Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Indi, rijst en bouillon binnen gehouden?

Jammer dat je geen zon meer hebt gehad..

Ik heb heerlijk gezwommen, daarna loom op een terrasje gezeten ik word hartstikke bruin!!

Van die zon gaan mn hormonen flink opspelen: krijg ernstige zin in een zwoele zomeravond.. Zucht....

BM: hoi!!

Hoe is het met jou LM?
hahaha... als ik het goed heb, heb jij toch mannen zat tot je beschikking, pop

ik herken het gevoel wel hoor!!

Gaat wel goed hoor. Fijn dat het mooi weer is, al gaat dat in de loop van de week snel veranderen zag ik net op tv.

Indi, fijn dat het weer wat beter gaat met je maagje!
Wat klinkt dat heerlijk, Pop! Ik heb hier nu wel weer zon, maar ben een beetje slapjes en heb niet zo'n zin om te zonnen...

Ben lekker een beetje aan het internetten en lezen en natuurlijk naar Pinkpop aan het kijken..

Om 22u komt Anouk!
Hoe herkenbaar Pop. Heb dat ook, zit continu ranzige smsjes te verzinnen om naar de kunstenaar te sturen (een man met wie ik voor mijn laatste relatie een keer heb gerommeld en wel zó lekker dat ik er nog steeds slappe knieën van krijg als ik er aan denk)...we hebben sinds een paar dagen weer contact maar ik kan nooit hoogte van hem krijgen. Heb hem nu (hoera alcohol) zondagnacht gesmst: laten we dan maar een keer afspreken voor ongecompliceerde sex! Kreeg een enthousiaste reactie, dat wel, maar pff zou niet weten wanneer ik dat in vredesnaam zou moeten doen, mijn weekendenzonderkindjes zijn allemaal al volgepland. Wel goed hoor want ik denk dat ik er heel ongemakkelijk onder ga zijn zou ik hem weer zien, ik vind mannen toch nog erg griezelig (ofzoiets). Maar pfff hormonen he?

Vleer, succes morgen!
Fijn MP, dat ik niet de enige ben.

Zat vandaag aan een vriendin te vertellen hoe het met WWZE ging vorig jaar, en ineens kreeg ik verdomd veel zin om weer eens bij hem te slapen (heb ook een klein zwakje voor hem).

Tja, die mannen tot mijn beschikking wil ik niet voor de ongecompliceerde seks (MP, wat een dapper en goed smsje!), vooral TM zou ik graag beter willen leren kennen....

En dan nog weet ik niet in welke mate zij weer geinteresseerd zijn.
verstandig pop. kan me voorstellen dat je dit niet op het spel wil zetten voor een leuk avondje!! dus lekker op zn beloop laten, dan komt het vast vanzelf.

hihi MP, dat was een direct smsje
Zo MP..dat noem ik nog eens lef hebben!

Pop inderdaad verstandig! niets op het spel zetten.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel last heb van mijn hormonen op het moment..Vind het allemaal wel even prima zo..
wat een rust hier...
Zo WM is thuis van een weekendje Parijs! Heerlijk weer gehad, veel gezien en veel geoefend met mijn spiegelreflexcamera! Soms nog best moeilijk!

Heb even de pagina's bijgelezen!

Xen.....Klinkt als een fijn weekend tot nu toe! Goede opsteker voor je toch?

Appel, MP en Erykah...Gezellig met elkaar en soms in andere samenstelling de bloemetjes buiten gezet! Leuk! Lekker genieten!

Indi...Fijne dat je je zo goed voelt, alleen jammer van je buikgriep achtig iets! Leuk tasje btw! Al zin in de 20e?

Pop...Klinkt goed al die aandacht!! Wowie! Laat de zomer maar komen!

Vleer...Veel plezier op je nieuwe werk tijdens je eerste werkdag!

Olive...Goede beslissing, kan niet anders zeggen! Zal natuurlijk moeilijk zijn, maar je moet erdoorheen! Knuff!

Mozz...Leuk Ford Ka...wil je het nieuwe model of die oude?

En voor de rest zwaai ik eventjes!!
is hier trouwens weleens een meeting van?
We hebben al een meeting gehad BM!
Ha WM! Parijs was dus leuk?? Welke camera heb je gekregen?

Ik wil fotoooooooooooooooos
Ik heb een Sony Alpha 300 gekregen!

Ik ga morgen foto's op hyves zetten, nu moe....opgebrand!

Veel gebeurd dit weekend!
Hi allemaal,

Weekend is weer helaas voorbij, wat gaat dat altijd snel zeg...ook als ie extra lang is. Ik heb echt een topweekend gehad...leuke dingen gedaan!!

Vleer...succes morgen met je nieuwe baan!

Ingel...hoe was Pinkpop?

Indi..beterschap!!

WM....je romantic weekend in Paris was dus geslaagd? Leuk!!

MP...spannend die smsjes met kunstenaar, nu nog tijd zien te vinden voor die ongecompliceerde sex (heb ik ook zin in maar dat terzijde Het is duidelijk zomer!! hahahah....

Poppie...jij bent ook in de flirten-enzininmeerdandat-mood he?

Xen...jij hebt ook leuk weekend gehad he? Super!!

BM...ja je bent TE laat met hengelen...meeting is al geweest (en er volgen nog wel meer, maar dat hoef jij niet te weten

Olive....hoe gaat met je? Sterke beslissing van jullie om afstand te nemen maar wel verdomde moeilijk! Dikke knuf voor jou!

Slaap lekker allemaal!!! X
Ik was nog wat vergeten.....

Oh Mozz...jammer trouwens dat je gister niet bij Dunya-festival was!! Volgend keer zeker mee gaan hoor!

LM...hoe gaat met jou? Heb jij nog leuke dingen gedaan dit weekend?

En last but not least...Appeltie, how are u?

Zo en nu ga ik echt naar bed! :-)
WM.. lekker weekend gehad?

Vleer, succes met je 1e werkdag!

Voor de rest: trusten!

Omdat ik nog een dag vrij te gaan heb, ben ik lekker bij een vriend op het terras gaan zitten. Er waren ook meer bekenden, dus het is wat later geworden dan gepland.

Ik werd redelijk versierd door een van de frequentere gasten, had nooit echt lang met hem gesproken, maar mijn hormonen speelden op en zijn knie- en hand-contact heb ik lekker over me hen laten komen.

Hij wilde me nog wel met fiets achterin naar huis rijden, maar toen we beiden wegwilden, ben ik gewoon naar mn fiets gelopen en hij naar zijn auto, dus geen verdere uitbreiding van het conact tot stand gebracht. Denk dat het heel verstandig is, maar mn hormonen vertellen me iets anders... ZUCHT!!!

Nog n mail gehad van RP-date met dat hij het heel gezellig had gevonden en zijn bezigeheden van de dag. Die ga ik morgen beantwoorden.

Nu heb ik het koud van de hele avond terras, en ik ga lekker naar bed.

Trusten!
pop1980 wijzigde dit bericht op 02-06-2009 01:13
Reden: Verkeerde nam bij persoonlijke reactie
% gewijzigd
Heeee,

Indi handjes schudden heb zondag heel de dag met licht griepje gezeten en gisteren nog beetje zwakjes maar alles kunnen binnenhouden.

Had zelfs de fut niet om hier te typen.

Leuk jullie hebben allemaal fijn weekend gehad

Olive wanneer word dat kindje geboren (vanaf hij zen kleine ziet gaat hij waarschijnlijk wel vadergevoel hebben...)

Vleer succes op je nieuwe baan

Voor de rest heb tijdens men griepje bij gelezen maar precies een deel terug weg dus sorry enkel zwaai
Goedemorgen all

Whoeww vind t nu toch wel erg spannend worden , zo'n 1e dag.

Ook omdat ik er in gewone kleren heen moet en tis maar afwachten of mijn werkkleding klaarhangt voor mij. Voor de zekerheid wel extra oude werkkleding mee. Je weet maar nooit
Goedemorgen!

Onrustig geslapen..maar mag weer aan het werk vandaag!

Ik zal vanmiddag even een uitgebreid verslag doen van het weekend

Nu eerst maar eens even douchen en ontbijten en dan....richting werk!

GEEN ZIN!
Goedemorgen,

Bedankt voor alle knuffels en lieve woorden! Dat is wel even een opsteker. Ik heb het idee dat de wereld nog een beetje aan me voorbij gaat... Gister wel een heerlijk dagje strand gehad, op een klein dipje na, heb ik er zeker van genoten.

Reiz: Het kindje komt eind oktober. Weet zeker dat het dan goed gaat komen met zijn vadergevoelens... Hoe is het met je griepje?

Vleer: succes op je eerste werkdag!!

WM: Ben benieuwd naar je Parijse avondturen!

Ingel: Hoe was Pinkpop?? Zag er op tv weer super uit!

Indi: Hoe is het nu met je? Voel je je al wat beter?

Pop: Wat ben je verstandig geweest . Het is dat mijn hormonen en al het andere gevoel een beetje dood zijn, maar ik heb normaal ook ontzettende last van zonne-hormoontjes :-)

(ik hoop stiekem dat die snel weer terug komen)

Ik ga maar eens aan het werk, da's wel een mooie afleiding!

Fijne dag meiden!
Goedemorgen!

Olive, ik hoop voor jou dat de zonnehormoontjes zich iets beter in toom houden dan die van mij! Misschien helpt het als ik morgen weer ga werken, even wat anders aan mn hoofd! Fijn dat je genoten hebt aan het strand. Ik denk dat je je moet vasthouden aan de momenten van genieten en niet de dips moet tellen. Dan ben je misschien wat optimistischer?

Vleer, nogmaals: succes met je nieuwe baan! Lijkt me wel spannend, zo'n eerste dag!

Indi, MP en WM, hoelang moeten jullie nog voor de zomervakantie? Met deze week er nog bij geteld moet ik er nog 5. Inclusief alle toetsen en rapporten: gaat pittig worden!
Hier nog 7 weken Pop, en dan nog een weekje (nouja half weekje want do en vrij verplicht ADV en woe altijd vrij). HP's zijn af, heb ik net naar de IB gemaild, kerndocumenten moet ik nog evalueren, rapporten moet ik ook nog. Ik heb het geluk dat ik mijn kinderen regelmatig zelf aan het werk kan zetten en dan zelf mijn dingen kan doen. Schoolreis, deelexamen, teamdag, afstudeerdag en laatste week leukedingenweek. De kinderen moeten nog hun best doen om alles af te krijgen!

Hebben jullie ook zo'n moeite met aan het werk gaan met dit heerlijke weer? Pfff.. Vleer, fijne eerste dag!

en

(((((((((Olive))))))))
Mogge!

Hier ook moeite met werk met dit mooie weer. Maar moet nog zoveel regelen en afmaken deze week... krijg ik NOOIT op tijd af.

Zijn de zonnehormoontjes al ietsjes gezakt bij jullie, nu op zo'n werkdag? Lekker brutaal smsje MP, maar geen tijd... tja, misschien zakken ze door drukte ook wel En Pop krijgt in ieder geval aandacht genoeg, maar of het genoeg is tegen de hormonengolf... hopelijk laat TM iets van zich horen!

Indi, hoe gaat het nu? Weer beetje beter?

Vleer ben benieuwd hoe je het hebt op je eerste dag!

Olive, tel inderdaad de goede momenten, zoal Pop zegt. Het is wennen, maar het is echt goed dat je deze beslissing hebt genomen, over een tijdje voel je je veel fijner/vrijer/opgeluchter dan toen je nog in de situatie zat.

Reiz hoop dat je griepje weer weggetrokken is nu!

WM ben benieuwd naar je Parijs verslag!

Erykah volgende keer ga ik mee hoor, naar Dunya!

Zwaaaaaai naar de anderen :-)
Pff. Sinds vorige week mail ik met een man van RP. Hij wil graag afspreken maar ik ben erg druk (zoals ik al zei). Komend weekend heb ik wel tijd maar de kindjes thuis. Dus ik stelde voor met zijn en mijn kinderen ergens heen te gaan waar de kinderen kunnen spelen (speeltuin ofzo) en dat wij kunnen kletsen. Maar dat wil hij niet omdat hij niet 'zijn kinderen aan iedere scharrel wil voorstellen'. Dat vroeg ik toch ook niet? ik wil zijn kinderen niet leren kennen, ik wil gewoon ergens gaan spelen met de mijne en als hij dan toevallig met de zijne ook daar is kunnen we lekker koffiedrinken en eens zien of we klikken. Tjonge, niet zo zwaar-op-de-hand zeg!
MP, ergens begrijp ik meneer wel, maar als hij je graag wil ontmoeten is dat binnen afzienbare tijd dus met kinderen. Je zit toch niet met zn allen om tafel te dineren en elkaar te leren kennen.

Jouw laatste weken zien er ook druk uit zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven