Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Ik ken helemaal niemand die op pvv stemt volgens mij (wel wat niet stemmers). Waar komen al die stemmen vandaan? Jep, gestemd.

Ik zoek een stofzuigerslang Star haha. Maar ik voel me toch wat bezwaard als ik aan die meneer over zijn slang en mondstuk begin .
En ik maar denken dat je met een of andere Midas Dekkers over anaconda's aan het mailen was.

Je zoekt een slang voor die aansluitpunten in je huis zeker? Da's ook een tienjarenplan
Ja hahahaha, maar nu heeft de oude stofzuiger het bijna begeven, dus dit is dé gelegenheid. Ik ga ervoor.....
Ja hahahaha, maar nu heeft de oude stofzuiger het bijna begeven, dus dit is dé gelegenheid. Ik ga ervoor.....
Drie keer nog wel
Ik heb niet gestemd, had me er niet genoeg in verdiept.

Jin, je weet het weer erg komisch te brengen. Pies bijna in mijn broek met je slang

En Bam, jij wilt een bal (het kan niet op... )

Cin, gezellig weekend en alvast een kus en knuffel voor de (bijna) jarige Cas!

Ik ga weekend vieren, morgen naar het Brabantse land op verjaardagsvisite en zondag zien we wel weer wat we doen, afhankelijk van het weer.

Man is al thuis.

Goed weekend allemaal!
Bam, al op MP gekeken? Skippyballen genoeg, doorsnee vanaf 50cm.
Die Bam hè Kokos, kan je gewoon tevreden stemmen met een bal
Bam Intertoys heeft skippyballen van 50 en 60 cm doorsnede. Rond de 7 euro, niet duur dus!
quote:Star schreef op 05 juni 2009 @ 14:37:

Die Bam hè Kokos, kan je gewoon tevreden stemmen met een bal Tja, Jinny niet. Die heeft een slang van 10 meter nodig
Ik ga lachend het weekend in. Ciao.
quote:Star schreef op 05 juni 2009 @ 15:09:

Zeker! Ik krijg hem er niet in.

By the way, Noosje heeft een update op de groep gezet.

Kokos, fijn weekend!
*Proest* gekke dames.
O, even lezen op de groep dus.
Jij begon hoor, Jinny!

Irritant, ik heb vorige week op MP een colbertje voor MAx gekocht, geld ook overgemaakt, maar hem nog steeds niet gekregen. Dinsdag een mailtje gestuurd, ze was het weekend weggeweest, maar ze zou het woensdag op de bus doen. En nu is het vrijdag en nog steeds niets. Ik heb haar net gemaild dat ik hem dinsdag nodig heb, dus als ze hem morgen nog niet opgestuurd heeft dat ze dan het geld terug moet storten. Het zal mij benieuwen.
O dat klinkt niet echt al te positief Mamax. Hopelijk doet de post er gewoon lang over.
Klinkt niet heel positief nee. Is het ver weg dan? Kun je het niet halen? (zal wel niet).
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuj weekend
En Star, al aan het genieten van je welverdiende weekend?

En rooster van man is weer veranderd. Bellen ze vanmiddag een uur voordat ie zich moet melden dat het veranderd is en dat ie dus nu morgenochtend vroeg weer thuis komt. Kan ie gelijk het logeerbed in (anders wordt hij wakker van de jongens als hij net thuis is). Ik ga morgenochtend wel ontbijten bij Ikea of zo met de jochies.... Stom werk.
Tsjee irritant van dat colbertje. Ik had laatst kaarten voor de Toppers gekocht en 128 euro overgemaakt. Dan hoop je ook maar dat dat goed komt. Gelukkig wel, maar het schoot wel door mijn hoofd.

Was het een duur colbertje? Echt balen.
Inclusief verzendkosten 9.80. Ik ga er vanuit dat ze het ook nog wel opstuurt hoor. Vind alleen dat ze er erg lang over doet.

Balen Jin dat het rooster weer verandert is. Wanneer zou hij thuiskomen?
Echt stom. Ik zou het toch meteen naar het postkantoor sturen. Ze zet het toch niet voor niets op MP?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven