Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
@ skull, ik denk nu dat ik helemaal duidelijk als een schorpioen overkom.....
Ik denk het Bowie. Ik kan ook niks hebben. Volgens mij moeten ze het op mijn werk zo langzamerhand wel doorhebben, ook daar valt het me zwaar om geduldig en aardig te zijn (wat ik normaal natuurlijk altijd wel ben ).

Ik ben ook met vlagen zo vreselijk moe, vooral na het avondeten stort ik gewoon in. Ik lig alleen maar met een dekentje op de band. Lekker saai. Misselijkheid gaat wel, zolang ik maar vaak wat in mijn mond stop. Dat betekent helaas wel dat ik mijn kleding nu al niet meer zo goed pas
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:Bowie79 schreef op 29 mei 2009 @ 19:37:

@ aruba, nee nog niet maar ben inmiddels al wel iets meer gerust gesteld. Maar wat attent dat je er nog naar vraagt, dank je wel!

Wist ook eigenlijk niet of ik nog een berichtje zou plaatsen op het topic, het was zo stil....

Gaat alles met jouw zwangerschap ook nog voorspoedig?

Gelukkig dat je gerustgesteld bent. Ow ik lees dat je redelijk binnenkort wel een echo hebt. Nog even volhouden, komt helemaal goed! Hou je in de gaten!

Behalve dat ik heel erg moet plassen van iemand die nu heel hard in mijn blaas trapt heb gaat alles toppie hoor!
@ aruba, dat klinkt inderdaad niet echt lekker.....maar gelukkig dat verder alles goed gaat!

@ tatli, ja he, die hormonen Lijkt me trouwens best wel lastig al die vooroordelen waar je tegenaan loopt met een turkse man. haha en gelukkig dat je man het nut van opvoeden wel in ziet, anders heb je straks echt van die 'gedrilde wilde kinderen' .

De vk had trouwens geen verhaal over prenatale zorg maar over geen nederlands spreken na jaren en van een uitkering leven enzo. Gisteren sprak ik mijn vriendin die nu 17 weken zwanger is en daar ook loopt hierover. Het verbaasde haar omdat deze verloskundige jarenlang in Afrika gewerkt heeft als verloskundige. Ach, dat geeft wel aan dat ze waarschijnlijk onder wat primitieve omstandigheden kinderen ter wereld kan brengen dus dat geeft wel vertrouwen in haar kunnen!
@poffertjes, mocht je het nog lezen, een hele fijne vakantie!!!!!!

meiden, ik hoop dat er deze week veel zwangeren bij komen, ik zie dat 3 binnenkort hun nod hebben!!! ik duim er voor!!

Vandaag nog even de laatste spulletjes halen, schoonmaken, koffer in pakken en dan vroeg slapen!! vannacht om 3 uur vertrekken we van huis!

Iedereen tot volgende week!!!!!!!!!!!!
@Peach, waar ging je ook al weer heen? Veel plezier, geniet ervan!

liefs Ly
Hoi meiden,

Ooo wat is het een heerlijk weertje hè?

Ben net terug van een lekker rondje hardlopen door het bos, dochterlief was gezellig mee op de skates

Stond vanmorgen om 8 uur al op de markt om alle boodschappen in huis te halen, er is vandaag een soort van evenement hier in de stad, en zal het dus wel erg druk worden.

@ Giorra: Nou, ik zal straks ook wel weer erg gefocussed zijn op signalen, maar inderdaad, je moet het wel relativeren. Heb je de verjaardag gister overleefd? Ben je nog aan de rosé? Of sla je dat nu even over?

@ Liedje: Gezellig shoppen met je schoonzus. Kun je vast inspiratie op doen voor als het bij jou zover is. En hmm.. friet, ik vind speciaal en oorlog zo lekker! Mis je je man al?

@ Bowie: De ovu-testen en zwangerschapstesten van Sensitest zijn binnen. Heb zo'n pakket gekocht dus ik kom goed beslagen ten ijs De gyn heeft gezegd dat ik mijn eisprong kan verwachten tussen de 2 - 4 weken na de curretage en dat ik fysiek vrij ben om er weer voor te gaan. A.s. woensdag is de curretage 2 weken geleden, dan ga ik wel even een testje doen om te zien of die nog aangeeft dat ik zwanger ben. Waarschijnlijk kan ik nog niet met de ovu-testen aan de slag omdat ik nog wel hcg in mijn lichaam zal hebben.

@ Tatli: Ik hoop echt dat je snel weer wat met energie krijgt. Hoeveel weken ben je nu ook alweer?

@ Peach: Heel veel plezier en geniet maar lekker. Hoop je snel weer te lezen met leuke vakantieverhalen.

Nou meiden, ik ga even douchen en dan lekker van het zonnetje genieten!

XT
Stay with me, let\'s just breathe.
Voordat je al weg bent; Peach een hele fijne vakantie!!!!

Ik reageer later meer, misschien morgen pas, we gaan logeren bij vrienden en lekker BBQ-en..mjammie Veel plezier iedereen!
peach, jij ook veel plezier in tenerife!
@peach Ik wens je op de valreep een fijne vakantie toe!! En lief dat je voor ons duimt.
@Toa. Ik mis mn man een beetje. Vooral gisterenavond. Lag ik in mn eentje in bed tv te kijken super saai. En jij, mis jij je man al, of is het erg gezellig met je dochter saampjes?

Shoppen was erg leuk... oww wat is er leuke zwangerschapskleding. Wow dan wil ik ook echt. Vooral als je door de mooie prenetal in Alexandrium loopt.

Straks naar de verjaardag van mn buuf! Dus ik ben weer onder de pannen.

Groetjes
Nou Peach en Poffer zijn inmiddels aan het genieten van hun vakantie, heerlijk hoor! Ik hoop dat ze een toffe vakantie hebben.

Liedje: Ondanks de gezelligheid van dochterlief mis ik mijn vriend ook hoor! Helemaal tijdens deze vrije dagen, dan valt zijn afwezigheid extra op.

XT
@Toa. Ja he, iedereen gaat iets gezelligs doen. Gelukkig komt mijn man vanmiddag thuis. Hij zal wel direct gaan slapen maar okay. Ga je vandaag nog iets leuks doen?

x
Even snel voordat wij naar mijn ouders vertrekken (moeder is jarig)

Toa, ik snap helemaal dat je je vriend nu extra mist. Ik had dat ook toen tatliman naar Izmir was. Doordeweeks gaat het prima, want druk, maar in het weekend moest ik mezelf echt zien te vermaken. Niet dat dat niet lukt, maar het is even een andere modus vinden in je eentje.

Liedje, hoe lang is jouw man weg geweest? Ik heb even iets gemist volgens mij. Fijn dat hij er weer bijna is!

Peach en Poffer zitten nu lekker in het zonnetje! Hoe is het weer bij jullie? Hier is het toch wel een beetje bewolkt. Hopelijk blijft het droog want we gaan vanavond bbq-en bij mijn ouders. Mijn ouders geven de beste bbq's allertijden dus daar heb ik wel erg veel zin en trek in

Ladies, fijne pinksterdagen nog!
if we all light up, we can scare away the dark...
@ tatli, veel plezier vanavond bij de bbq! Hier is het lekker weer, volop zon en een koel windje. Ik zal wel even vragen of ze het goede weer jouw kant op sturen
Hi meiden, Wat een heerlijke weertje hè? Heb in de tuin gewerkt en ben naar het zwembad geweest. Ben nu helemaal versleten, pfff... Het wordt een lui avondje hier!

Liedje: Fijn dat je man er weer is!

Tatli: Hmm.. krijg er bijna trek van: beste bbq allertijden. Eetze en hopelijk hebben jullie een geweldige avond (en weer!).

Bowie: Ben jij weer lekker naar het strand geweest? Daar zal het wel druk zijn dit weekend!

XT
hey meiden!!!!!!

lekker weertje hier in a'dam zit nu lekker op t dakterras en wij gaan zo ook bbqen met zn 2tjes

vanmiddag eindelijk mn nieuwe nichtje gezien...wat een hoopie!!!!! zucht...........ik wil ook!!

en gister lekker uit eten geweest met 2 vriendinnen/ ex collega's in alkmaar...heerlijk!!

ik hoop voor poffer en peach dat ze nu ook lekker in t zonnetje zitten maar dat zal gerust.

toa vermaak je je een beetje alleen met je dochter?

heb je eigenlijk nog lang gebloed daarna...of is dat wel redelijk snel over?

muppet sorry ik was jou vergeten de kreeft!!!! stom stom...maar ik heb ff terug zitten lezen maar volgens mij ben je de enige......hoe gaat het down under en met de twijfels?

tatli...ik weet uit mn hoofd niet veel over de stier maar ik heb wel een boekje met alle sterrenbeelden ...dus als je wilt kan ik wel ff wat voor je opzoeken.

bowie hahahahaha ja hoor daar was tie het schorpioentje!!!! duidelijk !!!!!! hihihi

jammer van t kamertje....hopelijk blijft dit bij 1 x dat gedrag van de vlk.....als je je idd maar wel prettig voelt bij dr

korrel en en gebeurt er al wat???!!!!!

giorra......zucht nog 6 en 7 dagen....dat wachten ook.

hahahaha volgens mij zien jullie me nu als een over ander madame skullie hier zitten achter mn glazen bol ofzo met mn sterrenbeelden.....maar zoveel weet ik er nou ook weer niet van hoor. een ex collega van me was daar helemaal into en die heeft me een beetje aangestoken...(boekje gekocht) en ik vind het wel interresant dat je iemands karakter kan herkennen aan t sterrenbeeld van diegene
@Skull; heerlijk zulk weer he, geniet ze van de BBQ!! Wij hadden er gister 1 met een hoop vrienden en morgen bij andere vrienden, dat wordt aankomen! haha

Ja nog lang wachten he, die tijd na de eisprong lijkt wel 10 keer langer te duren. Ik heb op dag 21 heel klein beetje bloedverlies bij afvegen gezien en gister (dag 22) iets meer alleen bij afvegen, eenmalig. Ik dacht dus ongesteld te worden. Daar houd ik nog steeds rekening mee, maar ik baal er wel van dat het zo vaag gaat. T zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar mijn vorige cyclus had ik een beetje hetzelfde, maar dan op dag 25 en 26 en op dag 26 zette het door. Ik word gek van de onduidelijkheid! En jij, voel je wat? Of probeer je er zo min mogelijk aan te denken? O ja ik ben gister en vandaag even behoorlijk misselijk geweest.

Ik vind sterrenbeelden ook een aantrekkingskracht hebben. Alleen is kan iemand erg verschillen, door stand van de sterren/ planeten bij geboorte toch? Moet me er nog meer in verdiepen.

@Tatli; smullen maar dan!!

@Toa; en lekker gezwommen, leuk! Fijn dat je je dochter om je heen hebt, wel zo gezellig toch?

Ja dat op je lichaam letten zucht. Zoals hier boven beschreven (Skull) zit ik in onduidelijkheid, maar ach ja dat hoort bij zwanger willen worden he. Ik heb gister tijdens de BBQ met vrienden lekker 2/3 wijntjes op, jammer dan. Vlak ervoor zag ik wat bloed, vandaar. En jij geniet jij van een wijntje nu? Wel heerlijk met dit weer he?

O ja verjaardag overleefd, lukte me toch wel om 'gezellig' te doen, meestal wel als ik eenmaal ergens ben.

@Bowie; vervelend van die moeheid, dat is echt heel rot ja extreme vermoeidheid en misselijkheid daardoor! Hoop dat t snel minder wordt. Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was, denk vorige week vrijdag of zaterdag.

Veel plezier met dit heerlijke weer allemaal!!
Jullie gaan bijna allemaal bbq-en!!! Wij niet!

Manlief vindt het te veel gedoe.

Hier nu bijna iedere dag wel misselijk, maar niet heel erg. Maar echt lekker gevoel is het ook niet.

Mag je als je zwanger bent nu wel of niet veel in de zon? We gaan morgen namelijk een eindje varen (op rustig water). Ik moet me in ieder geval goed insmeren.

Moet nog 3,5 week wachten op de echo, duurt echt lang!
@Meiske; Wij gaan toevallig nu 2 keer bij anderen BBQ-en, hebben wij het gedoe en de rommel niet;) Als we het zelf doen, doen we het kleinschalig en met de grill. Ik had medelijden met de 2 mensen die de BBQ van gister geregeld hadden (12 volwassenen en 7 kinderen waren er!), en we hoefden niet te helpen. Wat een werk! En wat een rommel achteraf, we hadden ook nog een waterballonnengevecht gehouden.

Vervelend van je misselijkheid, het is een naar gevoel vind ik altijd, je kan er niet makkelijk niet aan denken dan vind ik.

JW.b. de zon; je moet alleen uitkijken voor een eventueel zwangerschapsmasker, voor de foetus kan het geen kwaad.

Hoop dat de tijd snel voor je gaat!
@ giorra poeh nou idd zit nu ook echt bommetje vol ...volgens mij ben ik gelijk 3 kilo zwaarder hihihi

heb jij maar een cycles van 26 dagen??!! ben jaloers!!...tja vaag dan het kan dan vanalles zijn zo vlak voor je nod.....

en wat betreft die sterrenbeelden ja idd daar heb t ook van alles mee te maken....en wat voor ascedant je heb.

@ meiske....ja die van mij loopt ook altijd te mopperen hoor met bbqen...duurt m altijd te lang hahahaha nu weer..met als gevolg dat ie zich helemaal stort op de bak met stokbrood met satesaus en knoflooksaus....en tja dan zit je snel vol en krijg je al t vlees niet meer op..
@skull, hahaha herkenbaar, hier ook zo'n (vr)etende vriend ( een stier) Stieren houden volgens mij van het goede leven, het zijn echte bourgondiers. Ook kunnen ze behoorlijk koppig zijn.....

@ toa, dat gaat dan alweer snel. Jullie kunnen al bijna weer beginnen! Wel jammer dat die ovutesten nu niet betrouwbaar zijn...Je hoort trouwens vaak dat je juist door de aanwezigheid van hcg in je lichaam na een miskraam extra vruchtbaar bent. een heel aantal vrouwen raken binnen een maand weer zwanger dus duimen maar weer voor jullie!!
Hoi meiden,

Wat een heerlijke dag is het weer. Wilde graag even tennissen met dochterlief, of fietsen en picknicken...Maar ik heb het verloren van de vriendjes en vriendinnetjes in het hofje Ze zijn lekker aan het spelen en voorlopig heeft ze helemaal geen tijd voor mij. Nou ja.. maakt niet uit. Ik plant me zo in een tuinstoel met een goed boek maar ga nu eerst even het gras maaien!

Tatli: En?? Hoe was de BBQ? Hebben jullie het droog gehouden? Hier werd het in de namiddag ook wat meer bewolkt, maar nog wel steeds erg lekker weer.

Liedje: Veel plezier in het Muiderslot. Was het druk? Heb even op de site gekeken, het zag er weer leuk uit!

Korrel: Hoe gaat het meid? Jouw NOD nadert zie ik Heb vanmorgen weer gelopen en het gaat de goede kant op, ben helemaal blij!

Skull: Je klinkt echt als een trotse tante, leuk man! En ja, je bent onze eigen Skullie Ogilvie met d'r glazen bol, hihi

Ik heb niet noemenswaardig gebloed na de curretage. Had mega-maandverband gehaald, maar ik kon het prima af met een inlegkruisje.

Hoop dat ik snel helemaal niet meer vloei!

Giorra: Spannend hoor meid, ik duim en leef met je mee. Toen ik de echo had gehad, heb ik in de week erna weer behoorlijk ge-wijnt Maar nu al weer dagen niet. Raar is dat....als het mag doe je het niet, en als het niet mag, dan mis je het! Misschien vanavond toch maar een flesje opentrekken

Bowie: Hoe voel je je momenteel? Lekker gerelaxed afgelopen dagen? Ik had dat ook gelezen, dat je juist door de aanwezigheid van hcg in je lichaam na een miskraam extra vruchtbaar bent. Ik vroeg dat ook aan de gyn maar hij zei dat dat niet zo was. Hmmm.. ik neem de gok wel en hoop dat het wel zo is! Woensdag ga ik een zwangerschapstestje doen, en als die negatief zou zijn, dan zou ik toch ook met de ovu-testen aan de gang kunnen?

Doeg lieve meiden, geniet vandaag!

XT
@ bowie hoe staat t met jou koppigheid?? is het niet vaak oorlog thuis of valt dat mee ??

@ toa gelukkig dat het maar zo weinig is na de curretage!!!! ik dacht ook dat je dan wel helemaal leeg zou lopen.....wat meet zo'n ovutest eigenlijk???? welk hormoon? geen hcg toch dat is alleen bij zwang.test......zit je dan uitgerekend nu in je vruchtbare periode net nu vriend weg is??? balen!!!
ovu testen meten je LH piek lees ik net. Dus ik ga woensdag gewoon beide testen even afnemen om te zien of deze positief aangeven. Mijn vlg eisprong kan volgens de gyn woensdag binnen 14 dagen plaats vinden. en vriendje vrijdag weer thuis, hopelijk missen we hem niet :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven