Welke (web) shops?
zondag 10 oktober 2021 om 10:52
Ik kom al jaren niet meer in de stad om te winkelen. Geef er ook weinig om en de dichtstbijzijnde stad (Tilburg) is echt geen leuke winkelstad. Ik bestel weleens op H&M of Zalando. Prima, maar ik wil nu wel eens écht leuke setjes kopen.
Ik ben lang 1.82m en weeg 90 kilo, maat 40/42 ongeveer. Kan daarom niet zomaar overal slagen. Ik heb ook geen idee wat nu hippe webshops zijn. Ik vind de mode bij Gutsgusto vaak wel leuk, maar voel me er soms al te oud voor ofzo. Ben 35 en heb 2 kinderen onder de 4.
Wie heeft er tips voor leuke webshops?
Ik ben lang 1.82m en weeg 90 kilo, maat 40/42 ongeveer. Kan daarom niet zomaar overal slagen. Ik heb ook geen idee wat nu hippe webshops zijn. Ik vind de mode bij Gutsgusto vaak wel leuk, maar voel me er soms al te oud voor ofzo. Ben 35 en heb 2 kinderen onder de 4.
Wie heeft er tips voor leuke webshops?
zondag 10 oktober 2021 om 11:44
Ik koop in Nederland het meest bij Zalando, Orangebag, Perfectly Basics, de Bijenkorf. Verder vaak rechtstreeks bij een merk. Laatste bestelling was bij Ganni bijvoorbeeld. “Hip” ben ik niet zo mee bezig.
Ik shop ook wel bij bijvoorbeeld Placedestendances, maar dat gaat me dan specifiek om bepaalde merken.
Ik shop ook wel bij bijvoorbeeld Placedestendances, maar dat gaat me dan specifiek om bepaalde merken.
zondag 10 oktober 2021 om 21:08
Ik koop bij precies dezelfde sites. Placedestendances kende ik niet. Nu wel...novaviva schreef: ↑10-10-2021 11:44Ik koop in Nederland het meest bij Zalando, Orangebag, Perfectly Basics, de Bijenkorf. Verder vaak rechtstreeks bij een merk. Laatste bestelling was bij Ganni bijvoorbeeld. “Hip” ben ik niet zo mee bezig.
zondag 10 oktober 2021 om 21:11
Het lijkt me dat als je regelmatig shopt bij H&M dat je daar niet op zit te wachten.Lady_Day schreef: ↑10-10-2021 21:08Ik koop bij precies dezelfde sites. Placedestendances kende ik niet. Nu wel...En verder inderdaad rechtstreeks bij een merk. Repeat, Agnès b, American Vintage, Arket, Cos. Af en toe bij Soul Sister, zulke mooie spullen maar veelal wel echt aan de prijs (en ik schrik niet zo heel snel).
zondag 10 oktober 2021 om 21:15
Hier koop ik ook vaak en Bijenkorfririanneke schreef: ↑10-10-2021 12:54Van Tilburg, Jeroen Beekman, Zij van Rinsma en Mijn Modewereld zijn de webshops waar ik mijn kleding koop. Niet de goedkoopste zaken want vooral merkkleding. Ook wel wat goedkopere merken. Betrouwbare webshop en veel keuze.