Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Mini is uit spelen, ze zal zo wel terug zijn. Ik heb met Mannie wat boodschapjes gedaan en samen de ruitensproeivloeistof bijgevuld. Dat vond hij wel cool

Ik heb nog niets gehoord over gesprek gister. Strange.
quote:Pammie schreef op 03 juni 2009 @ 17:01:

Ik heb nog niets gehoord over gesprek gister. Strange.hmmmm
Hm, dat is een beetje jammer, Pammie. En ook een beetje vreemd als het de bedoeling was dat je maandag zou beginnen.
Nog niets gehoord??

Het aantal koortsaanvallen neemt af. Gloekig.
Nope. Niets. Vind het echt een beetje raar. Hij zei duidelijk vandaag want hij wilde het deze week rondbreien.

Fijn dat het beter gaat Remma!
Bel je ze morgen toch zelf even? beetje vreemd wel..

Heb je nou morgen nog een ander gesprek ook? of heb ik dat verkeerd gelezen? (vanmiddag op het werk proberen bij te lezen maar ik was nog niet helemaal klaar)

En fijn dat de koortsaanvallen afnemen Remma.

Ik ben geloof ik weer verkouden aan het worden. Niet gek, na veel kampvuur, veel wijn/bier, laat naar bed, en Pinkpop. Het was heel erg leuk. Vooral Mandarijn moest even wennen aan het in het tent slapen, dus die was de eerste dagen vrij veel wakker. Maar na een paar dagen bedachten we dat we wel met zijn allen in 1 slaapcabine konden slapen (we hebben een tent met een 4-persoonsslaapcabine) en hebben we hem steeds bij iedere kik tussen ons in gelegd. Daar sliep ie echt als een roosje en konden we uitslapen tot half 8 iedere ochtend. Wel knus. Maar nu moet ie weer wennen dat ie weer ongezellig alleen in zijn eigen bed moet.

Maar verder, op de eerste dagen na, toen was het nog best koud, erg mooi weer gehad, en de kindjes vonden het geweldig, lekker over de camping rennen, buiten eten, kampvuur, iedere dag BBQ, etc. Mandarijn staat nu de hele dag voor de deur: Buiten! Buiten!

En hoewel het heel erg leuk was twijfel ik nog wel of ik in aug. wel 2 weken met ze wil kamperen. Nu hadden we nog een paar extra handen in de vorm van mijn ouders, maar Mandarijn is echt zo ontzettend druk en enthousiast, daar moet je echt de hele dag achteraan. En zelfs met een paar extra oplettende ogen was dat nog behoorlijk pittig. Nou ja, goed, we hebben nog even.

Ik moest vandaag al weer werken helaas. Man had nog een dagje vrij.

Op het werk is er een extra werkje bijgekomen. Had ik laatst al eens verteld. En rotklusje waardoor ik op 2 dagen langer zou moeten gaan werken, juist ook nog op de dagen dat ik niet heel vroeg klaar ben, maar dat klusje is gelukkig uitbesteed aan een andere collega, ben helemaal opgelucht.

Pluis ook al driftbuien lees ik. Mandarijn kan er ook wat van, als ie zijn zin niet krijgt. En het lastige is, met een dreumes valt nog niet te redeneren of te onderhandelen.

Las ergens dat Koeky ook een weekend weg was. Leuk weekend gehad Koeky?

Zo even posten, en daarna eens kijken of ik verder bij kan lezen
Hebben jullie al bedacht wat jullie morgen gaan stemmen (op Es na dan, want die wist het vast vanmorgen al ? Ik denk dat het bij mij een muntje opgooien in het stemhokje wordt.

Citro, op zich vind ik de driftbuien nog wel te hanteren: even uitrazen en dan laat hij zich meestal wel weer afleiden. Maar van mij mag hij wel gewoon door blijven ademen.

Irritanter vind ik het dat hij als ik hem iets verbied, een grote lach opzet, het vertikt me aan te kijken (desnoods door scheel naar het plafond te staren) en het dan nog een keer doet...

Wat is het alternatief als jullie in augustus niet gaan kamperen?

Beetje jammer van dat bedrijf, Pammie, maar misschien hebben ze een geweldig goede reden...
Ik zo nog even iets mailen en dat heb ik begin van de middag gedaan. Maar helemaal geen reactie. Als je het niet redt, dan zou je dat even kunnen laten weten. Ik vind het nu ook wel erg kort dag worden. Ben ook niet gebeld. Andere gesprek is volgende week.

Klinkt lekker Citro, jullie vakantie. Augustus duurt nog even, dan is hij ook weer wat groter. Heb je al een camping geboekt? Wij hadden 2 jaar terug een hele fijne camiping; heel klein, tent aan groot grasveld met 2 speeltuinen en kinderen konden gewoon hun gang gaan. Ik kon ze vanuit mijn luie stoel in de gaten houden.

Hebben jullie trouwens erg arbeidsintensieve kinderen of heb ik ernstig geblocked dat ik er steeds achteraan moest rennen? Kan het me namelijk helemaal niet herinneren.
Ik ga Stemwijzer maar eens doen. Ik heb géén idee.
Die ligt er dus uit.
Gewoon opblijven tot ergens midden in de nacht, dan doet hij het vast wel weer. Oh, en je hebt er toch niks aan. Ik moest geloof ik op de partij van de dieren stemmen. Tuurlijk.

Ik zag het topic over foto's van bevallingen, en bedacht me toen weer dat het eerste wat de meesten van jullie ooit van mij zagen, een foto van een paar seconden na de geboorte van Pluis was. Charmante binnenkomer was dat
Die foto's waren toch niet zo ernstig? Ik was niet in shock in ieder geval
Ik geloof dat Mandarijn iets arbeidsintensiever is dan de gemiddelde dreumes. Als ik het zo vergelijk met andere dreumesen die ik rond zie lopen. Die gaan nog wel eens zitten, ofzo, ooit. Hij niet. (thuis wel hoor, als de tv aangaat).

Ademinhouden deed Limoen ook ja, die deed dan haar mond wijd open maar er kwam geen geluid, dan begon ze rood aan te lopen, dan na een aantal seconden naar adem te happen, en dan kwam er toch een krijs. Wij zaten er altijd naar te kijken van: daar komt ie! daar komt ie!

Maar Mandarijn die wordt echt fysiek heel erg driftig. Om zich heen maaien, bijten, slaan etc.. ook irri.

Is die camping ver rijden Pammie?

Ik weet al wat ik ga stemmen, ik stem al jaren hetzelfde. Ik ga me er niet in verdiepen. Ik vind al jaren dat een bepaald onderwerp heel belangrijk is wat bij andere partijen simpelweg te weinig in het programma voorkomt, dus simpel.
Ze waren heel zedig geloof ik, dat wel, maar een beetje typisch als eerste kennismaking misschien toch wel.
Nou ja, je schreef toen toch ook al een tijdje mee? Ik denk dat jullie net zoveel van me weten als mijn beste vriendin. Met haar deel ik ook dat soort foto's. Dus het voelde niet raar in ieder geval.
Die camping is in de Loire. Uurtje of 7, is dat te ver?
Mijn man is de schuur nogal drastisch aan het opruimen. Dat is behoorlijk verontrustend.
moest trouwens wel lachen om je beschrijving van een Pluis die liggend kon stampvoeten. Ook knap
quote:Pammie schreef op 03 juni 2009 @ 21:27:

Mijn man is de schuur nogal drastisch aan het opruimen. Dat is behoorlijk verontrustend.Daar moet die motor vast in
Jij snapt 'em Remma.
Ik ga hem maar eens een kopje thee brengen.
ja doe maar, bier kan niet, want met bier op mag je geen motorrijden.. was ergens in het bijlezen nog wel de midlifecrisis van Pamman tegengekomen inderdaad... lastig hoor..
Wat raar Pammie, dat je nog niets gehoord hebt. Morgen maar even bellen?

Remma, hoe is het nu?

Citronella, ik zou wel lekker gaan kamperen hoor. Wij deden dat ook met Ot, toen hij zo oud was als Mandarijn en dat ging prima. Op een camping kunnen ze ook niet zo heel veel kwaad, vooral als het een beetje overzichtelijk is. Wij hebben destijds heel veel over de camping gewandeld en gespeeld, tot de kinders helemaal afgedraaid wordt (en ik ook, want ik was toen net 10 weken zwanger volgens mij).

Miffy, dat lachen herken ik van Ot. Is volgens mij typisch een jongetjes-ding. Uiteindelijk gaan ze wel luisteren hoor (maar waar bij Sien en Maby 3 keer verbieden genoeg was/is, had Ot gemiddeld 50 correcties nodig eer het muntje viel). Maby luistert wel heel goed, maar ze wordt wel Heel Erg Boos bij het woordje "nee". Gelukkig hebben de echte driftbuien hier bij de kinderen nooit langgeduurd.

Ik was net op de fiets naar de bibliotheek en had de hele zware tas met boeken in de fietskar gezet. Toen trilde er een boutje los, waardoor mijn fietskar uit elkaar viel. Gelukkig pas in het dorp en niet 10 km eerder, want nu moest ik het laatste stuk lopen. Nu eerst dus maar weer fietskar in elkaar fröbelen.
quote:citronella schreef op 03 juni 2009 @ 21:22:

Ik geloof dat Mandarijn iets arbeidsintensiever is dan de gemiddelde dreumes. Als ik het zo vergelijk met andere dreumesen die ik rond zie lopen. Die gaan nog wel eens zitten, ofzo, ooit. Hij niet. (thuis wel hoor, als de tv aangaat).

Daar hoop ik ook op. Dat Maby zich ooit nog een keer voor boekjes of TV gaat interesseren (vooralsnog niet). Maar er zijn enorm verschillen. Tijdens de zwemles is er ook altijd een moeder met 2 kinderen: een iets ouder dan Maby en 1 net iets jonger dan Sien. Die kinderen zitten gewoon 45 min stil, zeggen bijna niets en lopen af en toe een meter van hun moeder vandaag. Verder doen ze gewoon niets en kijken ze een beetje om zich heen.

Gelukkig zijn er ook altijd een aantal testosteron-jongetjes bij, die samen met Ot de boel onveilig maken en continu dingen doen die niet mogen. Zodoende ga ik niet helemaal aan mezelf en mijn kinderen twijfelen .
Pammie, doe voor mij die camping maar! Wij moeten ook nog iets plannen voor aug/september, en ik zie door alle campings het bos niet meer.

Anky, 50 correcties? Dan zou hij nu bijna moeten begrijpen dat hij niet op stoelen mag staan... (we hebben van die hele lichte tuinstoeltjes en heel harde terrastegels, en ik wil liever geen gaten in hoofden).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven