Lederlook broek
woensdag 17 november 2021 om 12:39
woensdag 17 november 2021 om 14:33
Heb er één, een zwarte, en ga er gewoon in naar mijn werk (kantoorbaan) of waar dan ook naartoe.
Als je al twijfelt of je er één zou willen dragen, zou ik het niet doen. Waarom zou je iets kopen waarvan je niet weet of je het ook gaat dragen? Zonde.
Als je al twijfelt of je er één zou willen dragen, zou ik het niet doen. Waarom zou je iets kopen waarvan je niet weet of je het ook gaat dragen? Zonde.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 17 november 2021 om 14:41
Ja hoor, een lederlook of leren broek kun je ook representatief stylen. Maar als het jouw ding niet is, waarom zou je je er dan druk om maken? Mode is nonsens. Iemand verzint dat iets hot is en de schapen volgen. Daarbij is het wiel allang uitgevonden en worden zeker in mode zelden werkelijk nieuwe dingen verzonnen. Dus, wil jij graag een leren of nepleren broek dagen, stylingmogelijkheden te over. Wil je het niet, ook prima.
woensdag 17 november 2021 om 15:02
Ik heb alleen echt leren broeken, maar het idee is hetzelfde, die draag ik ook naar werk, met een witte bloes of iets dergelijks. Ik werk in een formele omgeving, maar ik zou het niet snel aandoen naar een externe afspraak met klanten als ik niet goed weet wat daar gangbaar is.
Maar veel hangt af van je sector natuurlijk.
Outfits als deze zou ik prima naar werk aan kunnen, afhankelijk van wat me die dag te doen staat:

Ik heb ook een aantal echt strakke leren broeken, maar die vind ik niet zo leuk meer.
Outfits als deze zou ik prima naar werk aan kunnen, afhankelijk van wat me die dag te doen staat:

Ik heb ook een aantal echt strakke leren broeken, maar die vind ik niet zo leuk meer.
vrijdag 19 november 2021 om 11:19
vrijdag 19 november 2021 om 11:22
Leuk zijn die! Ik heb zoiets als bovenstaande. Ik vind het ook heel goed kunnen hoor. Hopelijk kan ik er nog in als ik bevallen bennovaviva schreef: ↑17-11-2021 15:02Ik heb alleen echt leren broeken, maar het idee is hetzelfde, die draag ik ook naar werk, met een witte bloes of iets dergelijks. Ik werk in een formele omgeving, maar ik zou het niet snel aandoen naar een externe afspraak met klanten als ik niet goed weet wat daar gangbaar is.
vrijdag 19 november 2021 om 11:32
Ik heb precies die bovenste in 3 kleuren. Heerlijke broeken. Maar naar een klantafspraak bij een conservatieve bank of een professionele omgeving waar ik de sfeer niet goed ken zou ik ‘m niet aandoen.CharlotteCcc schreef: ↑19-11-2021 11:22Leuk zijn die! Ik heb zoiets als bovenstaande. Ik vind het ook heel goed kunnen hoor. Hopelijk kan ik er nog in als ik bevallen ben![]()
vrijdag 19 november 2021 om 12:41
vrijdag 19 november 2021 om 15:40
Ik werk wel in een formele omgeving, maar men is wel redelijk veel met mode bezig. Dus afhankelijk van wat ik er verder bij draag kan er nog best wel wat.meisje22 schreef: ↑19-11-2021 12:41Ik heb ook zoiets als dat bovenste model. Cropped, straight leg. Kan hem ook makkelijk aan naar werk, want werk in een informele omgeving. Helaas pas ik hem niet, want ik ben een ruime kledingmaat afgevallen. Twijfel nu of ik er nog een zal kopen in mijn huidige maat.
Ik heb trouwens een aantal leren broeken bij de kledingmaker laten innemen toen ik afgevallen was. Was heel mooi geworden. Leer loopt sowieso al uit, dus dat kun je echt niet te groot hebben.
vrijdag 19 november 2021 om 15:51
Oh begrijp me niet verkeerd hoor. Ik vind een leren broek prima in een formele omgeving passen. Leuk juist, ik hou helemaal niet van die standaard kledij die ik vaak voorbij zie komen in formele omgevingen. Leuk dat bij jou men wat meer met mode bezig is.novaviva schreef: ↑19-11-2021 15:40Ik werk wel in een formele omgeving, maar men is wel redelijk veel met mode bezig. Dus afhankelijk van wat ik er verder bij draag kan er nog best wel wat.
Ik heb trouwens een aantal leren broeken bij de kledingmaker laten innemen toen ik afgevallen was. Was heel mooi geworden. Leer loopt sowieso al uit, dus dat kun je echt niet te groot hebben.
Wat ik ermee bedoelde te zeggen is eigenlijk dat er bij ons geen kleding voorschriften zijn in dat opzicht.
Die van mij is niet echt leer, maar een hele mooie namaak. Ik zal er dus eerser nog een aanschaffen (al vind ik dat ook weer zonde, want in mijn hoofd heb ik er al eén, haha). Ik draag hem nu maar met grote wollen truien, zodat het te groot zijn niet zo opvalt.