess

O nee, dan denken ze dat we uit Limburg komen.

Babysnuiven leuk! Ik ga ook binnenkort , moet nog even afspraak maken en kadootje verzinnen.
quote:Dierewier schreef op 31 mei 2009 @ 21:42:

Vrouwen zijn veel efficienter als het om politiek en tijd gaat. Hebben nog wel meer te doen

God forbid dat dat de reden is dat je op eng wijf nummer 1 of eng wijf nummer 2 gaat stemmen
We gaan maar eens een partijprogramma verzinnen!

Morgen, want ik ga nu naar bed.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ga er ook nog een nachtje over slapen, welterusten!
Haha Star, pis in mijn broek maar het is waar. Stem altijd op de eerste (enge) vrouw op de lijst. Beter als ik vanaf nu mijn mond ga houden volgens mij.

Starrekes for the bes (t).

Zit op Ned 3 naar Ramptoeristen te kijken van Patrick Lodiers in Siera Leone (is toch van blooddiamants Inad). Heftig hoor!

Cadeautje vind ik altijd lastig maar moest los op dit roze jurkje ghi
Trusten!
quote:Star schreef op 30 mei 2009 @ 21:56:

Ik vind die poedels wel erg Bon Jovi hoor.

My thought exactly Grappig

Visheplakgebeuren is leuk

Chica slaapt onder haar nieuwe tent (= klamboe) (want finaal lekgeprikt laatste dagen). Ier is met zus aan t skypen over haar essay. En ik lees hier en kijk hier plaatjes

En, internet is traahaaag hier.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Trusten meisjes!!!

Vanmiddag even langs het huis gereden, zag er behoorlijk aggenebis uit en ik werd ook niet echt warm van de schrootjesmuren Kan er ook niet bij huis parkeren.

En nu sta ik voor een ander huis in die buurt op 5, ook langsgereden en die is veel netter en is hoekhuis met eigen parkeerplaats.

Dilemma dilemma.

Of niet.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Bennikweer! Wij hadden lekkere dag met rondjes rijden, ijsje eten, buurten bij XanZus, terugrijden, besluiten om niet te picknicken maar pannenkoek te eten in pannenkoekrestaurant, verder rijden, langs de Rijn kijken, en nu net weer terug

Kess, je was dus dichtbij! Leuk! Heb je op grasveldje aan't water (bij veerpontje) gepicknickt? Of denk ik aan verkeerde plek? H-dorp?

Overigens heb ik een flubberbuik zónder ooit een kind gebaard te hebben. Moet ik nu een topic openen?
Peas on earth!
Ik zou t doen, Erwt, van topic.

Jullie dag klinkt lekker.

Hier ook geen striae, terwijl ik bij Chica pas 29 was

Vish, balen van huis. Maar, kans dat je andere huis krijgt als je op 5 staat niet heel heel hoog. En die schrootjes kun je er af jassen en huis jouw eigen leuke huisje maken. Ik had het ook met paarse huis hoor, echt even getwijfeld vanwege vreselijke paarsheid, maar is uiteindelijk goed gekomen.

Politiek gezien lekker met Dier eens, scheelt typen
Ik heb gewoon de striae van Inad en Star én mezelf. Begint bij mijn knieën en kruipt tot decolleté.

Voor vorige huizen stond ik op 12 en 5 dus alles onder de 10 is toch wel kansvol en heb nog 6 maanden de tijd. Ga er morgen eens goed over nadenken.
Ik zie nu een neushoorn met een stijve tampeloeres op tv.
Ik heb nog nooit een neushoorntampeloeres gezien

Als je nog 6 maanden hebt is wachten wel goed idee misschien. Zomertijd is vaak verhuistijd.

Die striae mag je houden trouwens, ik hoef em niet terug
Haha, dat wilde ik net nog even toevoegen. Dat het straks zomervakantie is en dat ik dan zomaar paar plaatsen omhoog kan schieten.

Die tampeloeres is enorm. De striae ook.
Ik ben blij dat ik geen neushoorn ben dan maar, alhoewel, vrouwtje zal ook wel een behoorlijke doos hebben

Ja, zomer echt goede tijd voor reageren. Had dat ook met oude huisje, was ook in zomerperiode. Ik ga voor je duimen!

Decor: het huis van Xan en Erwt

Achtergrondinfo: Xan die een kleine-vliegende-beestjes-fobie heeft

Scene 1:

Een enórme mot in de keuken, door Xan Miranda de Verschrikkelijke Mot gedoopt.

Scene 2:

Een jonge ekster ín de huiskamer. Xan die lijkbleek uitgeslagen is en een kat die moordlustig op vogel jaagt.

De redder in dit verhaal: heldhaftige Erwtje
Peas on earth!
Erwt! Je moet scenarioschrijfster worden! Geweldig verhaal nu al. Ben erg benieuwd naar de plot! Arme Xan...

We waren trouwens niet in H-dorp (wel heel even ijsje gehaald daar op de terugweg) maar in O-dorp. Volgens mij hadden we elkaar tegen kunnen komen, of niet? Gek idee, zeg!

Vish, 6 maanden is nog best wat tijd. En volgens mij is het nu echt tijd voor een huisje dat het hélemaal is. Dus mét parkeerplaats (is toch wel errug handig hoor!) en zonder megaverbouwingen. Ik zou het erop wagen, geloof ik. In de zomer reageren er minder mensen, want op vakantie. Dus jij weer hoger op de lijst. Komt goed!

Vanmorgen lekker stuk gefietst en bootjes gekeken bij de sluis. Is zo simpel eigenlijk, maar de jongens vinden dat een geweldig uitje. Straks nog even naar de vader van Don.
Loretta is De Mol. Punt.
Haha Erwt, ik mag toch hopen dat deze scènes op band zijn vastgelegd.

Heerlijke ochtend gehad, kind in onderbroek met water aan de gang geweest en ligt nu te slapen.
Check net mijn mailaccount wat ik voor Viva gebruik (en verder voor niks) staan er allemaal vriendenuitnodigingen in, whahahahaaa.

Maar dus ook van allemaal vreemde mensen, heel raar.
Kan ik met alleen een nicknaam berichten van die persoon vinden? Of eigenlijk: kan 1 van jullie dat want ik kan het dus niet.
Hehe, het was grappig, maar wel een beetje zielig voor Xan. Xan is volgens mij in zijn vorige leven ooit door kleine vliegende beestjes aangevallen, want hij is er echt oprecht fobisch voor (in een ruimte).

Vanochtend eerst een mot (toegegeven: een hele grote enge, die volgens mij ook heel boos keek), die heb ik opgezogen met de stofzuiger en vervolgens speciaal voor Xan een prop keukenrolpapier in de stofzuiger gedaan zodat Miranda De Verschrikkelijke Mot niet zou ontsnappen.

Daarna... landde er per ongeluk een (volgens mij nog niet helemaal volwassen) ekster in de tuin, op 10 cm afstand van Grijs Monster. Kat én ekster naar binnen en vervolgens een oorverdovende schreeuw en een wit uitgeslagen Xan

Xan in de gang, kat naar buiten gejaagd, en vervolgens ekster met nogal veel moeite met theedoek achter gordijn vandaan opgevist en buiten gezet nadat ik kat eerst weer naar binnen had gejaagd. Toen Xan weer uit de gang vandaan getrokken.

Ik verdien inmiddels een nog veel groter kado dan Plakkies

Leuk van fietsen Kess. Wij hebben ook gefietst. Met pontje over en eind gefietst, op de dijk gepicknickt met thermoskan icetea en appel en daarna nog lekker in't gras gelegen. Een kwartiertje terug, in de tuin met wijntje en ineens onweer en regen met bakken uit de hemel! Leuk altijd: sluizen kijken. Ik vind dat ook leuk
Peas on earth!
Booskijkende mot, het moet niet gekker worden.

Brrrrrr naar verhaal van vermist vliegtuig trouwens.
Hij/zij zag er echt een beetje bozig uit

Ja, erg naar verhaal. Had het er net over hier. Lijkt me zó eng, als je in zo'n vliegtuig zit....

Is er bij jullie ook onweer en regen?
Peas on earth!
HUH? You must be kidding me? De lucht is hier strakblauw en we komen met van strandje terug.
Tsskkk gemeen, want onze bbq-plannen vallen int'water.... Hier heel lekker warm en zonnig de hele dag, maar om 16.15 ineens een grote donkere wolk en heel harde regen en onweer...
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven