Ervaring OPPO of Xiaomi smartphones?

21-08-2021 18:45 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet een nieuwe telefoon omdat mijn oude Huawei het bijna heeft begeven. Ik wil nu geen Huawei meer en met Samsung heb ik 2x een slechte ervaring gehad. Ik kom nu vooral betaalbare telefoons tegen van het merk OPPO en Xiaomi. Heeft iemand ervaring met deze telefoons?

Ik vind het vooral belangrijk dat de batterij langer dan een dag mee gaat en het toestel goede foto’s maakt. En minimaal 64 gb heeft. Max. uitgave 225,-
Ik heb goede ervaringen met Motorola, die hebben ook telefoons die aan jouw eisen voldoen. Kijk eens op tweakers voor reviews.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik heb een Xiaomi (redmi note 9 pro) en ben er blij mee. Al meerdere mensen in mijn omgeving hebben er een. In de Mi app hebben ze vaak extra aanbieding.
Xiaomi redmi gehad met zware batterij. Was ik heel tevreden over.

Nu als opvolger een Mi Poco m3
(Is ook van Xiaomi)
Superfijn en heel goede camera.

https://www.belsimpel.nl/xiaomi-poco-m3 ... 002&cntd=1

(Deze is 128 GB geheugen, 64 bestaat ook en die is iets van 20 euro goedkoper)
anoniem_404887 wijzigde dit bericht op 21-08-2021 19:10
34.93% gewijzigd
mooiedromen schreef:
21-08-2021 19:05
Ik heb een Xiaomi (redmi note 9 pro) en ben er blij mee.
Deze heb ik ook! Super tevreden mee. Batterij gaat echt heel lang mee, mooie foto's, fijne telefoon. Hij is populair aan het worden, want ik heb hem echt een stuk goedkoper gekocht dan waar ik hem nu voor zie staan. Maar dan nog, zou ik het zeker doen!
Belle73 schreef:
21-08-2021 18:53
Ik heb goede ervaringen met Motorola, die hebben ook telefoons die aan jouw eisen voldoen. Kijk eens op tweakers voor reviews.
Klopt, ik vond hem ook heel fijn in gebruik. Bleef het ook goed doen na 1 jaar, itt Samsung.
Ik doe mijn best
Ik heb een xiaomi lite 10. Ben er erg blij mee. Eenvoudig in gebruik, 5g, goede camera en de batterij gaat bij mij zeker minimaal 24 uur mee.
Ik zou als ik jou was ook selecteren op 6000 mAh accucapaciteit.
Dan zit je boven gemiddeld goed met accuduur.
BroccoliBloemkool123 schreef:
21-08-2021 19:12
Ik heb een xiaomi lite 10. Ben er erg blij mee. Eenvoudig in gebruik, 5g, goede camera en de batterij gaat bij mij zeker minimaal 24 uur mee.

Helaas maar 4160 mAh accucapaciteit.
ik heb sinds kort een xiaomi note 10 5g, doe 4 dagen met de batterij en heb dan nog 15 %. ik vind de meegeleverde snellader erg fijn, die gebruik ik ook voor mijn samsung a7 tablet die snelladen wel ondersteund maar geen snellader in de doos had. ik heb verder alleen ervaring met samsung telefoons, dit is de eerste keer dat ik iets heb gekocht van een ander merk.
noorderling schreef:
21-08-2021 19:10
Deze heb ik ook! Super tevreden mee. Batterij gaat echt heel lang mee, mooie foto's, fijne telefoon. Hij is populair aan het worden, want ik heb hem echt een stuk goedkoper gekocht dan waar ik hem nu voor zie staan. Maar dan nog, zou ik het zeker doen!
Heeft niks te maken met de populariteit.
Telefoons zijn afgelopen tijd erg in prijs gestegen vanwege het tekort aan chips
Belle73 schreef:
21-08-2021 18:53
Ik sluit me hierbij aan! De telefoons uit de Power-serie hebben een hele goede accuduur: mijn telefoon gaat meestal zo'n 3 dagen mee met één keer opladen.
Ik zal toch eens naar een Xiaomi kijken!
Heb ook een Xiaomi gehad, prima foon. Oppo schijnt nog beter te zijn.
Ik heb een xaomi, helemaal blij mee
Mijn Xiaomi mi lite 8 is nu ruim twee jaar en doet het nog prima! Blij mee!!
Ik heb inmiddels een keuze gemaakt en het is een Xiaomi geworden :cheer2:
sjiraf wijzigde dit bericht op 23-08-2021 13:59
8.39% gewijzigd
Leuk!

Veel plezier ervan.

Heb je naar de batterij gekeken?
Er stond 5000 bij dus dat is prima! Die van mij haalt nu net geen hele dag dus dit zal een verademing zijn ;)
valisa schreef:
21-08-2021 19:45
Heeft niks te maken met de populariteit.
Telefoons zijn afgelopen tijd erg in prijs gestegen vanwege het tekort aan chips
Nou, sorry hoor :roll: - jeetje
Sjiraf schreef:
21-08-2021 21:35
Er stond 5000 bij dus dat is prima! Die van mij haalt nu net geen hele dag dus dit zal een verademing zijn ;)

Dat is fijn.
Geen idee hoe groot m'n accu is maar hij gaat met gemak 1,5/2 dagen mee.
M'n dochters vinden me maar raar met m'n Chinese telefoon maar zelf mogen ze om de 6 uur hun iPhone opladen 🤪
Hangmat schreef:
21-08-2021 22:06
Geen idee hoe groot m'n accu is maar hij gaat met gemak 1,5/2 dagen mee.
M'n dochters vinden me maar raar met m'n Chinese telefoon maar zelf mogen ze om de 6 uur hun iPhone opladen 🤪

Dat kun je zo opzoeken toch. Even de specificaties van je telefoon googelen.

Hoe lang iemand er mee doet hoeft niet zo veel te zeggen. Hoeveel je de telefoon door de dag heen gebruikt zegt meer.
Birdie schreef:
21-08-2021 22:11
Dat kun je zo opzoeken toch. Even de specificaties van je telefoon googelen.

Hoe lang iemand er mee doet hoeft niet zo veel te zeggen. Hoeveel je de telefoon door de dag heen gebruikt zegt meer.
4030 zie ik. Hoe zuinig je telefoon met energie omgaat en hoe snel de batterij lam wordt maakt wel uit. Ik heb hem al bijna 2 jaar en gebruik hem heel veel uur per dag (te veel).
Valt me steeds weer op hoe lang de accu mee gaat. Ik heb de Mi A3
4000 is voor mij te weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven