Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
@korrel en meiske, we wonen idd in een huurhuis! Dus hopelijk mogen wij ons huurhuis kopen...

ik hoop dat jullie gelijk hebben meiden....ik hoop het echt... ben zowat geneigd om morgen weer te testen...

@tatli, balen! Hopelijk morgen weer beter :-)
Hey meiden,

Helaas... ben vanochtend ongesteld geworden...

Grrrrrrr..... jammer.... vind ik best jammer...Toch op voor de volgende vakantie-ronde! Dan wordt het een vakantiekindje hopelijk!

Werk ze allemaal in ieder geval vandaag.

x

Poffer
ooh poffer, wat jammer inderdaad!! Ik had het je zo gegund!

Dikke en hopen dat de vakantie je je 3e portie geluk geeft.
Ohh wat jammer Poffer. Maar vakantie doet wonderen zeggen ze he? Wanneer gaan jullie ook alweer weg? Sicilie is echt fantastisch rond deze tijd van het jaar. En de ijsjes daar , ik raad je aan ook eens het binnenland in te rijden en in van die slapende dorpjes ijsjes en andere lekkere dingen te gaan proeven. Ze weten daar wel wat lekker is En: je mag nu nog legaal limoncello drinken Ook fijn...

Oja, vanaf Catania (dacht ik) kan je met de ferry naar een eilandengroep. Is ook erg leuk om te doen. Have fun meis!
if we all light up, we can scare away the dark...
Even een egoberichtje:

Vanmiddag voor de 1e keer naar de verloskundige... ik vind het toch wel spannend ook al schijnt het niet zoveel voor te stellen bij ons de 1e keer.

In een impulsieve bui gereageerd op een ontzettend leuk babykamertje op marktplaats ( hoe bedoel je er vroeg bij zijn!) We gaan van het weekend even kijken...ook al zo spannend!

Ik voel me de helft van de tijd echt een dweil qua vermoeidheid maar ik ben zo

7 wkn 5 dgn
@poffer wat jammer!!! maar wie weet op vakantie!! bij meiske was het op vakantie ook opeens raak! je kan in ieder geval nog wel lekker van de wijntjes en dergelijke genieten! Gewoon lekker van je vakantie gaan genieten hoor, wanneer vertrek je nou precies?

@muppet, vervelend zeg dat je huisarts er nu niet is. Is het bloeden niet meer doorgezet ?

@liedje hoe is het met je voet??

Wij vliegen zaterdag op zondag nacht, was er al bang voor dat het snachts zou zijn...ach ja niks aan te doen! en eindelijk een afspraak met een kdv kunnen maken, maandag 8 juni! ik hoop dat de wachtlijsten mee vallen...
@bowie, succes vanmiddag!!!! leuk toch dat je bij een kamertje gaat kijken! zeker spannend, het word allemaal zo echt dan he!
@ Poffer: Balen meis! Had het je gegund! Geniet lekker van je vakantie!

@ Peach: Ik ben 1.5 dag ongesteld geweest. Heb deze maand een rare menstruatie gehad.. (als het er uberhaupt een was).

Lekker vliegen, even een weekje er tussen uit?

@ Bowie: veel plezier met het kamertje kijken! Ben benieuwd of het wat is! Beter te vroeg erbij als te laat!
@Poffer: jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk doet de vakantie het dan wel :-) Bij ons was het op vakantie wel raak.

@Bowie: succes vanmiddag. Leuk dat je al naar een kamertje gaat kijken. Hoe ziet het er (ongeveer) uit?

Ik moet zo naar de tandarts voor controle. Totaal geen zin en ik hoop dat er niets uitkomt, want dan moet ik met de tandarts en VK gaan overleggen wanneer het kan i.v.m. een verdoving.

Ik heb ons van de week ingeschreven bij een KDV hier in het dorp, maar nu kreeg ik een brief van hun dat ze pas een inschrijving doen vanaf het 2e jaar. Ik heb maar teruggemaild of het echt pas is vanaf dat het kind 2 jaar oud is. Want dan moet ik andere opvang zoeken. GRRRR

6 weken 4 dagen zwanger
@Korrel; ja rare geur, maar ja. Ik heb er maar 3 gedaan en werd toen al kriegel ervan. Jij hebt het dus ook niet consequent gedaan? lastig wel he.

Denk je dat je nu je eisprong hebt gehad? Ik denk bij mezelf van wel. Ben ook veel te veel op m''n lichaam gefocussed, word er soms gek van.

@Poffer; balen zeg!! Het is nooit leuk, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dat je idd volop kunt genieten van jullie vakantie. Denk maar lekker aan wat je allemaal mag eten drinken en doen, dat helpt mij wel iig.

@Bowie; ja dat vele plassen heb ik nog steeds. Normaal plas ik al zo om de anderhalf uur, nu is het dus soms om het uur / half uur! Ik zie alleen nog wc's dus. En ik voel sinds gister krampen, trekkerig gevoel, denk ik meteen weer dat het de innesteling is zucht, word moe van mezelf.

Hoe was het bij de verloskundige??? Leuk joh babykamer kijken.

@Peach, ja spannend, maar de vorige 2 rondes voelde ik ook van alles, of het nu wat zegt. Geduld hebben maar denk ik.

Heerlijk vakantie voor je bijna!

@Meis; fijn dat de bloed uitslagen goed waren! En een weekje vrij ook heerlijk!

@Muppet; je hebt gelijk dat ze alles of niets had moeten zeggen! Sterkte!

@Meiske; jammer van je misselijkheid.

@Tatli; beterschap!
Meiske; verdoving kan volgens mij geen kwaad bij de tandarts hoor. Check t even.
@bowie, hoe was het bij de verloskundige? Alles goed gegaan? En wat leuk dat je al voor een kamertje gaat kijken! Stel dat je het leuke kamertje mist omdat je te lang gewacht hebt. Dat zou ook niet leuk zijn, dus je kan er maar beter op tijd bij zijn!

@giorra, prosecco, carpaccio, hmmmm.... Daar word ik alweer iets blijer van!

@meiske, ik ga mijn best doen op mijn vakantie!

@peach & tatli, ik ga zaterdagmiddag weg :-) Nog maar twee nachtjes slapen!!
@Allen. De pijn in mijn voet is bijna weg. Hij is nog wel dik, maar niet meer echt pijnlijk. Ben er echt blij mee! Ik reageer maar even kort, heb wel alles snel doorgelezen. Ben moe, kinderen waren vervelend op school (weet waar je aan begint ) Ik had groep 7 vandaag. Heb nu koppijn. Ik loos hier al mn klachten dat merken jullie wel.

Even een klein berichtje voor poffer.

Super van jullie huis, balen van je ongesteldheid.

*duimen voor een vruchtbare vakantie*
@Meiske Een verdoving kan geen kwaad, x-foto's zijn daarintegen echt niet goed! Ook is het zo dat ze liever geen ok's doen bij iemand die in verwachting is, omdat het veel stres kan geven. Succes bij de tandarts, ik zou er niet zo bang voor zijn.

@Giorra Ik snap heel goed dat je je heel bewust bent van je eigen lichaam. Elk steekje en zenuw trekje maakt je dan onzeker; wat als dit..... " Probeer toch wat nonchalant hier mee om te gaan.

Ikzelf denk /hoop dat ik op mijn NOD gewoon ongesteld wordt. Dat zou voor mij betekenen dat ik een regelmatige cyclus heb. Wat heb jij voor een voorgevoel?

@peach Lekker joh bijna op vakantie! Waar ging je ook al weer heen? Inderdaad jammer als je 's nachts pas vliegt, maar dan maak je er toch gewoon een leuk see buy fly dagje van Of vertrek je niet vanaf Schiphol?

@Bowie en en en hoe was het bij de verloskundige? Veel nieuwe info gehad? Wanneer mag je een glimp van mini-bowie opvangen?

@Tatli wat is limoncello?? Klinkt wel lekker Voel je je al wat beter?

@Poffer Wat balen! Bah niet leuk. Nu maar gauw een vakantie-friemel maken!

@Skull Rommelt het nog? Inderdaad vreemd 5 dagen lang roze afscheiding. Een mogelijke innestelling?!!

@Toad Hoe gaat het met je, gister een bikkel geweest en gewoon hardgelopen ondanks het miezerweer? haha ik ben een mooi weer fietser en met een spatje regen mijn wetsuit aan

@Miss Voel je je al weer toppie joppie of nog steeds ?? Voel je trouwens al wat bewegen in je buik?

@Muppet Hoelang moet je nu nog wachten op alles? Mag je nog steeds niet normaal sexen van de dok? pffff nu tijd voor betere tijden voor jou!

@Paulita waar ben je?

@Meis lekker vakantie aan het vieren? Heb je je toch aangemeld voor de boederij KDV klinkt wel heel leuk!
@Liedje haha ja willen wij eigenlijk wel kinderen? En toch lijkt mij jouw werk super leuk. Wat had groep 7 vandaag uitgespookt?
@Korrel: de tandarts heeft de foto's idd achterwege gelaten omdat ik zwanger ben. Maar daardoor heeft hij niet kunnen zien of ik nog gaatjes heb. Maar wat hij op het oog heeft kunnen zien, heb ik er geen. Ik moet goed blijven poetsen en na de bevalling moet ik dan terugkomen. Dus ik ben er nu voor zeker 8 maanden er vanaf.
@Korrel. Ik hou ook heel erg van mijn werk hoor, maar soms...als je bijvoorbeeld hoofdpijn hebt, dan kan je niet zoveel hebben. Ze zaten gewoon heel veel te praten, op momenten dat ze aan het werk moesten zijn. En nog even doorgaan als je wilt dat ze ergens mee stoppen...grrrr....
dag allemaal,

Sorry,ik breek even in.. ik lees bijna dagelijks even mee en heb ook al eerder gereageerd! Vorige week woensdag was mijn ovulatie. De zondag erna tot en met vannacht had ik last van een weeig gevoel-krampjes onderin buik. sinds vandaag voel ik weer niks.

zou dit mijn innesteling kunnen zijn geweest? NOD is volgende week dinsdag of woensdag.. herkennen mensen dit?

bedankt alvast! sorry voor mijn egocentrische berichtje.. ik lees altijd in spanning met jullie mee.. hopelijk is er snel iemand zwanger, giorra?
@Poffer; filet american, rosbief, alle alcohol, franse kaasjes, rauwe vis, moet ik nog even doorgaan?? Ik hoop iig dat je lekker kunt genieten! En wie weet brengt de vakantie een wondertje teweeg, je zou niet de eerste zijn!

@Liedje; fijn dat de pijn bijna weg is! Ik heb vandaag even gewerkt op de overblijf, de kinderen bij mij waren ook erg druk! Ik vind anderhalf uur altijd wel genoeg met zoveel kinderen bij elkaar ;)

Korrel, lukt dat jou nonchalant ermee om te gaan? Knap! Ik kan het wel proberen, maar zo ben ik niet helaas. Des te langer het zal duren eer ik zwanger ben, des te makkelijker ik er ws mee om zal gaan. Ik merk wel iedere maand iets meer geduld en gerichtheid op andere dingen , alhoewel dat na de eisprong weer minder wordt het richten op andere dingen.

Maar jij hoopt toch wel zwanger te zijn??

Mijn voorgevoel zegt dat ik zwanger ben, maar dat had ik de vorige 2 keren ook haha.

Ilse, zou kunnen, maar kan ook van niet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zoiets vorige cyclussen ook voelde en nu weer. Heb je de pil geslikt? T zou dan nl. ook ontpillen kunnen zijn. Afwachten moeten we maar weer he. Ik hoop dat we over anderhalve week kunnen zeggen dat we zwanger zijn!
nee, ben niet aan pil geweest. 3 mnd geleden spiraal eruit gehaald. nooit eerder zoiets gevoeld. wat zou het anders kunnen zijn dan een innesteling?? we moeten haast wel zwanger zijn m.i.
Ilse, ik heb helemaal niks gevoel van innesteling of wat dan ook. Sterker nog, de maand ervoor dacht ik van alles te voelen en was ik niet zwanger. De maand erna voelde ik niks, en was ik wel zwanger. M.i. kan je er dus niks over zeggen in dit stadium. Ik wil niet lullig doen, maar het lijkt me vermoeiend om zo op alles in je lichaam te letten.
if we all light up, we can scare away the dark...
@ poffer balen zeg!!!! hopelijk doet de vakantie idd voor jou ook goed!! ga maar lekker genieten van al het lekkers daar

