Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Hallo allemaal,

Ik lig op de bank met mn been omhoog. Gisterenavond met volleyballen is mijn voet dubbel geklapt. Ik voelde gelijk dat het niet goed zat. De hele nacht met een natte doek om mn enkel geslapen. En vanmorgen even langs de huisarts geweest. Ik moet het afwachten tot vrijdag. Ik kan er amper op lopen en bewegen doet pijn. Vandaag de hele dag voor de klas met mn been omhoog op een bureaustoel gezeten. De kids waren super lief, haalden de schriften uit de kasten, schreven op het bord als het nodig was. De dokter zei dat het de dag erna erger pijn doet als op het moment zelf. Zolang ik niet loop en mn voet niet beweeg doet het geen pijn. Maar lastig is het wel.

@Korrel. De afgelopen keren ben ik inderdaad zo lang ongesteld geweest. Echt lastig.

@Toa, ik zag inderdaad ook te mooie schoenen. Hakken vind ik ook veel vrouwelijker staan. En mn man vindt het ook leuker.

@Poffer. Heeft die manager ook een hartstilstand gehad? Het schijnt bij te kunnen trekken. Hopelijk was je test gewoon te vroeg!

Over dat onweer. Vroeger was ik ook verschrikkelijk bang. Ik had niet echt zin om de halve nacht wakker te liggen, dus toen het begon te rommelen hebben we allebei oordopjes in gedaan en deken over ons heen getrokken en verder gaan slapen.

@Muppet. Wat een onzekerheid. Ik denk dat ik zelf ook wel zou willen weten of ik zwanger ben (geweest). Dus ik zou sowieso testen denk ik. Maar je moet denk ik zelf bedenken waar je je het beste bij voelt.

Liefs Ly
@Liedje owww wat lastig van je voet. Hoe ziet ie eruit? kwam er meteen een zwelling en/of blauwe plek? Kan je je voet wel zelf heen en weer bewegen? Sorry ben erg nieuwsgierig

@Giorra ik woon in het noorde van het land en in veel steden/dorpen om ons heen is de bliksem ingeslagen! Ook een huis tegenover mijn werk, hele zolder afgebrand. Brrrr gelukkig bij ons niks gebeurt, maar ik ben blij als het vanavond weer rusitg is buiten!

@Peach waar ging de brandweer dan naartoe? Heb je vannochtend nog iets gezien? Kan mij goed voorstellen dat je vrij genomen hebt om bij te komen van deze nacht. Pfff ik heb ook maar weinig uurtjes geslapen

@Poffer Ik denk ook dat je te vroeg getest hebt. Wat zegt je gevoel, voel je je anders? Ik zou even wachten met de volgende test tot zaterdag (dat zou je toch ook doen? ) Maar ik begrijp heeel goed dat je je niet kon inhouden.

@Muppet Ik hoop optie 2 voor je! Maar om een testje geeft meteen duidelijkheid. Volgens mij kan je daardoor optie 1 niet uitsluiten, want is het niet zo dat als je zwanger bent geweest je dan nog steeds een positieve test krijgt door de hoeveelheid HCG in je urine??

Lastig hoor, ik zou eerst een testje doen en daarna met de HA in conclaaf gaan wat te doen.
@Korrel. Het werd niet direct dik. Dat kwam langzaamaan. Blauw is het niet geweest en nog niet. Ik kan mn voet wel bewegen, maar t gaat niet niet heel soepel. Het is nu een stuk dikker dan mijn andere voet. Heb je nog tips als fysiotherapeute?
Hoi, even korte reactie van mij, heb het beetje druk op moment:

Ik heb helemaal niets meegekregen van het slechte weer, ben gister op tijd gaan slapen en pas om half 9 weer wakker vanmorgen en toen was de bui hier al over. Was nogal heftig hoor ik overal, maar ik heb onbezorgd geslapen haha.

@ poffertjes: gefeliciteerd met je nieuwe baan, Super, nu lekker op vakantie en hopelijk met zijn 3 en

Ik had toen ook op maandag negatieve test ( had ook te vroeg getest ) en op zaterdag wel positief, terwijl ik mij nog steeds hetzelfde voelde.. Dus nog goede kans!!

@liedje: Wat vervelend zeg van je voet, dan kom je er vaak pas achter hoe lastig de dingen zijn om te doen! Hoop voor je dat de pijn snel wegtrekt.. Collega heeft ook zoiets gehad, moest 6 weken met iets om haar enkel lopen, weet niet meer hoe het heet, maar daarna was het beter.

@muppet: Jeetje wat een verhaar zeg! Het zit je nog niet echt mee de laatste tijd! Wel moeilijk hoor als je pas volgende week buij ha terrecht kan. Ik zou wel willen weten als er een eventuele zwangerschap is geweest. Zou een test doen voor meer duidelijkheid, ook al zegt de test ook niet alles als het is afgebroken. Maar volgens mij als je lichaam het eventueel afstoot volgens mij is je menstruatie veel heviger dan anders, ( weet niet zeker)

Maar als de test het wel kan aantonen, en positief geeft, dan krijg je denk ik weer de twijfel ben ik NU zwanger of is het hcg van de afgebroken zwangerschap!

lastig hoor. Als ik dit zo terug lees zou ik denk ik gewoon nog een weekje wachten tot je bij de ha een afspraak hebt!

Veel succes met wat je gaat doen! Of ben je er al een beetje over uit?
@Poffer,

wat spannend, t kan nog best te vroeg zijn joh, wie weet. Wanneer ga je weer testen?

@Muppet; jee wat een dilemma zeg, zou t ook niet weten, maar denk toch gesprek huisarts en misschien testen, maar dat kan je ook van je stuk brengen.

@Liedje; wat vervelend joh! Hopelijk is het snel weer over!!

@Korrel; jee heftig he dat onweer. We hadden het idee om op zolder te gaan slapen wanneer ik zwanger zou zijn, maar dat hebben we maar even uit ons hoofd gezet ;)

@Meiske; ja zal wel mede door minder slaap komen. Ik ben zelfs soms beetje misselijk bij moeheid (ontpillen denk ik).\

Sterkte met de rouw om je kat!

Ik ben trouwens maagd van sterrenbeeld en 1.72 lang, klein he ;)

Ik heb ook allerlei verschillende sterrenbeelden om me heen.
O ja ben weer flink bezig om op signalen van een eventuele zwangerschap te letten en ik zit pas op dag 18, schiet niet op. Moet vaker plassen sinds gister, heb een enorm opgezette buik en m'n urine ruikt naar brood?! Toevallig dat ik daarachter kwam, nee ik ruik niet dagelijks eraan haha. En heel soms een steek daarbinnen..dacht eerst aan blaasontsteking, maar lijkt t volgens mij niet op.

Op andere dingen richten maar, maar t is zo moeilijk!!!

Heb jij dat nu ook Poffer, dat je zo erg let op alles? En anderen?

@Toa; hoe is het nu met je? Moet je nu een ongesteldheid afwachten?

@en hoe is t met de zwangeren?
Ik ben iets van 1.73. Middelmaatje dus

Muppet, wat irritant weer zeg. Volgens mij is de hcg van een hele korte zwangerschap weer heel snel uit je lichaam omdat het maar zo weinig is geweest. Ik zou testen...

Volgens mij kan pap0 ook zijn dat het uitstrijkje niet goed is gedaan. Wie heeft het gedaan, de huisarts zelf of de assistente? Mijn huisarts doet het altijd zelf omdat het bij assistentes blijkbaar vaak mis gaat...

Liedje, auwwwwwwwwwwwwwwwww wat een pech. Ik had vroeger hele mobiele gewrichten en had dus om de haverklap dubbelgeklapte enkels enzo. Kan best heel veel pijn doen. Doe het rustig aan en als je het niet vertrouwd: foto laten maken he?

Giorra, spannend hoor. Ik vond mijn urine toen ik net zwanger was ook wel anders. Een beetje fluoricerend ofzo...

Poffer, je hebt echt te vroeg getest joh. Gewoon nog even wachten en duimen!!

Miss83: wat lekker dat je gewoon door het onweer hebt heen geslapen. Mijn man ook, die heeft niks gehoord of gezien

Ik wel, ik was klaarwakker en viel pas tegen zevenen weer in slaap. Ik was gisteren al brak naar bed gegaan met keelpijn en een beetje koorts. Vandaag dus maar thuis gebleven. Ik kon helemaal niks vandaag. Normaal ga ik nog naar mijn werk als ik halfdood ben maar nu lukt het gewoon niet. Ik heb al zo weinig energie en met een virusje onder de leden en een nacht zonder slaap was ik kapot. Vandaag lekker met een dekbedje op de bank gelegen en morgen er weer fris en fruitig tegenaan.
if we all light up, we can scare away the dark...
@ poffer .....boefje!!! veel te vroeg!!!!! nog maar 4 nachtjes slapen hou vol!!!

@ muppet....he bah wat een onzekerheid zeg!!! ik zou proberen nog een paar daagjes te wachten en dan idd nog een test doen ...wie weet????!!!

@ peach ...je heb bijna vakantie !!!!!!!!!!!!

@ meiske...dat is dan toch weer ff slikken hé als je dat bericht krijgt van je kat

@ bowie....ja ik wist het..schorpioen..ik herken mn eigen soort hahahahahaha jij en toa waren de enige van wie ik t redelijk zeker wist.....en ik heb het niet op jullie hyves opgezocht en uitgerekend ofzo!!!!!!!!

@ liedje auwie!!!! agossie ik zie je helemaal zitten voor de klas met je been omhoog....hopelijk ben je snel weer op de been (letterlijk)

@ tatli ..beterschap!!!

@ giorra...ik probeer alle mogelijke aanwijzingen te negeren om mezelf niet gek te maken......wat niet altijd lukt natuurlijk
en idd verschrikkelijk dat onweer vannacht!!! normaal slaap ik daar zo doorheen .....maar nu geen oog dicht gedaan!!!!!
@liedje als het goed gaat met je enkel dan ben je in 2dagen in staat om er deels op te staan. Als dit onmogelijk is dan terug naar de HA. Een blauwe plek meteen na het trauma wijst op een scheur of verreking. Goed dat je m meteen hebt gekoeld en hoog gelegd.

@muppet vreemd pap0; moet het uitstrijkje nu overnieuw?

@tatli kruip vandaag maar vroeg onder de wol, morgen hopelijk weer helemaal op en toppie! Beterschap (f)

@skull hoe is het met jouw eisprong? heb je iets gemerkt deze maand?

@giorra Brood?? Haha dat is best lekker zo vroeg in de morgen! Ik zou niet weten hoe dat kan. Ben je nog bezig met de ovu-testjes? Ik heb het niet consequent gedaan deze maand.

@allen het januari topic zit ook alweer op 50% zwanger! Hoog tijd voor een nieuw hier!
Oja Poffer, ik heb nog even terug gerekend en ik teste pas positief 16 dagen na mijn ovulatie. En ik had zo'n gevoelige test van sensitest en mijn streepje was nog licht (niet vaag maar wel lichtroze). Alle kans nog dus lijkt me...
@ korrel...ja heb wel mn eisprong opgemerkt...voornamelijk door de oud roze kleurige afscheiding 5 dagen lang wat normaal 1 hooguit 2 dagen is en nu veel meer roze en ook meer in hoeveelheid dus dat vond ik wel een beetje opmerkelijk

en hoe gaat het bij jou??? rommelt het al ? voel je iets?
hallo allemaal,

Ik ben gefocust op mijn lichaam niet normaal... Gisterenavond krampen in mijn buik opeens voor een paar minuten. Normaal heb ik dat nooit en het voelde echt alsof ik ongesteld ging worden.... En vanochtend echt een steek in mijn onderbuik...

Maar Giorra ik snap helemaal wat je bedoelt!

Ik maak mezelf gek.... maar ik zaterdag ga ik weer testen als ik nog niet ongesteld ben... Het was maandag 14 dagen na mijn ovulatie en het zal dan ook wel te vroeg zijn.

@muppet, volgens mij moet bij Pap0 gewoon de test nog een keer. Het kan zijn dat het onrustige cellen waren en daarom pap 0 eruit kwam. Maar over het algemeen doen ze de test dan opnieuw.

@liedje, jemig meis... heb je er veel last van nog vandaag? Wat vervelend zeg! Last van je enkel kan zo irritant zijn (helaas... ervaringsdeskundige). Mijn manager heeft een hersenbloeding gehad en zij heeft ook aardig wat beschermengeltjes op haar schouder gehad en gelukkig zoals het er nu uit ziet gaat het vrij goed! Terwijl 75% over het algemeen overlijdt aan hetgeen zij heeft gehad.

@bowie, ik beloof dat ik zaterdagochtend ga testen :-) Ohhh.... was het maar alvast zo ver!

@tatli, voel je je alweer beter? Heeft je dagje thuis blijven je goed gedaan?
@ liedje, hoe gaat het met je enkel? Vervelend dat je gelijk zo 'gehandicapt' bent dan he?! Ik had er vroeger ook veel last van net als tatli...kan inderdaad behoorlijk pijn doen!

@ giorra, veel plassen had ik inderdaad ook! Spannend!!!! Wanneer wil je gaan testen of heb ik daar overheen gelezen?

@ poffer, haha nou ik vind het knap als je het volhoudt hoor!

Tis wel balen zo'n 1e negatieve test........en 14 dagen is ook niet heel kort, in principe je dag voor/van NOD als je een standaardcyclus van 28 dagen hebt. Ik hoorde laats dat het kan zijn dat het bevruchte eitje lang doet over de weg naar de baarmoeder. Dan kan het inderdaad dat je nog erg weinig hormoon in je urine terugvind omdat de innesteling ook pas later plaatsvind. Zelfde geldt volgens mij voor de conceptie. Het kan dus allemaal nog!

@skull, je maakt me wel nieuwsgierig! Hoe wist je dat ik schorpioen ben?????
@korrel, geen idee waar die brandweer naar toe ging, volgens mij ergens hier achter in de buurt....heb er verder ook niks meer over gehoord eigenlijk...Hoe is het met de ovutestjes, of was je nou gestopt?

@ liedje, beterschap met je voet!! lijkt me vrij lastig!

@tatli, groot gelijk dat je thuis bent gebleven, je lichaam heeft gewoon echt rust nodig nu!

@giorra, spannend dat je van alles voelt.....Dat er maar flink wat poppetjes bij mogen komen deze ronde!

@skullcandy, wat grappig dat je dat wist van die sterrenbeelden! En fijn dat je je eisprong hebt opgemerkt.....ook voor jou hoop ik dat het raak is!!!

@muppet, wat ga je nu doen?

jaaaaaaaaaa vandaag laatste avonddienst en dan 2,5 week vrij!!!!!!!ben er nog nooit zo blij mee geweest geloof ik!!!!
Poffer, Gefeliciteerd met je nieuwe baan en nu op naar sicilie (hopelijk als zwangere vrouw). Wat duurt wachten lang he?!

Skull, ik ben waterman.

En ben 1.72. Manlief is ook 2meter (en 35jaar) dus voor mij geregeld lekker hoge hakken. Afwisselend met stoere gympies.

Muppet, wat een verhaal en wat moet je lang wachten op een afspraak bij de dokter. Bijna een week!

Ik kan altijd dezelfde dag terecht en hoogstens de volgende dag.

Vind het lastig om hier iets over te zeggen, vind het allemaal erg raar vooral omdat de assistente een beetje halverwege het verhaal is gestopt. Je zou toch zeggen dat de huisarts je dan s'middags tijdens het telefonisch spreekuur terugbelt. I.p.v. je een week in onzekerheid te laten zitten.

Toa, inderdaad erg netjes dat fietsen achter je hardlopen aan.

Ik vond spinning altijd geweldig om te doen maar 3x per week hardlopen en 1x actief joga vind (nou ja vond, want ik ben een paar weekjes gestopt) ik wel voldoende beweging.

Daarnaast fiets ik altijd naar mijn werk (half uurtje fietsen) en met de hond ga ik iedere dag zeker een uur het bos in.

Tatli, doe maar lekker rustig aan hoor. Is af en toe erg lekker een dagje met het dekbed op de bank.

Ik ben nog druk aan het kijken waar ik ga werken ipv de nachtdiensten.

Daarnaast heb ik een aanmelding gedaan bij een kinderdagverblijf, deze is op een boerderij en het ziet er op internet echt super leuk en proffesioneel uit.

Wachttijd: klein jaar..........

O,ja de bloeduitslagen waren binnen: heb geen HIV, geslachtsziektes, een veel voorkomende bloedgroep en mijn ijzergehalte was ook goed. Had ook geen schokkende uitslagen verwacht maar is toch altijd fijn als alles goed is.

Vandaag nog werken en dan een royale week vrij, heerlijk! Heb al allerlei gezellige dingen op het programma staan.
Peach, haha altijd baas boven baas. 2,5week vakantie heerlijk!!!!

Liedje: als ik blijlees maak ik altijd op een briefje aantekeningen om later te tikken.

EN ik ben je vergeten beterschap te wensen, dus bij deze!

Hoe voelt je voetje vandag?
@meis, fijn dat alles goed is! klinkt leuk op zo n boerderij....als de wachtijd een jaar is ben je op tijd toch? hoe is het met jou klachtjes? en slim zo n briefje, ik vergeet altijd de helft als ik reageer!

@meiske, vervelend om zo n bericht van je kat te krijgen...hoe gaat het eigenlijk met je nieuwe kat?

@poffertjes, ik hoop dat die krampen goed nieuws voorspellen!!!

@toad, nog bedankt trouwens over die info van die gratis dozen, denk dat ik ze dan maar niet ga aanvragen, geen zin in dat soort gedoe! hoe gaat het met je?

Hier ben ik al 3 dagen bezig een kdv te bellen, maar dat mens wat ik moet hebben zit steeds in bespreking of ze is vrij! ze gaat me nu terug bellen.

Kraamzorg heb ik geregeld, kreeg gister al een heel pakket met de post! als je 7 maanden bent dan krijg je een gesprek over hoeveel uur je krijgt toegewezen. Ik wil echt zo min mogelijk, vind dat maar niks zo n vreemde in je huis!
Hallo allemaal!

Even alles weer bijgelezen!

@ Peach: Lekker 2.5 week vrij! Ga je nog weg?

@ Poffer: Ik hoop dat het goed nieuws is! Met zijn 3en op weg naar Sicilie!

@ Meis: Goed nieuws dat je bloeduitslagen erg goed zijn!

@ Giorra: Hoop op een posi uitslag voor je! Klein weekje wachten!

@ Skull: Wanneer ga je testen?

@ Liedje: Hoest met je pootje? Al wat beter?

@ Korrel: Een lucky shot heb je maar nodig! Het moet wel ontspannend blijven toch? Vind wel grappig om te lezen hoe jij schrijft hoe je met je ovutesten om bent gegaan! Herkenbaar!

Een paar zwangeren erbij en we lopen weer voor op het januariforum!

@ Allen: HEt uitstrijkje is gemaakt door de gyneacoloog, dus niet door de HA of assistente. Eigenlijk ben ik best wel een beetje boos op assistente, Zeg dan alles of zeg niets en als je dan in het gedrang voelt komen door mijn vragen, kap het niet af! Maar goed, net HA spreekuur gebeld, mijn HA is op cursus en niet eerder dan dinsdag weer in het pand! Dan moet ik er toch heen!

Wat betreft het testen: Het zou duidelijkheid geven, is het negatief, dan is er niets geweest. Is het positief, dan ben ik nog niets opgeschoten. Ik las ergens dat 40- 60% van de bevruchtingen eigenlijk gewoon eindigt in een (stevigere) menstruatie, maar je het HGC dan wel in je bloed kan hebben tot een kleine 7 dagen na je eerste NOD dag. Het bloedverlies wat ik had, heb ik afgelopen maandag gehad. Dus vanuit daar gerekend, zou ik dus maandag pas een zuivere test hebben. Ik denk dat ik het maar even op zijn beloop laat. Ben bang met nu een positieve test, dat ik eigenlijk nog niet weet waar ik aan toe ben. Als ik dan eind van volgende week test en het is dan positief, dan kan ik denk ik wel van een zwangerschap uitgaan!

PAP 0 : ik denk wel dat het uitstrijkje overmoet. Zal het dinsdag de HA wel vragen!

Ik ben trouwens 1.68m lang, een van de ukkies van dit gezelschap!
quote:Korrel schreef op 25 mei 2009 @ 21:27:

@Meiske Dus je mag nog een paar daagjes langer genieten van je zwangerschap. Ach een paar daagjes op 9 maanden

Ach het zal misschien 4 dagen schelen, maar dat merken we vanzelf.

@Liedje: vervelend van je enkel. Ik hoop dat het gauw beter is.

quote:giorra schreef op 26 mei 2009 @ 20:21:

@Meiske; ja zal wel mede door minder slaap komen. Ik ben zelfs soms beetje misselijk bij moeheid (ontpillen denk ik).\

Sterkte met de rouw om je kat!

Vannacht had ik wel goed geslapen en ben nu wel wat misselijker dan gisteren. Maar goed, gewoon kleine beetjes eten.

Thnx verder.

quote:skullcandy schreef op 26 mei 2009 @ 21:51:

@ meiske...dat is dan toch weer ff slikken hé als je dat bericht krijgt van je kat

Ja ik wist dat het bericht binnenkort zou komen. Maar nu is het echt helemaal over. Kijk toen ze was gecremeerd, was er al niets meer, maar nu is er helemaal nada, noppes meer.

quote:peach82 schreef op 27 mei 2009 @ 11:17:

@meiske, vervelend om zo n bericht van je kat te krijgen...hoe gaat het eigenlijk met je nieuwe kat?

Ik had zelf gevraagd om dit bericht, want dan wist ik dat het echt over was. Anders zit je constant af te vragen wanneer het uitstrooien zou zijn.

Met onze nieuwe kat gaat het prima. Ze verschuilt zich bijna niet meer. Ze komt af en toe op onze schoot zitten. Maar oppakken mag niet.
@allen, deze week is een geluksweek... vandaag te horen gekregen dat ons huis te koop aangeboden gaat worden! Daarna moeten we nog wel zien of wij de kans krijgen om het te kopen, maar we staan in ieder geval op de lijst!

Vandaag ploft mijn buik gewoon uit elkaar bijna... pfff zo'n opgeblazen gevoel niet normaal! Zou het een teken zijn? Ik zou bijna morgenochtend weer gaan testen.... OOOHHHH ik ben zo ongeduldig! Ik wil ook een cheer-poppetje.....

@meiske, gek inderdaad het nu helemaal af is met je kat! Maar wel goed om te weten dat je het nu helemaal kan afsluiten.

@ukkie muppet (hihi), het zou toch heerlijk zijn met zijn drietjes op vakantie! Dat zou een droom zijn....

Maar wat irritant dat je HA op cursus is... dat heb ik nou ook altijd! Als je ze nodig hebt dan zijn ze of op vakantie of op herscholingscursus...

@peach... grrrr.... ik hoop dat ze snel belt! Dan kan je dat ook van je to do lijstje schrappen! En gewoon 2,5 week vrij! Heerlijk hoor! Geniet er lekker van!!

@meis, wachten duurt inderdaad lang! En jij hebt ook een grote vent! Ik vind het wel heerlijk hoor!! Voelt goed en je kan hem altijd terug vinden in druktes!

@allen, mochten er trouwens nog aanpassingen doorgevoerd moeten worden in het tabel! Laat het dan eventjes weten want dan kan ik het nog aanpassen voordat ik weg ga. Daarna staat het tabel 3 weken stil.....

x en fijne avond allemaal!!

Poffer
anoniem_80738 wijzigde dit bericht op 27-05-2009 15:09
Reden: oeps...echte naam ingevuld!
% gewijzigd
@poffer: over wat voor huis heb je het? Ik heb het denk ik niet gevolgd, want ik snap niet wat je bedoeld.

Ja het is een beetje raar dat het nu helemaal klaar is met onze kat. Ik moet nog een keer foto van haar bestellen. Maar dan wil ik meteen nog meer foto's voor iets anders bestellen en daar heb ik nog steeds weinig zin in om dat uit te gaan zoeken.
@Poffer Wonen jullie nu in een huurhuis en wordt dat te koop aangeboden? Maar dan neem ik aan dat jullie boven aan de lijst komen te staan? Snap ik het zo goed??

Hoop echt dat je deze week met een klapper kan afsluiten! Dat zou helemaal super zijn.

@Skull Wat gaaf dat je zo je eisprong goed kan herkennen! hier nog niks gemekrt. 1 dag wel een soort van ongesteldheid gevoel gehad, dat ik dacht misschien is dit de sprong dag. Maar ik weet het niet. Ik heb tot nu toe geen regelmatige cyclus gehad, ik ben al lang blij als deze maand mijn NOD klopt.
@ Poffer: This is your lucky week! Alle het goede komt toch in drievoud??
Yeahhhhhhhhhhhhhhh poffer, we gaan voor 3x goed nieuws Het lijkt me toch dat jullie eerste gegadigden zijn voor het huis?

Ik ben nog steeds gammel, vandaag nog thuis gebleven dus. Hopelijk morgen weer proberen, ik haat ziek thuiszitten!

Fijne avond allemaal nog ladies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven