Bloedtest Hcg 7 dagen wachten op uitslag?
woensdag 3 juni 2009 om 17:00
Hallo allemaal,
ik ben nog niet zo lang op dit forum dus ik zal eff het voor verhaal erbij vertellen,
Wij hebben al een kind van bijna 3
We zijn al dik 2 jaar weer bezig zwanger te worden jammer genoeg 1 miskraam gehad vorig jaar zomer.
Mijn lichaam maakt altijd laat en laag hcg hormoon aan, bij de vorige zwangerschappen pas na 10 weken positive urine testen,
Vandaag ( ben 3 weken overtijd) bij de ha geweest neg urine test, maar de ha wou meer zekerheid en stuurde me voor een bloedtest in het Zh Hcg prikken,
Ik heb dat al eerder gedaan normaal na 1 a 2 dagen kon ik bellen voor de uitslag. Nu kan ik pas over een week bellen
Ik vraag me af hoe dat kan dat het nu zo lang duurt??
het is het zelfde zh waar ik toen ook ben geweest daarom vind ik het raar,
Heeft iemand er ook ervaring mee op het lange wachten op uitslag Hcg?
Ben er best gestrest van hoopte op eerder antwoord
ik ben nog niet zo lang op dit forum dus ik zal eff het voor verhaal erbij vertellen,
Wij hebben al een kind van bijna 3
We zijn al dik 2 jaar weer bezig zwanger te worden jammer genoeg 1 miskraam gehad vorig jaar zomer.
Mijn lichaam maakt altijd laat en laag hcg hormoon aan, bij de vorige zwangerschappen pas na 10 weken positive urine testen,
Vandaag ( ben 3 weken overtijd) bij de ha geweest neg urine test, maar de ha wou meer zekerheid en stuurde me voor een bloedtest in het Zh Hcg prikken,
Ik heb dat al eerder gedaan normaal na 1 a 2 dagen kon ik bellen voor de uitslag. Nu kan ik pas over een week bellen
Ik vraag me af hoe dat kan dat het nu zo lang duurt??
het is het zelfde zh waar ik toen ook ben geweest daarom vind ik het raar,
Heeft iemand er ook ervaring mee op het lange wachten op uitslag Hcg?
Ben er best gestrest van hoopte op eerder antwoord