datingapps leeftijd

14-11-2021 16:37 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 40 plus en wordt op datingapps regelmatig benaderd door jongens van rond de 20/voor in de 20. Het lijkt wel alsof het in is om met een rijpere vrouw te gaan. Ik ga hier niet op in voel mij dan bijna een pedo(a?) Iets jonger vind ik niet erg maar een jaar of 20? Is dit een normaal verschijnsel op die apps jonge gasten die een vrouw willen date die hun moeder had kunnen zijn?
Pioen00 schreef:
15-11-2021 13:20
Als mannen de mogelijkheid hebben kiezen ze voor veel jonger dan zichzelf, kijk naar filmsterren of rijke mannen in het algemeen.
Dat mannen (30+) leeftijdsgenoten zouden willen, blijkt niet bepaald uit de statistieken of onderzoeken.
Keanu Reeves heeft grijze vriendin. Maar hij is inderdaad de enige die ik kan bedenken.
Wickedwitch schreef:
15-11-2021 14:13
Keanu Reeves heeft grijze vriendin. Maar hij is inderdaad de enige die ik kan bedenken.
Die toch nog 9 jaar jonger is, hij houdt het bescheiden :)
Tom Hanks is net zo oud als zijn vrouw.
.
henk-and-roelie wijzigde dit bericht op 15-11-2021 14:20
Reden: Tsss, file not found, jajaja en dan staat het er dubbel.
95.00% gewijzigd
Wickedwitch schreef:
15-11-2021 13:04
Mijn verloren jongeman was ontzettend knap. En had heel veel vrouwen achter zich aan. Hij is zeker niet iets met mij begonnen omdat hij niet iets beters/jongers kon krijgen. Ik denk dat ik voor hem een Bucket list item was eerlijk gezegd.
Je was gewoon beschikbaar voor een wip, meer niet. Een ontzettend knappe jongeman zoals je zelf zegt heeft waarschijnlijk per week meerdere sekspartners en wil zich waarschijnlijk nog lang niet langdurig binden.
Pioen00 schreef:
15-11-2021 13:20
Als mannen de mogelijkheid hebben kiezen ze voor veel jonger dan zichzelf, kijk naar filmsterren of rijke mannen in het algemeen.
Dat mannen (30+) leeftijdsgenoten zouden willen, blijkt niet bepaald uit de statistieken of onderzoeken.
Als ik kijk naar de ‘gewone mannen’ in mijn omgeving, hebben ze toch het liefst een leuke vrouw met wie ze op één lijn zitten en met wie ze gemeenschappelijke dingen delen. Daar zitten erbij die ook heus wel een kans maken bij jongere vrouwen, maar dat is dan misschien leuk voor even tussendoor.
Pioen00 schreef:
15-11-2021 14:47
Je was gewoon beschikbaar voor een wip, meer niet. Een ontzettend knappe jongeman zoals je zelf zegt heeft waarschijnlijk per week meerdere sekspartners en wil zich waarschijnlijk nog lang niet langdurig binden.
Wel ja maak mij nog wat betekenislozer voor hem.
Pioen00 schreef:
15-11-2021 14:47
Je kunt mensen categoriseren in aantrekkelijk en minder aantrekkelijk maar dat hoeft niet te zeggen dat de aantrekkelijke seksbeesten zijn die van het ene bed naar de andere hoppen en alles maar bespringen dat zich enigszins ontvankelijk gedraagt.
Ik weet niet in welke categorie jij valt maar stel je valt in de categorie aantrekkelijk, vind jij dan alles wat maar naar je lonkt aantrekkelijk genoeg om er maar meteen een wip mee te maken?
Wickedwitch schreef:
15-11-2021 17:30
Heeft hij je gedurende jullie relatie verwachtingen gegeven, uitgesproken zeg maar? Meestal zeggen ‘ze’ het wel als het niet voor de lange duur is, al dan niet verpakt in mooiere woorden, maar als je verliefd bent, pik je dat misschien niet op. Hoe dan ook is het zuur als je het anders had gewild.
Wickedwitch, Je weet zelf toch wat jullie hadden? Anderen waren er niet bij. Wat anderen zeggen over jullie liefde of als ze erom lachen betekent juist niets! Het enige wat iets betekent is jullie liefde en alleen jij weet hoeveel dat betekende. Alleen denk ik dat het voor jezelf wel goed zou zijn als je probeert te beginnen met de verwerking van je hartzeer. Ik raad je het boek 'Hotel Hartzeer' aan. Ik weet niet of je het kent? Dat behandelt de verschillende stadia van hartzeer.
dina1980 wijzigde dit bericht op 15-11-2021 17:56
1.36% gewijzigd
KamilleT schreef:
15-11-2021 17:51
Heeft hij je gedurende jullie relatie verwachtingen gegeven, uitgesproken zeg maar? Meestal zeggen ‘ze’ het wel als het niet voor de lange duur is, al dan niet verpakt in mooiere woorden, maar als je verliefd bent, pik je dat misschien niet op. Hoe dan ook is het zuur als je het anders had gewild.
Hij heeft me flink achterna gezeten en wilde naar zijn zeggen nog heel veel samen ontdekken. En ineens ontmoette hij grietje van 23. En ik hoefde niet weg, hij wilde me het liefst er naast. Maar daar ben ik te jaloers voor. Wel nog met hem afgesproken in het begin van hun relatie omdat ik echt stikte van liefdesverdriet. Maar voelde me alleen maar rotter daarna.
Henk-and-Roelie schreef:
15-11-2021 17:50
Je kunt mensen categoriseren in aantrekkelijk en minder aantrekkelijk maar dat hoeft niet te zeggen dat de aantrekkelijke seksbeesten zijn die van het ene bed naar de andere hoppen en alles maar bespringen dat zich enigszins ontvankelijk gedraagt.
Ik weet niet in welke categorie jij valt maar stel je valt in de categorie aantrekkelijk, vind jij dan alles wat maar naar je lonkt aantrekkelijk genoeg om er maar meteen een wip mee te maken?
Er is nogal een groot verschil tussen vrouwen en mannen. Mannen die alle opties hebben maken daar doorgaans gebruik van ja.
De meeste van ons hebben die opties ook maar zijn veel selectiever. Het grote verschil is dat als je als ik als vrijgezel vanavond seks wil hebben, ik dat zo geregeld krijg. Voor de meeste mannen is dat echt anders.
Wickedwitch schreef:
15-11-2021 17:30
Ik denk niet dat jij betekenisloos bent voor hem, hij wil alleen geen relatie met je.
Toen jij zijn leeftijd had, heb jij toch ook betekenisloze seks gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven