date steelt deurbel

02-10-2021 22:52 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames hier,

even een checkup of ik niet gek of te radicaal ben. Gisteravond liep ik met mijn date door de stad (net 2 dates gehad) en we liepen langs een huis dat hier een beetje in een achterstandswijk staat maar zelf wel mooi en statig is. Het huis is wel wat aan het verpauperen en het is onduidelijk of er momenteel iemand woont of niet.

In ieder geval zei ik dat ik dit huis toen het in goede staat was altijd enorm mooi vond, met name de deurbel (een antieke, handgemaakte "ouderwetse" bel). Voordat ik het wist liep mijn date het erf op, was een tijd bezig bij het huis en kwam terug met die deurbel in zijn handen. Blijkbaar had hij deze er dus afgetrokken. Met grof geweld, want het ijzer was gebroken op bepaalde plekken. Ik voelde me zo ontzettend ongemakkelijk en afgeknapt dat ik daar meteen afscheid van hem genomen heb en gezegd dat ik hier niet op zit te wachten, dat ik het kinderachtig en randje crimineel vind. Hij was nogal verbijsterd, appte toen ik thuis was of ik dit echt meende en zei dat het slechts een geintje was. Voor mij gaat dit echter te ver, helemaal omdat niet duidelijk is of er iemand woont of niet. Hoe zouden jullie reageren?
Hoe is het TO, heb je nog contact met de date gehad?
Oh-happy-day schreef:
05-10-2021 08:52
Natuurlijk neem je geen contact meer op met zo'n mafklapper.
sugarmiss schreef:
05-10-2021 09:04
Natuurlijk neem je geen contact meer op met zo'n mafklapper.
Nee dat snap ik, maar ik vraag me af of hij haar nog heeft benaderd. En ik ben benieuwd naar een update, vandaar.
Oh-happy-day schreef:
05-10-2021 08:52
ja ik ben ook benieuwd!
lemoos2 schreef:
02-10-2021 22:59
Linkmiegel ?
Tja ik zou niet eens met zo,n gast op date gaan. To had het beter moeten weten voordat ze met zo,n linkmiegel op date ging.
En nu niet achteraf lopen zeiken dat hij iemands deurbel heeft gejat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven