Lunchadres tussen Nijmegen en Roermond

25-08-2021 16:25 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Morgen ga ik samen met mijn dochter op stap richting noord Limburg. Wij wonen in het midden van het land en zullen dus via Nijmegen richting het zuiden rijden.
Ik ben niet bekend in die omgeving maar wil graag onderweg bij een dorp lunchen met haar. Weet iemand een leuk adres in die regio? Geen snackbar maar een gezellig eettentje waar je leuk kunt zitten.

Weet iemand wat???
Boxmeer (aan de A73) heeft een leuk centrum, ik kan je Grand Café De Douairière en Brasserie de Bock aanraden.
Ik zou denk ik voor iets gaan in Overloon of net aan de andere kant: www.t-genot.nl
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
www.brasseriedebock.nl
www.dedouairiere.nl
Arcen of Broekhuizen! Je kunt daar heerlijk aan de Maas zitten
Miek_ schreef:
25-08-2021 16:47
Arcen of Broekhuizen! Je kunt daar heerlijk aan de Maas zitten
Deze zou ik inderdaad ook adviseren.

Parkhotel Horst ligt langs de A73, daar kun je ook wel leuk zitten op het terras.
Boxmeer is echt niks aan hoor. Heel regulier dorp met een gemiddeld centrum. Ik zou inderdaad ook eerder dorpen zoals Overloon of Arcen aanraden. Vooral Arcen is een erg leuk dorpje, pal aan de Maas.
Dank jullie voor de snelle reactie.

Ik ga straks eens kijken op de websites!
Geen idee of het echt bij een dorp moet zijn maar het boscafe in Horst is ook leuk. Terras aan het water. Ligt 300 meter van de afslag A73.
In centrum Horst is Gron wel leuk vind ik. Ligt aan een pleintje met fonteinen.
Arcen is inderdaad ook leuk maar wel best om vanuit de A73. Horst ligt echt aan de A73. Ligt er ook aan hoeveel tijd je hebt natuurlijk.
Babbels in Gennep.
Bufkes in Horst. (Zelf nooit bij Bufkes in Horst geweest, wel in een andere plaats)
In Venray, Plasmolen, Arcen zitten ook verschillende restaurantjes waar je heerlijk kunt eten.
Zuss in Boxmeer.
Vlak bij Boxmeer en pal aan de Maas:

https://hetveerhuisoeffelt.nl/
Snjókorn falla, á allt og alla
CriticalProblem schreef:
25-08-2021 17:10
Boxmeer is echt niks aan hoor. Heel regulier dorp met een gemiddeld centrum. Ik zou inderdaad ook eerder dorpen zoals Overloon of Arcen aanraden. Vooral Arcen is een erg leuk dorpje, pal aan de Maas.
Niet mee eens, je kunt erg lekker lunchen in Boxmeer (de Bock, de Douariere, Zuss)
zomerkees schreef:
25-08-2021 20:22
Niet mee eens, je kunt erg lekker lunchen in Boxmeer (de Bock, de Douariere, Zuss)
Je kunt er prima lunchen, maar het dorp zelf heeft echt geen uitstraling. In ieder geval niet vergelijkbaar met ander genoemde dorpen hier. Maar ieder z'n ding :)
snjokorn schreef:
25-08-2021 17:50
Vlak bij Boxmeer en pal aan de Maas:

https://hetveerhuisoeffelt.nl/
Deze was het geworden. Wat kan je hier lekker zitten!! En het eten was heerlijk!! Een croquet madammie en een kroket met wat frietjes. Super vriendelijk geholpen ook.

Mocht ik nog een keer in de buurt zijn ga ik nog een keer daarheen :-D
Lellebel81 schreef:
27-08-2021 21:09
Deze was het geworden. Wat kan je hier lekker zitten!! En het eten was heerlijk!! Een croquet madammie en een kroket met wat frietjes. Super vriendelijk geholpen ook.

Mocht ik nog een keer in de buurt zijn ga ik nog een keer daarheen :-D
Leuk!!
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven