Theehuis!
woensdag 3 juni 2009 om 22:56
Churros zijn vies. Ik kreeg ze in Spanje altijd van iedereen. Het liefste op de dag van vertrek naar NL en dan om 5 uur s'ochtends. En dan daarna 3 uur in een hobbelbus je overgeefsel proberen binnen te houden Doe mij maar gewoon helado de canela sin nada de na. Tampoco die bosvruchten, nergens voor nodig
Dier, geweldig verhaal En een applaus voor jezelf
En ik ben nu nog meer overtuigd van mijn gave van oppositionele voorspelling
Naam snokt behoorlijk dus Ik ken iemand met die naam en dat is nogal een watje. Een Watske
Ik heb nog een NSupdeet gedaan. Het loopt nu allemaal zo door elkaar en in de war dat ik er de brui aan geef en me er niet meer druk om maak. Zie Slimme meiden topic voor een spinnenanekdote omtrent het hele gebeuren
Dier, geweldig verhaal En een applaus voor jezelf
En ik ben nu nog meer overtuigd van mijn gave van oppositionele voorspelling
Naam snokt behoorlijk dus Ik ken iemand met die naam en dat is nogal een watje. Een Watske
Ik heb nog een NSupdeet gedaan. Het loopt nu allemaal zo door elkaar en in de war dat ik er de brui aan geef en me er niet meer druk om maak. Zie Slimme meiden topic voor een spinnenanekdote omtrent het hele gebeuren
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 4 juni 2009 om 08:43
Goh, ik had die naam ook in gedachten voor Vito, maar kreeg dat er natuurlijk niet door bij Don. Achteraf maar goed ook, denk ik, was toch meer een hormonale ingeving. En misschien dat ik die naam ook wel juist zo graag wilde, omdat ik ook zeker wist dat Don dat niet ging laten gebeuren.
Maar toch een kleine (hoop tijdelijke) naamswijziging, want Vito is ziek en dus Stickertje. Dit de derde dag dat hij hoge koorts heeft. Is er niet vreselijk ziek van in zijn gedrag, maar dus wel heel stickerig. Ach ja, gaat wel weer over.
Dier, goed dat reiswieg wandelwagenbak weer gevonden is. Heb je goed gedaan! Arm Beest heeft zeker de (hormonale) wind van voren gekregen?
Inad, ik ga even update lezen!
Maar toch een kleine (hoop tijdelijke) naamswijziging, want Vito is ziek en dus Stickertje. Dit de derde dag dat hij hoge koorts heeft. Is er niet vreselijk ziek van in zijn gedrag, maar dus wel heel stickerig. Ach ja, gaat wel weer over.
Dier, goed dat reiswieg wandelwagenbak weer gevonden is. Heb je goed gedaan! Arm Beest heeft zeker de (hormonale) wind van voren gekregen?
Inad, ik ga even update lezen!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 4 juni 2009 om 09:49
Stickertjes zijn lief.
Heb kaneelijs, slagroom, verse frambozen, diepvriesbramen etc gehaald net.
Wel jammer dat ik voor 6 boodschappen bij de AH dan hetzelfde kwijt ben als mijn weekboodschappen bij de Lidl.
Die churros ga ik volgende week een keertje maken, met bolletje kaneelijs wat nog over is dan misschien of niet.
De babyvogeltjes zijn nu zo hard aan het krijsen, ik ga even kijken of er niet 1 in de dakgoot ligt net als vorig jaar.
Heb kaneelijs, slagroom, verse frambozen, diepvriesbramen etc gehaald net.
Wel jammer dat ik voor 6 boodschappen bij de AH dan hetzelfde kwijt ben als mijn weekboodschappen bij de Lidl.
Die churros ga ik volgende week een keertje maken, met bolletje kaneelijs wat nog over is dan misschien of niet.
De babyvogeltjes zijn nu zo hard aan het krijsen, ik ga even kijken of er niet 1 in de dakgoot ligt net als vorig jaar.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
donderdag 4 juni 2009 om 10:57
Het is duidelijk, ik moet ook Churro's en de rest proberen! Zaterdag komt Vinyl hier eten, dus kan ik misschien ook een lekker toetje uitproberen
*ziet weer mogelijkheden om receptjes uit te proberen*
Stickertje klinkt lieffff! Kess, ik was vanochtend nog in Kess-stad. Auto in garage, dus moest Xan afleveren op werk en daarna naar eigen werk. Niet dat je iets aan deze info hebt, maar gewoon, voor 't idee
Relaxte Inad klinkt goed!
Bevroren vruchtjes van AH zijn trouwens De Ontdekking van het jaar! Die zijn écht lekker! (en je kunt er geweldige cakes mee bakken! Gewoon cakemeel en op de bodem van die vruchtjes mikken, en tataaaa!).
*ziet weer mogelijkheden om receptjes uit te proberen*
Stickertje klinkt lieffff! Kess, ik was vanochtend nog in Kess-stad. Auto in garage, dus moest Xan afleveren op werk en daarna naar eigen werk. Niet dat je iets aan deze info hebt, maar gewoon, voor 't idee
Relaxte Inad klinkt goed!
Bevroren vruchtjes van AH zijn trouwens De Ontdekking van het jaar! Die zijn écht lekker! (en je kunt er geweldige cakes mee bakken! Gewoon cakemeel en op de bodem van die vruchtjes mikken, en tataaaa!).
Peas on earth!
donderdag 4 juni 2009 om 12:57
Die bevroren fruit is inderdaad een uitvinding! Ik gebruik het bijna dagelijks in de smoothies. Ideaal. Maar op de bodem van cake is ook een superidee. Ga het uitproberen!
Toch grappig je we elkaar steeds bijna zien, als het ware, Erwt. Vind het fijn om te weten dat je in Kess-stad was. Zal het melden als ik weer bij jou in de buurt ben. Voor het idee.
Verse sterretjes klinken lekker. Slappe sterretjes klinken uitgelubberd en bejaard.
Toch grappig je we elkaar steeds bijna zien, als het ware, Erwt. Vind het fijn om te weten dat je in Kess-stad was. Zal het melden als ik weer bij jou in de buurt ben. Voor het idee.
Verse sterretjes klinken lekker. Slappe sterretjes klinken uitgelubberd en bejaard.
Loretta is De Mol. Punt.