@ bowie vertel hoe was t bij vlk?? en hebben jullie t kamertje gekocht? hahaha hoe ik wist dat je schorpieon was..ik heb er over nagedacht maar kan mn vinger er niet opleggen wat t was/is ....misschien toch je manier van schrijven/ reageren dat ik mezelf daarin herken ofzo

@ meis fijn dat de bloeduitslag goed was!! toch fijn....en jij ook een fijne vakantie

@ muppet wat een twijfels en een zorgen kan je hebben he met alles wat daar down under gebeurt!! maar op je vraag wanneer ik ga testen nou voorlopig niet hoor!! iig niet voor de 7de

@ liedje ik heb de grootste respect voor je baan ik zou t niet kunnen denk hahaha ik vind kinderen leuk hoor...maar zoveel bijelkaar en dan ook nog dwarsliggen poeh!!!!

@ korrel het rommelt bij mij nu meer in de zin van af en toe een vaag steekje her en der maar voorde rest niks..jij hoeft nog maar 4 dagen spannend!!!

@ giorra ik herken je klachten alleen dat vaak plassen nog niet dat komt bij mij pas paar dagen voor mn nod dat ik daar last van krijg
ff btw we hebben nu als ik me niet vergis

2 watermannen

2 maagden

2 stieren

2 schorpioenen

1 tweeling &

1 boogschutter

we gaan wel in setjes van 2 zeg!!! behalve de laatste twee..

maar nog niet iedereen heeft gemeld wat ie is......dus meiden!!!??
@skull, ik was altijd al een buitenbeentje...

maar nu helemaal als enige tweeling....
@ skull, en als het goed is krijg ik een baby-steenbok!! Ik vraag me af hoe dat matcht, als moeder en kind. Mijn moeder had vroeger zo'n boekje " mijn kind is schorpioen' en daar kon je precies in lezen hoe je als bijvoorbeeld vismoeder kon omgaan met je schorpioenkind. Wel leuk om te lezen maar of het nou allemaal klopt?

Gisteren bij de verloskundige was een aparte ervaring. Voor ons was een buitenlands echtpaar en toen wij dus naar binnen gingen kregen we een behoorlijk discriminerend relaas over ons heen over dat stel. We vonden dit heel vervelend omdat we zelf eigenlijk niet zo zwart-wit denken en we kwamen daar dus niet voor! Ik heb gezegd da ik in mijn werk nog steeds veel meer Nederlanders tref die er een 'potje' van maken dus wat dat betreft.....toen hield ze op.

De uitslagen van het bloedonderzoek op 5e ziekte was nog steeds niet binnen dus ze moest gaan bellen met het lab. gelukkig bleek dat ik immuun ben omdat ik de ziekte ongemerkt als kind heb gehad. Ze vertelde dat het momenteel een epidimie is in onze stad, dus er lopen veel onderzoeken b zwangere vrouwen.

Verder een beetje uitleg gekregen en vragen beantwoord over onze medische geschiedenis. Ik ben zelf geboren met een heupstandafwijking dus moet ik na de bevalling binnen 2 weken naar de orthopeed voor controle en ons kindje moet indien nodig binnen 3 maanden behandeld worden omdat dit erfelijk kan zijn. Ik vond het allemaal prima maar mijn vriend schrok hier een beetje van, al zo snel na de geboorte naar een arts met je kindje!. Vanwege mijn chronische blaasontsteking wordt ik nu dus bij ieder bezoek gecontroleerd hierop, ivm risico op vroege weeen.

Ik schrijf het nu op en ik denk ' jemig wat een medisch geneuzel' hahaha.

Maar....het leuke was dat we een tas vol info, tijdschriften en gratis spulletjes van zwitsal en weleda meekregen. Over 3/4 weken dus de echo, tenzij we besluiten om de downscreening te doen, dan kan het iets eerder.

Het babykamertje gaat niet door helaas. Die vrouw belde me 'savonds op dat ze de meubels al verkocht had. Echt geen stijl vind ik dat!! Ik had haar al eerder gebeld en een afspraak gemaakt voor dit weekend, dan belt er iemand die sneller langs kan komen en ze verkoopt het gewoon! Ik ben echt teleurgesteld......

Zo na dit egoberichtje: Hoe is het met jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven