Wat moet ik hiermee?

12-08-2021 20:24 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal :),

Ik weet even niet wat ik moet doen. Misschien hebben jullie er een goede kijk op.
Sinds een poosje zit ik op een onbetaalde datingsite. Af en toe kijk er even op en soms chat ik met iemand. Ik ben dat snel zat en de gesprekken lopen snel dood totdat ik gedelete word of ik de ander delete.

Nu ben ik aan het chatten met iemand sinds gisterenochtend. Hij lijkt me aardig en leuk maar gisteren vertelde hij me dat hij nu getest wordt om te kijken of hij borderline heeft. Hij schijnt nogal achterdochtig te zijn en vertrouwt mensen slecht. Bij mij gingen meteen mijn alarmbellen af. Ik zei: en hoe doe je dat dan als ik met mijn beste vriend afspreek? Hij vertrouwt dat niet als hij bepaalde signalen zou krijgen. Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.

Nu heeft hij ook een dochter van 11 die bij hem woont en een zoon van 2! Die woont gedeeltelijk bij hem. Ik weet ook niet of dat nou zo leuk is. Op zich vind ik kinderen leuk maar stel je voor dat het wat wordt dan zit ik tot hij 18 is nog aan een minderjarige vast en ben ik dan al 66.
Eigenlijk moet ik daar niet aan denken.

Maar goed, even buiten dat alles stuurt hij de hele dag berichten met “lieverd” en kusjes met hartjes. Na 1 dag!!!! En daarstraks zei hij al dat hij morgen wilde afspreken of anders vanavond.

Ik voel me eigenlijk een beetje gestrest erdoor ofzo. Ik krijg er een raar gevoel van. Dan zegt mijn gevoel dat ik het moet afkappen maar ook denk ik: je kunt ook een keer afspreken en zien hoe hij is. Hij komt nogal bezitterig over of niet? Hij is ook heel onzeker over zichzelf.

Kan iemand mij goede raad geven?

Update: zojuist met een uitleg heb ik hem gedelete. Bedankt voor jullie inzichten :)
jubjub1234 wijzigde dit bericht op 12-08-2021 20:39
2.59% gewijzigd
Alles komt goed..........
Niet aan beginnen.
Nee hè? Dat zegt mijn gevoel nu ook hoe leuk hij me ook lijkt. Dat kan alleen maar gezeik gaan geven.
Afkappen
Niet aan beginnen inderdaad. Lieverd zeggen na een paar uur virtuele gechitchat. Die is besodemieterd. Hij geeft nu al signalen af dat het allemaal niet 100% is, en jij overweegt serieus dit een kans te geven?
summerjamm wijzigde dit bericht op 12-08-2021 20:27
3.67% gewijzigd
Niet afspreken. Het klinkt niet leuk. Misschien borderline, twee kinderen. Ik zou het wel weten. Hem gedag zeggen en verder kijken naar een andere man
Wat een nobrainer. Natuurlijk moet je niet afspreken als je er een raar gevoel bij hebt. Ongeacht of dat rare gevoel nou terecht is of niet.
Ik zou er ook niet aan beginnen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
JubJub1234 schreef:
12-08-2021 20:26
Nee hè? Dat zegt mijn gevoel nu ook hoe leuk hij me ook lijkt. Dat kan alleen maar gezeik gaan geven.
Heel veel gezeik. En hij zou zijn energie in zijn herstel en ziektekennis moeten gaan steken.
Gestrest.. raar gevoel.. niet aan beginnen dus.
Nou ja.. dat dus..
summerjamm schreef:
12-08-2021 20:26
Niet aan beginnen inderdaad. Lieverd zeggen na een paar uur virtuele gechitchat. Die is besodemieterd. Hij geeft nu al signalen af dat het allemaal niet 100% is, en jij overweegt serieus dit een kans te geven?
Normaal kap ik zo iemand altijd meteen af maar nu twijfel ik. Maar jullie hebben wel gelijk, ik wilde even checken of het aan mij ligt dat ik het idioot vind dat mannen meteen zo doen.
1 fucking dag , je vindt ‘m niet eens leuk , je bent in gedachten al tot je 66ste bij ‘m , hij pusht je en jij weet niet of je af moet spreken ?

Echt, hoor....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je moet toch sowieso alleen afspreken als je daar zelf echt heel veel zin in hebt? Niet omdat je vindt dat je diegene per se een kans moet geven of zoiets?
Jij bent 40? En je alarm gaat niet af als een kerel na 1 dag hartjes enzo stuurt?
blijfgewoonbianca schreef:
12-08-2021 20:29
1 fucking dag , je vindt ‘m niet eens leuk , je bent in gedachten al tot je 66ste bij ‘m , hij pusht je en jij weet niet of je af moet spreken ?

Echt, hoor....
Hahahhaha, ja okee dat is wat overdreven maar als het wat zou kunnen worden ga je daar wel van uit. Sowieso heb ik geen zin in iemand die constant kinderen om zich heen heeft dus dat is makkelijk.
Ik wilde alleen even bevestiging omdat het me de hele dag al dwarszit.
vivapimpelmees schreef:
12-08-2021 20:32
Jij bent 40? En je alarm gaat niet af als een kerel na 1 dag hartjes enzo stuurt?
Ja juist wel. Ik vind dat een afknapper en normaal kap ik dat meteen af.
vivapimpelmees schreef:
50 toch?
Dat allemaal na 1(!!!!!) dag!? 😳
Run!
vivapimpelmees schreef:
Dit!!
Ik zou deze man niet in je leven toe laten.
Rode vlaggen genoeg vanaf het eerste moment.

Of je moet natuurlijk heel erg blij worden van drama dan zou je het kunnen proberen.

Waarom zou je een keer af willen spreken? Denk je dat hij ineens dan "genezen" is. Begin er niet aan.
05-2019 wijzigde dit bericht op 12-08-2021 20:38
13.05% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !
Stuurde die een foto van zijn gouden wokkel mee , ofzo , dat je niet gelijk “ ik voel geen klik “ hebt gestuurd ?
Blokkeren!
Susan schreef:
12-08-2021 20:34
50 toch?
Ja, als ze over 16 jaar 66 wordt is ze nu 50.
Ik heb hem geblokkeerd. Ik wilde even zeker weten of het niet aan mij lag dat ik het allemaal nogal idioot vond.
jubjub1234 wijzigde dit bericht op 12-08-2021 21:02
1.82% gewijzigd
12-08-2021 20:38
Ja, als ze over 16 jaar 66 wordt is ze nu 50.
Klopt.
12-08-2021 20:37
Stuurde die een foto van zijn gouden wokkel mee , ofzo , dat je niet gelijk “ ik voel geen klik “ hebt gestuurd ?
Niet gezien :). In eerste instantie voelde ik wel een klik en kletsten we vanaf gisterenmorgen lekker totdat hij gisterenavond over dat onderzoek vertelde. Toen ik naar bed ging kreeg ik die hartjes en vandaag steeds tussendoor ook. We chatten gisteren overdag gewoon heel gezellig en leuk. Gisterenavond begon het gedoe al. Maar goed, hij is nu verwijderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven