Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Ik breng het ook meteen weg zodra ik het geld binnen heb. En dan stuur ik ook meteen een mailtje dat ik het op het postkantoor afgegeven heb. De rest waarvan ik wat gekocht heb heeft het ook zo gedaan, ze is echt een uitzondering.

Bridge, lintjes vandaag binnen gekregen, ze zijn leuk!
Bah, Berend is al een uur en 20 min aan het huilen, niet leuk. Ik heb hem er net wel even uitgehaald, maar ik heb er geen zin in hoor.

Belt ook vriendinnetje waarmee ik wil breken ( ) nog, geen tijd voor hoor.

En vent is weg. Ik had nog wel een lekker avondje op de bank gepland met de afstandsbediening in m'n hand, ha ha.

Oh, het is stil..sssst...
Ik moest even van me af kletsen hoor, ha ha.
Klets maar raak hoor, tegen deze AM haha.

Berend al stil?

Naar de toppers? Ga je schamen .
Naar is dat hè Amaal. Sam heeft dat als hij 's middags in slaap valt. Dan is hij 's avonds ook niet in slaap te krijgen. Vandaag weer niet geslapen en dan valt hij gewoon om 19.15 meteen in slaap. Heerlijk!
Hai!

...

Hè. Net bijgelezen maar alles weer vergeten. Suf...

Amalia: hè wat vervelend inderdaad! Niet meer slapen 's middags of is dat geen optie nog?

Mamax: ook irritant van dat colbertje zeg! Lintjes binnen, snel zeg! Mijn nichtjes maken nu shirtjes met vilten matroeska's erop. Zien er ook erg leuk uit!

Jin: gats werk van vent weer verzet. Vervelend hoor. Kan hij er niks van zeggen of is dit echt iets wat er gewoon maar bij hoort?

Oh ja en iets met een slang en ballen lees ik nog onderop... Daar zeg ik maar niets over verder...
Fijn Jin dat ik tegen aan mag lullen haha. Het is wel stil gebleven gelukkig. Vind het ook zo zielig voor hem. Als ik dan ga kijken ZIT hij in bed met 2 knuffels tegen zich aangedrukt: uihuit.

En net gingen we naar beneden, zegt ie met een heel zielig klein stemmetje: bhee-den.

Zo lief, hij gaat nu praten en zegt alle woorden met 2 lettergrepen echt in stukjes. Cute! Be-hend, e-hen (eten).

Neeeeee Bridges, hij gaat nog lekker naar bed tussen de middag hoor!!! Laurens heeft deze periode ook gehad: gewoon heel bewust dat het afgelopen is beneden en dat hij moet gaan slapen. Gaat wel weer over. Neehee, deze man gaat nog heel lang slapen hoor tussen de middag, geen Laurens de 2e

Duhuh, ik vind Mama Appelsap zoooo ver gezocht. Kent iemand dat, bij de Doe maar Normaal show.

Jinny denkt nu echt WAAAAAT?!?!?
Hahahaha Amalia, ik word voorspelbaar . Lief is dat he, dat eerste geklets. Mijn jongste begint nu ook echt met woordjes, en dan komt het er zo zo wham uit, nog wat ongecontroleerd. Hij zegt broccoli (maar ja als je ook zoveel broccoli eet als hij doet moet je dat woord wel zeggen), bal, boem, trein, auto, pappa, mamma, abei, water etc. Ik vind het echt überschattig! Oh wat zielig van die knuffels. Slik.

Bridges, nou, als jij niks schrijft over jezelf kan ik ook niks vragen hoor. Hoe gaat het? Ties nog jaloers?

Juud, kom weer eens, ik mis je gezellige geklets.

Zo, eens kijken vanaf hoe laat ik kan ontbijten morgen bij dat blauwgele huis.
Jin, zegt hij nog niet vlinder in het Duits, ha ha!

Mamax, die hyvesfoto is zoooo cute!!!! Echt té mooi!

Jaaa, ik mis Juud ook. Hoe is het met Cas? Helpt het al een beetje, of is het nog steeds geen rozengeur
. Gekke Amalia. Is lief werken of de kroeg in?

Bridges, nee geen enkele invloed op de planning en veranderingen van het rooster helaas.
Ha ha werken.... goeie!

Nee in de kroeg.

Blèèègh arme Berend sliep gisteren pas om kwart over 9, vanmorgen al om kwart voor 7 wakker en is nu de hele ochtend al nukkig. Ik heb hem net maar op bed gelegd, want hij was al een half uur aan het brullen. Bekaf dus. Maarja, ligt nu te brullen in bed. Arm schaapje...
Ach arme Berend. Wat zielig. Ik heb er een leuk ochtendje van gemaakt.

Man dook om half vijf in het logeerbed (beneden dus dat hoor je niet in de slaapkamers boven). Jongste werd om vijf uur wakker, maar sliep om zes uur weer even, maar toen was Zijne Bokkigheid ook wakker (oudste). Ik heb met hem gespeeld en toen jongste wakker was met een enorme omweg naar Ikea gereden (we waren te vroeg, vandaar die omweg) en daar hebben we ontbeten en ik heb ze heerlijk laten uitrazen en toen kon manlief thuis lekker slapen in alle rust. Was prima gelukt.

En ik heb weer een nieuwe Potentiele Vriendin gevonden en die belde net of ik volgende week koffie wil doen en dat is ook leuk.
ik lig echt helemaal slap hier. Ik zoek een poets en dan kom je dit tegen (heb het even op hyves gezet). Proest.
Ha gezellige, een potentiele vriendin!

Brrr, echt vroeg bij jou dus... ik vond kwart voor 7 al vroeg!

Ik ga zo gezellig naar de Albert Cuyp, leuk leuk, dat is lang geleden. Heb er helemaal zin in. Wat kan een mens blij zijn met weinig ha ha.

Even op hyves kijken
Jin, Zijne Bokkigheid, hoe kom je erop. Was het weer zo erg vanmorgen?

Lekker, wij wonen redelijk dichtbij de gevangenis en er vliegen al de hele ochtend helicopters over. Zal er wel weer een ontsnapt zijn. Alhoewel, de laatste keer dat ze overvlogen was er een kind kwijt.

Heb even gekeken, maar colbertje is in Weert. Beetje ver om te gaan halen. Ach, komt vast wel goed alleen irritant dat het nog zo lang duurt.

Vanmorgen bij vrienden geweest. Die krijgen in september een jongetje. Even naar de babykamer gekeken en een hele berg kleertjes meegenomen voor ze. Ze was er blij mee.
Oh wat leuk naar de Albert Cuyp! Heb je wat leuks gekocht Amalia? Met wie ging je?

Mamax, Weert ligt niet naast jouw deur nee helaas. Nog niet binnen dus? Stomme troela dat het zo lang moet duren. Ik noem oudste heel vaak Zijne Bokkigheid, is mijn koosnaampje als ie weer eens zijn bokbuien heeft. Hij is te pruimen vandaag hoor, het is gewoon een heel bewerkelijk kind, maar zo is zijn aard ook. Vanochtend om zes uur even wat gebok, maar verder oke gelukkig.
Pfff wat een dag hier zeg... Mannetje hier was echt zo vervelend aan het doen de hele tijd... Echt niet leuk. Weer een op en top jaloerse dag geloof ik. Zucht. Vandaag waren we er beiden even klaar mee... Maar nu ligt hij en Fieke ook dus we merken het wel.

Iemand vroeg nog hoe we om gaan met zijn doodswensingen. We hebben hem een aantal keren uitgelegd dat dat echt niet leuk is om te zeggen en nu gaat hij gewoon naar de gang als hij echt geen leuke dingen zegt. Ook niet de oplossing denk ik, maar in ieder geval kunnen wij ook even adem halen.

Hier ook laatste tijd bewerkelijk manneke dus Jin. Nog goede tips?

Meisje heeft vandaag haar eerste paar schoentjes gekregen! Helemaal leuk!

Amalia: ah leuk zeg Albert Cuyp! Wat is de aanwinst? Wij vinden mama appelsap juist wel leuk! (maar geloof dat wij qua smaak wel meer verschillen haha!)

Mamax: niks binnen dus? Stom zeg! En wat waren de helikopters? Wat leuk voor jullie vrienden van jongetje!
Pfff, vermoeiend he Bridges, ook om het leuk te houden (wat soms dus niet lukt helaas). Een Zijne Jaloersigheid dus bij jullie, bah. Ik probeer veel af te leiden, en veel bezig te houden en ze zoveel mogelijk uit elkaar te houden, dus niet samen in bad als ie zo´n bui heeft, maar de één douchen en de ander in bad (aparte douche en bad, dan kan dat) en veel complimenten geven als het wel goed gaat. Wat kun je blij zijn als ze op bed liggen he ? Oh wat leuk schoenzjes. Wat voor heb je gekocht? Jongste heeft vorige week zijn eerste echte paar schoenen gekregen, hele stoere van Geox met bruin en rood, kruising tussen sandaal en dichte schoen.
Haiii.

Balen dat Ties, niet zo gezellig was.

Wat voor schoentjes heb je gekocht?, leuk

Jinny: Ik moet altijd lachen om je schrijfsels. Schrijf je nog voor dat ene forum?

Jij hebt ook wel engelengeduld als ik dat zo lees.

zow ik ben moeee.

Vandaag op de braderie gestaan, heb geen pootjes meer over, was wel erg leuk. Goed weer ook zeg.
Nou Bam, met mijn geduld gaat het ook wel eens mis ..... Ik heb dat een beetje laten versloffen, dat geschrijf. Wat leuk op de braderie! Jammer dat je niet in de buurt woont, dan had ik je koffie gebracht en was ik bij je langs geweest. Fijn dat het weer mee hielp. Heb je goede zaken gedaan? Ook veel reclame gemaakt?
Een goeie bak koffieis nooit weg en gezelligheid kan ik ook altijd wel gebruiken en een goede verkoopster ;)

Ja, hele goeie zaken gedaan. Was druk aan de kraam.

Veel verkocht, dus morgen kan al niet meer stuk. Morgen nog een dag.
Lekker naar bed en morgen weer een dag je best doen Bam!
Naar bed..........NU? Grapjas.........
Ik probeer je rustig te houden voor de verandering
haha ben ik rustig te houden dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven