datingapps leeftijd
zondag 14 november 2021 om 16:37
Ik ben 40 plus en wordt op datingapps regelmatig benaderd door jongens van rond de 20/voor in de 20. Het lijkt wel alsof het in is om met een rijpere vrouw te gaan. Ik ga hier niet op in voel mij dan bijna een pedo(a?) Iets jonger vind ik niet erg maar een jaar of 20? Is dit een normaal verschijnsel op die apps jonge gasten die een vrouw willen date die hun moeder had kunnen zijn?
zondag 14 november 2021 om 22:53
zondag 14 november 2021 om 23:00
Vrouwen die nu 40 jaar en ouder zijn, zijn echt heel anders dan mijn eigen ouders toen, die waren gewoon al echt oud.
Nu heeft de 40+ vrouw een eigen woning, inkomen, auto, weet wat ze wil, is niet onzeker, werelds en zelfstandig.
Jonge mannen zijn niet allemaal gek op kinderen, huilen bij een ontmaagding of eindeloze gesprekken over hoe de toekomst eruit moet zien. Er is al zo vaak onderzoek geweest hoe belangrijk mannen het uiterlijk vinden van een vrouw, de meeste mannen willen gewoon een leuke vrouw met weinig gezeik. In dat geval is een oudere vrouw een prima keuze.
Nu heeft de 40+ vrouw een eigen woning, inkomen, auto, weet wat ze wil, is niet onzeker, werelds en zelfstandig.
Jonge mannen zijn niet allemaal gek op kinderen, huilen bij een ontmaagding of eindeloze gesprekken over hoe de toekomst eruit moet zien. Er is al zo vaak onderzoek geweest hoe belangrijk mannen het uiterlijk vinden van een vrouw, de meeste mannen willen gewoon een leuke vrouw met weinig gezeik. In dat geval is een oudere vrouw een prima keuze.
zondag 14 november 2021 om 23:03
Ik denk eerder dat seks makkelijker gaat met iemand die seks niet meer "het spannendste op wereld" vindt en kan genieten van seks. Doordat vrouwen zich zijn gaan anticiperen zijn ze veel langer een interessante partij dan vroeger. Toen hadden alleen mannen die kansen.
zondag 14 november 2021 om 23:03
Niks mis met het daten met jongere mannen. Na mijn scheiding ging er een wereld voor me open door dating apps. Ook ik kwam er tot mijn verbazing achter dat veel jongere mannen wilden daten met oudere vrouwen en ik ben flink over de 40+.
Ik heb er heerlijk van genoten. Mijn ervaringen zijn louter positief. Het was leuk, gezellig en erg lekker
. Ik heb een korte affaire gehad waarbij er samen werd gekookt gewinkeld. Jazeker, er was meer dan sex en het heeft mij in die tijd een enorme positieve boost gegeven! Ik kijk er met veel plezier op terug.
Ik ben uitgeraasd, ben nu op zoek naar een vaste relatie dus ben nu in mijn eigen leeftijdsgroep aan het daten maar mijn hemel. Ik moet zeggen dat de jongere mannen veel meer respect hadden dan mijn leeftijdsgenoten. Volgens mij ben ik verpest geraakt
Ik heb er heerlijk van genoten. Mijn ervaringen zijn louter positief. Het was leuk, gezellig en erg lekker
Ik ben uitgeraasd, ben nu op zoek naar een vaste relatie dus ben nu in mijn eigen leeftijdsgroep aan het daten maar mijn hemel. Ik moet zeggen dat de jongere mannen veel meer respect hadden dan mijn leeftijdsgenoten. Volgens mij ben ik verpest geraakt
zondag 14 november 2021 om 23:06
Toch zijn er ook veel single vrouwen om mij heen die dan verliefd worden op zo’n jongere lover en ook een gebroken hart heeft wanneer hij weggaat. Een gedeelte zoekt toch een relatie, net zo goed als een twintiger of dertiger dat zoekt…..DingDong schreef: ↑14-11-2021 23:00Vrouwen die nu 40 jaar en ouder zijn, zijn echt heel anders dan mijn eigen ouders toen, die waren gewoon al echt oud.
zondag 14 november 2021 om 23:09
zondag 14 november 2021 om 23:14
Wel ervaring mee gehad dus? Verbaasd mij ook dat vrouwen zo’n jonge gast wel leuk vinden. Misschien ook de spanning?Wickedwitch schreef: ↑14-11-2021 23:09Met wat welgemikte Botox, fillertje her en der, haarverf en push up dingen zien vrouwen er tegenwoordig langer goed uit. Vroeger was een vrouw van tegen de vijftig echt wel oma achtig. Dat hoeft nu niet meer. Ik wil geen jonge mannen meer. Je voelt je juist oud naast zo’n joch.
zondag 14 november 2021 om 23:15
zondag 14 november 2021 om 23:23
Dat is waar met wat werk kan je er wel een paar jaar jonger uitzienWickedwitch schreef: ↑14-11-2021 23:09Met wat welgemikte Botox, fillertje her en der, haarverf en push up dingen zien vrouwen er tegenwoordig langer goed uit. Vroeger was een vrouw van tegen de vijftig echt wel oma achtig. Dat hoeft nu niet meer. Ik wil geen jonge mannen meer. Je voelt je juist oud naast zo’n joch.
zondag 14 november 2021 om 23:25
Is toch ook leuk dat jonge? Ik val meestal niet op mannen die veel ouder zijn dan ik dat trekt mij niet aan. Ja net als dat oudere mannen graag een jonger blaadje willen….
zondag 14 november 2021 om 23:29
Maar er is wel een verschil tussen veel oudere mannen niet leuk vinden of iemand die 15 jaar jonger is daten....
zondag 14 november 2021 om 23:35
Ja veel ervaring zelfs. Maar laatste ervaring was erg naar. Was zo stom om verliefd te worden. En dat moet je nooit doen bij iemand die zoveel jonger is.
zondag 14 november 2021 om 23:38
Vervelend te lezen. Hoop voor je dat de volgende ervaring beter is.Wickedwitch schreef: ↑14-11-2021 23:35Ja veel ervaring zelfs. Maar laatste ervaring was erg naar. Was zo stom om verliefd te worden. En dat moet je nooit doen bij iemand die zoveel jonger is.
Maar verliefd worden kan bij een oudere man toch ook gebeuren en onbeantwoord blijven...wat is het verschil?
zondag 14 november 2021 om 23:57
In een periode dat ik (nog) geen behoefte aan vastigheid had vond ik het enorm leuk om jongere mannen te daten. Het enthousiasme, hoe ze in het leven stonden maakte me vrolijk, naast het feit dat hun jonge lijf me een kick gaf, ja ik draai er niet omheen.
Je moet wel uitkijken niet verliefd te worden maar die valkuil vond ik niet moeilijk te omzeilen want de raakvlakken om een langere relatie aan te gaan waren er niet.
Je moet wel uitkijken niet verliefd te worden maar die valkuil vond ik niet moeilijk te omzeilen want de raakvlakken om een langere relatie aan te gaan waren er niet.
zondag 14 november 2021 om 23:58
Dat je je niet oud, lelijk en verlept voelt. Dat je het niet “ logisch” vindt dat hij je gedumpt heeft. Dat je niet door de grond gaat als je z’n nieuwe vriendin ziet die 23 is. Dat je niet vurig wenst dat je jong genoeg was om hem te houden om hem een kind en gezin te geven wat hij uiteindelijk toch graag wil. Dat je bij een oudere man niet constant afvraagt waarom zo’n ontzettend stuk met jou wil zijn. Dat het ouder worden, wat al geen pretje is, er extra in wordt gewreven door omgang met jonge man. Dat je de hoon van je omgeving over jou en jouw kansloze verliefdheid op veel jongere man niet hoeft te trotseren. Dat mensen je verdriet om het stuklopen van je relatie serieus nemen en met chocola en troost komen in plaats van je uit te lachen. Terwijl jij de heftigste liefdesverdriet van je leven ervaart en elke dag huilt.
maandag 15 november 2021 om 00:04
Ik moest hier echt heel hard om lachen, als je zo onzeker bent dan moet je misschien helemaal nooit aan een relatie beginnen. En waarom moet het ook meteen toekomstbestendig zijn?Wickedwitch schreef: ↑14-11-2021 23:58Dat je je niet oud, lelijk en verlept voelt. Dat je het niet “ logisch” vindt dat hij je gedumpt heeft. Dat je niet door de grond gaat als je z’n nieuwe vriendin ziet die 23 is. Dat je niet vurig wenst dat je jong genoeg was om hem te houden om hem een kind en gezin te geven wat hij uiteindelijk toch graag wil. Dat je bij een oudere man niet constant afvraagt waarom zo’n ontzettend stuk met jou wil zijn. Dat het ouder worden, wat al geen pretje is, er extra in wordt gewreven door omgang met jonge man. Dat je de hoon van je omgeving over jou en jouw kansloze verliefdheid op veel jongere man niet hoeft te trotseren. Dat mensen je verdriet om het stuklopen van je relatie serieus nemen en met chocola en troost komen in plaats van je uit te lachen. Terwijl jij de heftigste liefdesverdriet van je leven ervaart en elke dag huilt.
maandag 15 november 2021 om 00:12
misschien niet vanaf het begin toekomstbestendig maar gaat het haar specifiek om deze man? Blijkbaar had hij iets waar zij heel verliefd op is geworden. Ze is denk ik verdrietig om hem als persoon te hebben verloren…..btw mag je alleen casual daten als je zeker weet dat er geen gevoelens bij komen kijken? We zijn toch geen robots
maandag 15 november 2021 om 00:21
Ik heb me nog nooit oud en verlept gevoeld. Zonde dat dit alles zo negatief wordt neergezet, alsof het iets is om je voor te schamen.
Ik kijk serieus terug op een leuke tijd. Met sommigen heb ik zelfs nog contact, willen ze weten hoe het met me gaat. Zolang je weet dat het geen serieuze relatie wordt is het gewoon leuk.
Ik kijk serieus terug op een leuke tijd. Met sommigen heb ik zelfs nog contact, willen ze weten hoe het met me gaat. Zolang je weet dat het geen serieuze relatie wordt is het gewoon leuk.