Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Haha opgestaan met een kater. Heel leuk!

Heerlijk om hem te knuffelen bij het ontwaken.

De opfrisminuten sloegen op de frisheid die zij wel de hele dag kunnen uitstralen. :-)

Geen hoofdpijn gekregen, heerlijk.



CV kijkt naar Pinkpop.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer onze Hyves kwijt. Heb te goed opgeruimd..
Alle reacties Link kopieren
Compu, gelukkig dat de hoofdpijn niet teruggekomen is. Komt het door de zon?



Luni, leuk dat het zo goed gat met de kater. Leuke foto's op je H.



Morgen wordt weer een spannende dag. Dan gaan we met alle H4 en V4 klassen naar de schouwburg. Ruim 150 pubers die allemaal moeten spelen op het podium. Eerst 's morgens een paar uur lesgeven en dan naar de schouwburg voor eerst de generale en 's avonds de voorstelling. Ik doe dat met 3 collega's, ik heb met 2 klassen voorstelling gemaakt. Collega's en ik bijten zelf het spits af met een openingsact. (we vinden dat als we de leerlingen al die zenuwen laten ondergaan, we er zelf ook aan moeten geloven )

MB gaat bij oma logeren zodat MV kan komen kijken morgenavond.



Juultje, een paar huizen verderop woont een jongetje die in dezelfde maand is geboren als JD. De laatste tijd spelen hij en MB af en toe samen. MB is helemaal de held van het jongetje en MB gaat dan hele stoere dingen doen (hard fietsen enzo) maar hij helpt het jongetje ook heel lief. Erg grappig om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen Mokkie!! Zal wel een druk dagje worden, maar met veel voldoening lijkt me. Nogmaals zet 'm op.



Trusten.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen

Na 3 pogingen eindelijk niet " Aborted" ..ik word een beetje moe van die bug Thuis heb ik er vooralsnog geen last van, gelukkig maar.

Mokkie,heel veel succes gewenst!!! Je hebt nu ws de zenuwen maar komt vast weer goed

Ik mis de kat nu al,hij was weer uberkroelerig vanmorgen,echt zo schattig.

Gisteren heb ik 11 kruiwagens vol geschept en weggereden, heb dan ook van nek tot enkels spierpijn vandaag.En hakken aan omdat het zo leuk staat bij de rest

Gelukkig niet verbrand!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Oe,het klinkt een beetje hol hier
Alle reacties Link kopieren
*Echo!* haha goedenmorgen Luni.



Wat leuk dat je kat zo bevalt en gezellig is. Zal je heel snel aan wennen. Hoe is het met de spierpijn nu? Vandaag weer high heels ?

Festival was erg gezellig Luni, ja, terwijl blues ook niet helemaal mijn ding is. Het was ook een beetje soul-achtig.

En natuurlijk schitterend weer en tot het laatst blijven hangen om Salomon Burke te zien en te horen.

En ja naar Cuby enz gaan we ook nog maar dan een ander keertje deze maand, lol. Maar we kennen een van de bandleden persoonlijk dus voor ons is het wel leuk.

Ze waren overigens ook op het betreffende festival maar dan een dag later.



Mokkie ik wens je heel veel plezier (en sterkte haha) vandaag. Het klinkt wel gezellig moet ik zeggen.



Comp balen joh die hoofdpijnen . En voor onze h-link hebben we een P.A. in het midden, lol.



Werken nu ...



Cha
Alle reacties Link kopieren
Handig hoor,zo'n p.a.

Vandaag platte schoenen,de spierpijn is niet meer en niet minder.

Ik zit nog te kijken naar festivals ..heb een paar opties maar ik ben zo'n twijfelkont,wil ook alleen gaan als het echt mooi weer is.
Alle reacties Link kopieren
Hallo kwebbel tantes , ik hoef maar even mijn kont te keren of jullie kletsen alweer 3 pagina's vol hahahaha.



Mokkie hoe ging de voorstelling??



Compu hyves maar gelijk bij favorieten zetten, stel je voor als je het weer kwijt raakt



Owww Luni dat had ik willen zien jij met je hakken achter de kruiwagen, geweldig! En btw wat een schatje is jullie nieuwe huisgenoot.



Juultje ik las hoeveel Uk gegroeid is, wat gaat het hard he? Hoe voel je je nu?



Cha, hoe heeft CZ het gehad? Hij is toch al weer terug?



Afgelopen zaterdag toch wel weer een geweldige verjaardagfeest gehad hoor. Het was ook zo gezellig en laten we niet vergeten de kadootjes hahahahaha altijd leuk om Douglass bonnen te krijgen. En ja Compu ik heb niet altijd zin om mijn verjaardag te vieren en natuurlijk kan ik ook nee zeggen: ik vier t niet. Maar ik blijf het moeilijk vinden hoor, en als iedereen wel komt, dan is het eigenlijk altijd gezellig. Maar wie weet....



Nou ik stop er mee voordat ik straks een hele pagina vul met mijn gebla bla bla bla hihihi
Alle reacties Link kopieren
*grinn* ik had geen hakken achter de kruiwagen hoor Eef. De volgende dag wel...naar mn werk,maar omdat ik zo'n spierpijn had was dat geen succes...
Alle reacties Link kopieren
Hihihihi ok, geen hakken, maar de gedachte alleen al, geweldig!!!! hopelijk is je spierpijn nu over.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ging het vandaag, Mokkie?



Luni, wat goed dat je kat al zo goed went bij jullie! Is toch een hele omslag lijkt me. Zijn jullie er ook al een beetje aan gewend?



Compu, hoe is het met CG? Zijn jullie al uit de schoolkeuze?



Morgenochtend 20 weken echo, leuk en toch ook wel een beetje spannend...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen vandaag van 8 tot 5 work :-))



Het blijft toch altijd spannend Juultje:-)) zo alweer 20 weken!
Alle reacties Link kopieren
Meurning,

Hier idem dito Eef,nog 2 daagjes

Ik ga even op je H kijken Juultje, even uk zien als ik het goed begrijp?
Alle reacties Link kopieren
Uk staat er nog niet op, Luni, zal vanavond een foto inscannen. Alles zag er goed uit, goed op schema qua groei en alle organen goed. Geslacht was moeilijk te zien (alweer!), navelstreng zat tussen de benen en er zat een voet voor. Ze gokte op een jongen, maar echt zeker wist ze het niet.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Ja,ik was er ook achter idd

Fijn joh,dat alles goed is zover...een jongen zou mooi zijn toch? Of nog zo'n leuk temperamentvol meisjeskind

Compu,hoe is het met jullie plannen wb een 2e kindje eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Mijn gevoel zegt ook een jongen, maar daar kan ik heel goed naast zitten. Een jongen lijkt me ook erg leuk!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Zou wel superleuk zijn he...

Ik ben klaar en ga zo naar huis, verder werken. Het bestelde grind is er!

Aankomend weekend ga ik mn moeder helpen en maandag mn vader om het landje leeg te halen.

Ik zou bijna denken dat ik enig kind ben
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie grind in de tuin storten?

Helpt je zus niet mee bij je moeder of vader? Geen zin in of bedenkt ze dat gewoon niet.



Ik ga een afspraak maken voor een pretecho, JM gaat met enige tegenzin akkoord. Niet tegenzin omdat hij het niet wil weten, maar omdat hij het de vorige keer (bij JD) nogal amateuristisch vond en graag garantie wil dat ze zeker kunnen zien wat het is. Het wordt in ieder geval een ander bureau. Ik wil het een stuk zekerder weten dan een 'gokje' in ieder geval.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Ja,de achtertuin is nu klaar, we hebben alleen een strook gedaan,ik wil niet steeds door grind lopen,meer ter decoratie.Ik zal een foto op hyves zetten We hadden zo'n bigbag van 1300 kilo en weet je...we hebben tekort! Er moet dus bijbesteld worden... De voortuin is nu 1/4e gevuld...

Laat je ook een 3d maken? Ik vind dat altijd een beetje eng :-s
Alle reacties Link kopieren
Ik noem het trouwens wel grind maar het is split
Alle reacties Link kopieren
Morgen, helaas slecht geslapen, werd wel 10 x wakker van dat gesnurk naast me, grrrrrrrr en hard dat hij kan snurken. Heb van mijn coleeg die dingen voor op je neus gekregen om uit te proberen. Dat wilde hij niet proberen, nou vanaaf doet ie t mooi wel, anders ga ik op een ander bed liggen.....



Fijne dag nog, ik probeer me nuttig te maken op t werk pffffff.
Alle reacties Link kopieren
Mogge!



Irritant he, Eef, dat gesnurk! Ik heb er hier ook zo een hoor, ben vannacht ergens anders gaan liggen. Die dingen voor op de neus heb ik ooit eens gekocht, hij heeft er een geprobeerd en vond het niet lekker zitten. Nu gebruikt hij ze dus niet meer. Normaal val ik op een gegeven moment wel in slaap, maar nu in combinatie met mijn rusteloze benen ging dat echt niet. Dan maar ergens anders slapen.



Wat is split??

3D vind ik ook eng, dat doen we dus niet, gewoon 2D.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen

Hier een prima nacht gehad J had gisteren bijna alles al gedaan, alleen het restje van wat nog in de zak zat hebben we samen in de tuin gemikt. Hij wilde me verrassen door het te af te hebben voor ik thuis was,lief hoor !

WB mn zusje,ik denk dat ze het te druk heeft maar nu hoorde ik weer dat de kinderen behang hadden afgehaald,vonden ze leuk. Ze is dus in elk geval betrokken! Ze doet heel veel voor mn moeder hoor, trouwens. Voor mij is het ook een beetje passen en meten om nog wat te kunnen helpen., dat zal zij ook hebben. Het jammere is dat mn moeder alleen ons heeft om op terug te vallen en dat is weleens lastig. Ze emailt me nu ook alles door wat gedaan is, benauwend,dat getrek aan me

Dan liever een man die snurkt hahaha,nee hoor.... isch grapje!
Alle reacties Link kopieren
p.s

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven