Wat moet ik hiermee?

12-08-2021 20:24 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal :),

Ik weet even niet wat ik moet doen. Misschien hebben jullie er een goede kijk op.
Sinds een poosje zit ik op een onbetaalde datingsite. Af en toe kijk er even op en soms chat ik met iemand. Ik ben dat snel zat en de gesprekken lopen snel dood totdat ik gedelete word of ik de ander delete.

Nu ben ik aan het chatten met iemand sinds gisterenochtend. Hij lijkt me aardig en leuk maar gisteren vertelde hij me dat hij nu getest wordt om te kijken of hij borderline heeft. Hij schijnt nogal achterdochtig te zijn en vertrouwt mensen slecht. Bij mij gingen meteen mijn alarmbellen af. Ik zei: en hoe doe je dat dan als ik met mijn beste vriend afspreek? Hij vertrouwt dat niet als hij bepaalde signalen zou krijgen. Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.

Nu heeft hij ook een dochter van 11 die bij hem woont en een zoon van 2! Die woont gedeeltelijk bij hem. Ik weet ook niet of dat nou zo leuk is. Op zich vind ik kinderen leuk maar stel je voor dat het wat wordt dan zit ik tot hij 18 is nog aan een minderjarige vast en ben ik dan al 66.
Eigenlijk moet ik daar niet aan denken.

Maar goed, even buiten dat alles stuurt hij de hele dag berichten met “lieverd” en kusjes met hartjes. Na 1 dag!!!! En daarstraks zei hij al dat hij morgen wilde afspreken of anders vanavond.

Ik voel me eigenlijk een beetje gestrest erdoor ofzo. Ik krijg er een raar gevoel van. Dan zegt mijn gevoel dat ik het moet afkappen maar ook denk ik: je kunt ook een keer afspreken en zien hoe hij is. Hij komt nogal bezitterig over of niet? Hij is ook heel onzeker over zichzelf.

Kan iemand mij goede raad geven?

Update: zojuist met een uitleg heb ik hem gedelete. Bedankt voor jullie inzichten :)
jubjub1234 wijzigde dit bericht op 12-08-2021 20:39
2.59% gewijzigd
Alles komt goed..........
Wat je hiermee moet? Helemaal niets. Lekker aan je laten voorbij gaan.
IEUW! Die is erg desperaat! Wegblijven!
JubJub1234 schreef:
12-08-2021 20:29
Normaal kap ik zo iemand altijd meteen af maar nu twijfel ik. Maar jullie hebben wel gelijk, ik wilde even checken of het aan mij ligt dat ik het idioot vind dat mannen meteen zo doen.

Wees niet onzeker over jezelf. Sorry als ik het verkeerd heb, maar zo lijkt het. Kijk in de spiegel en zeg tegen jezelf dat je er mag zijn en iemand verdient zonder al die poespas wat je opsomde.
Hij wordt getest op borderline.
Is nu al jaloers als hij 'bepaalde signalen' zou krijgen als jij met je beste vriend afspreekt.
Stuurt na 1 dag al liefdesverklaringen.

En jij komt niet echt over alsof je nou zo weg bent van 'm (wat logisch is). Waarom twijfel je?
minnimouse schreef:
13-08-2021 00:04
Hij wordt getest op borderline.
Is nu al jaloers als hij 'bepaalde signalen' zou krijgen als jij met je beste vriend afspreekt.
Stuurt na 1 dag al liefdesverklaringen.

En jij komt niet echt over alsof je nou zo weg bent van 'm (wat logisch is). Waarom twijfel je?
Ik twijfelde omdat hij overdags leuk overkwam. Toen dacht ik van “dat lijkt me een leuke man”. ‘S avonds vertelde hij de rest en begon met dat hartjes en lieverd gedoe en toe begon ik te twijfelen. Ik dacht, misschien is hij gewoon enthousiast ofzo maar dat constante berichten sturen vandaag en meteem willen afspreken vond ik nogal raar. Daarom
Dit was vast niet echt. Er werd een grap met je uitgehaald.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ellerlilalinne schreef:
13-08-2021 03:12
Dit was vast niet echt. Er werd een grap met je uitgehaald.
Hoeft niet. Sommige mensen hebben dit echt. Dat ze na 1 date al trouwplannen hebben en samen wonen.
Of het gezond is is een 2e..

@TO, goed dat je hem hebt geblokkeerd! Genoeg andere leuke mannen.
JubJub1234 schreef:
13-08-2021 01:22
Ik twijfelde omdat hij overdags leuk overkwam. Toen dacht ik van “dat lijkt me een leuke man”. ‘S avonds vertelde hij de rest en begon met dat hartjes en lieverd gedoe en toe begon ik te twijfelen. Ik dacht, misschien is hij gewoon enthousiast ofzo maar dat constante berichten sturen vandaag en meteem willen afspreken vond ik nogal raar. Daarom
Dar lijkt me ook nogal een domper. Maar wel beter dat je hier zo snel achter komt. Next!
Esther-93 schreef:
13-08-2021 07:54
Hoeft niet. Sommige mensen hebben dit echt. Dat ze na 1 date al trouwplannen hebben en samen wonen.
Of het gezond is is een 2e..

@TO, goed dat je hem hebt geblokkeerd! Genoeg andere leuke mannen.
Daarnaast is dat iemand meteen fantastisch vinden en dan veel te claimerig worden een symptoom dat past bij, juist, borderline.

Maar afgezien van zijn gedrag, je hebt blijkbaar ook helemaal geen zin in zijn kleine kindje. En dat is je goed recht, maar ik denk dat dat op zichzelf al reden is om de boel op tijd af te kappen. Goed gedaan, dus.
Maar waarom gelijk geblokkeerd? Je kan toch zeggen dat het niks wordt en kort uitleggen waarom? Dan leert hij daar tenminste iets van. Blokkeren kan altijd nog.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Aan iemand met borderline begin ik sowieso niet. Ik heb mijn portie daarvan wel gehad.

En iemand die dat al na 1 dag al verteld en je lieverd en schatje noemt... daar krijg ik de kriebels van. Die had ik echt direct geblokkeerd. Hij vindt jou niet leuk... hij kent je niet eens.

Verder heeft hij denk ik 2 kinderen bij 2 vrouwen? Dat is voor mij ook al een no go. Dat is me allemaal veel te ingewikkeld en het zegt ook wel wat over iemand. Vooral omdat de jongste pas 2 is en hij nu alweer uit elkaar is en alweer een nieuwe partner zoekt.

To wat maakt dat je verder praat met deze man? Want ik zou echt alleen maar rode vlaggen zien en hem heel snel gedelete hebben.

En over ki
Bulbul schreef:
13-08-2021 08:28
Maar waarom gelijk geblokkeerd? Je kan toch zeggen dat het niks wordt en kort uitleggen waarom? Dan leert hij daar tenminste iets van. Blokkeren kan altijd nog.
Waarom is het de taak van to om hem iets te leren? Als hij borderline heeft gaat hij er sowieso niks van leren maar to opeens een vreselijk wijf vinden. Dan ligt het echt niet aan hem.

Ik zou gewoon zeggen dan ik bij nader inzien toch geen klik voel en voor hij kan antwoorden direct blokkeren. Anders kan je wachten op of een smeekbede of een scheldkanon. En daar zou ik echt geen zin in hebben.
Nee je moet deze nemen, nou heb je er al mee gechat. Geen takesies backsies.
Jezus meid dat hoef je hier toch niet eens te vragen, afkappen natuurlijk. Dit is een grote red flag!
JubJub1234 schreef:
13-08-2021 01:22
Je kan ook de film kijken Ik hou van jou. Dan ben je denk ik wel in een keer genezen van deze gast.
Bulbul schreef:
13-08-2021 08:28
Ik heb hem een bericht gestuurd met de uitleg waarom ik niet verder wilde met chatten. Gezegd dat ik weinig zin heb in een man met een kind van 2 en dat ik niet erop zit te wachten dat iemand me meteen hartjes stuurt na 1 dag. Daarna heb ik hem verwijderd.
abracadabra schreef:
13-08-2021 08:36

Verder heeft hij denk ik 2 kinderen bij 2 vrouwen? Dat is voor mij ook al een no go. Dat is me allemaal veel te ingewikkeld en het zegt ook wel wat over iemand. Vooral omdat de jongste pas 2 is en hij nu alweer uit elkaar is en alweer een nieuwe partner zoekt.

To wat maakt dat je verder praat met deze man? Want ik zou echt alleen maar rode vlaggen zien en hem heel snel gedelete hebben.

En over ki
Zijn eerste vrouw is overleden en daarna had hij weer een vrouw waarmee hij dat kind nu van 2 heeft. Daar was hij maar 1 jaar mee getrouwd omdat zij hem bedonderde. Hij vertrouwt blijkbaar ook niemand. Toen hij dat allemaal vertelde (pas ‘s avonds) dacht ik ook “oei”. En toen daarna dat borderline verhaal. Gisteren heb ik hem nauwelijks wat gestuurd omdat ik moest werken. Toen kreeg ik al die berichten weer dat hij wilde afspreken enzo. Daar kreeg ik ook een raar gevoel van. En toen schreef ik dit topic en heb ik hem meteen verwijderd. Ik wilde alleen weten of ik nou overdreef ofzo, zeker omdat eergisteren overdag het juist gewoon leuk en normaal ging.
Heel verstandig dat je er een punt achter gezet hebt. Ik heb medelijden met dat 2 jarige dochtertje. Die staat nog een hoop ellende te wachten. Maar ik hoop dat ze gewoon niet bestaat. Dat zou beter zijn.
Goed dat je voor jezelf hebt gekozen.
Toch ook uitzonderlijk dat hij open was over zijn borderline problematiek. Dat verdient wel respect.
Maar dat terzijde...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven