Rotterdam as. Maandag
vrijdag 27 augustus 2021 om 11:01

vrijdag 27 augustus 2021 om 11:34
Ergens in de buurt van Oude Haven/Blaak ontbijten (Picknick, Mariniersweg), even in de Markthal kijken (10.00 open) als je daar nog nooit binnen geweest bent.
Daarna een stukje wandelen, onder de kubuswoningen door, langs de Scheepmakershaven en Wijnhaven tot het Maritiem Museum en vanaf daar loop je zo naar de Koopgoot (als dat je uiteindelijke doel is?).
Daarna een stukje wandelen, onder de kubuswoningen door, langs de Scheepmakershaven en Wijnhaven tot het Maritiem Museum en vanaf daar loop je zo naar de Koopgoot (als dat je uiteindelijke doel is?).
vrijdag 27 augustus 2021 om 12:26
Ik vind die appeltaart wel erg lekker en ze hebben ook goede kwaliteit thee, maar ik vind de akoestiek echt verschrikkelijk daar in Rotterdam. Het is één grote klankkast, waardoor (zeker als je ook maar een klein beetje gevoelig bent voor teveel geluid), je je tafelgenoot bijna niet kunt verstaan. Laat staan de bediening.

vrijdag 27 augustus 2021 om 13:06
Dudok is verschrikkelijk !!
ga naar by Jarmusch, Goudsesingel 64 (uitstappen metrohalte Oostplein) voor
pancakes of een uitsmijter
of naar Joy (joycoffee punt en el) lekker cosy
of inderdaad: Koekela op de Binnenweg, heerlijke taartjes en koekjes en brownies en blondies en heerlijke koffie
Veeeeeel leuker
ga naar by Jarmusch, Goudsesingel 64 (uitstappen metrohalte Oostplein) voor
pancakes of een uitsmijter
of naar Joy (joycoffee punt en el) lekker cosy
of inderdaad: Koekela op de Binnenweg, heerlijke taartjes en koekjes en brownies en blondies en heerlijke koffie
Veeeeeel leuker
vrijdag 27 augustus 2021 om 13:48
Ik zou ook nooit naar Dudok gaan - het is er vaak veel te druk, je kunt elkaar niet verstaan omdat het inderdaad een klankkast is en de bediening is veelal ongeïnteresseerd. Ook de Oude Haven zou ik qua Horeca overslaan.
Inderdaad wat hierboven al als tip werd gegeven: By Jarmusch of Koekela of De Bakkerswinkel om te ontbijten. Omgeving Witte de Withstraat is leuk. Koffie drinken bij Heilige Boontjes (Eendrachtsplein). Markthal zou ik ook overslaan: één grote toeristenfuik. Wandel dan liever naar de Kop van Zuid over de Erasmusbrug en ga daar bij de Foodhallen wat eten of even rondkijken.
Rotterdam is de allerleukste en enige échte stad van Nederland; genoeg rond te kijken, wandelen of even te zitten voor je gaat winkelen. En check ook eens de Nieuwe Binnenweg - het stuk net voor de stad, waar ook Koekela zit. Veel leuker dan zo'n Koopgoot.
Inderdaad wat hierboven al als tip werd gegeven: By Jarmusch of Koekela of De Bakkerswinkel om te ontbijten. Omgeving Witte de Withstraat is leuk. Koffie drinken bij Heilige Boontjes (Eendrachtsplein). Markthal zou ik ook overslaan: één grote toeristenfuik. Wandel dan liever naar de Kop van Zuid over de Erasmusbrug en ga daar bij de Foodhallen wat eten of even rondkijken.
Rotterdam is de allerleukste en enige échte stad van Nederland; genoeg rond te kijken, wandelen of even te zitten voor je gaat winkelen. En check ook eens de Nieuwe Binnenweg - het stuk net voor de stad, waar ook Koekela zit. Veel leuker dan zo'n Koopgoot.
vrijdag 27 augustus 2021 om 14:23
Ik ben ooit bij Dudok in Den Haag geweest. Koekela klinkt wel leuk. De Euromast ook. Mijn dochter zit in een groeispurt en heeft dringend broeken nodig dus een beetje shoppen moet er wel gebeuren. De Markthal is misschien toeristisch, maar ben er nog nooit geweest dus even binnen kijken wil ik daar wel. En het klinkt duf, maar een ritje in een tram of metro heeft mijn dochter nog nooit gedaan. Het komt vast wel goed. Dank voor de tips.