Lunchadres tussen Nijmegen en Roermond
woensdag 25 augustus 2021 om 16:25
Hoi hoi,
Morgen ga ik samen met mijn dochter op stap richting noord Limburg. Wij wonen in het midden van het land en zullen dus via Nijmegen richting het zuiden rijden.
Ik ben niet bekend in die omgeving maar wil graag onderweg bij een dorp lunchen met haar. Weet iemand een leuk adres in die regio? Geen snackbar maar een gezellig eettentje waar je leuk kunt zitten.
Weet iemand wat???
Morgen ga ik samen met mijn dochter op stap richting noord Limburg. Wij wonen in het midden van het land en zullen dus via Nijmegen richting het zuiden rijden.
Ik ben niet bekend in die omgeving maar wil graag onderweg bij een dorp lunchen met haar. Weet iemand een leuk adres in die regio? Geen snackbar maar een gezellig eettentje waar je leuk kunt zitten.
Weet iemand wat???
woensdag 25 augustus 2021 om 16:33
Ik zou denk ik voor iets gaan in Overloon of net aan de andere kant: www.t-genot.nl
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 25 augustus 2021 om 16:46
woensdag 25 augustus 2021 om 17:50
woensdag 25 augustus 2021 om 20:22
Niet mee eens, je kunt erg lekker lunchen in Boxmeer (de Bock, de Douariere, Zuss)CriticalProblem schreef: ↑25-08-2021 17:10Boxmeer is echt niks aan hoor. Heel regulier dorp met een gemiddeld centrum. Ik zou inderdaad ook eerder dorpen zoals Overloon of Arcen aanraden. Vooral Arcen is een erg leuk dorpje, pal aan de Maas.
donderdag 26 augustus 2021 om 07:14
vrijdag 27 augustus 2021 om 21:09
Deze was het geworden. Wat kan je hier lekker zitten!! En het eten was heerlijk!! Een croquet madammie en een kroket met wat frietjes. Super vriendelijk geholpen ook.snjokorn schreef: ↑25-08-2021 17:50Vlak bij Boxmeer en pal aan de Maas:
https://hetveerhuisoeffelt.nl/
Mocht ik nog een keer in de buurt zijn ga ik nog een keer daarheen

vrijdag 27 augustus 2021 om 21:32
Leuk!!Lellebel81 schreef: ↑27-08-2021 21:09Deze was het geworden. Wat kan je hier lekker zitten!! En het eten was heerlijk!! Een croquet madammie en een kroket met wat frietjes. Super vriendelijk geholpen ook.
Mocht ik nog een keer in de buurt zijn ga ik nog een keer daarheen![]()
Snjókorn falla, á allt og alla