Mode & Beauty alle pijlers

Colbert lange slanke puber, waar te vinden?

20-11-2021 18:05 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tips?

Zoon is op zoek naar een colbertje/net jasje. Is vandaag bij H&M, C&A en Only for men geweest.

Probleem is dat hij 1.96 is en erg slank (op t magere af), waardoor hij moeite heeft met t vinden van goed zittende kleding.

Vandaag had hij een jasje aan mt 54, wat goed zat bij de schouders, maar te kort is op de mouw.

Iemand tips?
Misschien eens informeren bij een winkel voor lange mensen? House of Tall bijvoorbeeld?
Stressed is just desserts spelled backwards
Zoek op maat 53. Of eerder een 51 aangezien je aangeeft dat hij erg dun is. Bij de c&a zouden ze dit gewoon moeten hebben overigens.
koffielepel wijzigde dit bericht op 20-11-2021 18:12
Reden: Typo
4.00% gewijzigd
We.
Koffielepel schreef:
20-11-2021 18:11
Zoek op maat 53. Of eerder een 51 aangezien je aangeeft dat hij erg dun is. Bij de c&a zouden ze dit gewoon moeten hebben overigens.
Man en zoon zijn nu bij een kleine vestiging geweest, maar dan gaan we ook nog eens naar de stad.
Maleficent schreef:
20-11-2021 18:08
Misschien eens informeren bij een winkel voor lange mensen? House of Tall bijvoorbeeld?
Ah, die kende ik niet, ik ga eens kijken.
Bij de C&A hebben ze mooie slimfit colberts in kleine maten

https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/colb ... 50%2C52%3B
Het probleem is denk ik ook, dat wanneer een colbert lekker past dat de mouwen dan weer te kort zijn. Je hebt dan niet zoveel aan de reguliere maten.

Ik ben zelf slank en lang en koop colberts etc toch vaak uit de Tall collectie bij Zalando, maar ik kan niet echt vinden dat ze dat ook voor mannen hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
20-11-2021 18:29
Het probleem is denk ik ook, dat wanneer een colbert lekker past dat de mouwen dan weer te kort zijn. Je hebt dan niet zoveel aan de reguliere maten.

Ik ben zelf slank en lang en koop colberts etc toch vaak uit de Tall collectie bij Zalando, maar ik kan niet echt vinden dat ze dat ook voor mannen hebben.
Ja dat is wel vaak zo idd. C&A heeft vrij lange mouwen is mijn ervaring
Hmm, dan gaan we idd toch nog een keer terug naar de C&A.

Broeken is ook zo’n ding… hij had op een gegeven moment maat 28/34, of 29/36. Is nauwelijks te vinden…
Ik zou naar speciale tall collecties zoeken online, bijv. bij Zalando. Ik ben zelf ook heel lang en slank en dan red je het gewoon niet met de reguliere maten.
Mijn man is nu wat breder maar was ooit een maat 49 (bij 1 meter 94). Hij kocht uit de slim lijn bij suit supply.
Bekend probleem. Voor onze zoon gingen we vaak naar kledingzaak met italiaanse merken. Iets grotere maat en lieten we dan bij kleermaker. innemen. Geen hoedkoop geintje overigens. Want italiaanse ( pakken in zijn geval) zijn niet goedkoop. Kleermaker werd betaald ook wel eens door winkel omdat er niks passends te koop was daar. Dat scheelde weer.
tieger schreef:
20-11-2021 19:32
Hmm, dan gaan we idd toch nog een keer terug naar de C&A.

Broeken is ook zo’n ding… hij had op een gegeven moment maat 28/34, of 29/36. Is nauwelijks te vinden…
WE
Meijer en Meijer al geprobeerd?
Mag het online zijn? ASOS heeft een behoorlijke tall collectie, ook in kleinere maten. Ik zag dat de colberts voor mannen in 3 lengtematen verkrijgbaar zijn.
Bij Peek & Kloppenburg hebben ze ook speciale lengtematen.
Mijn man (zelfde lengte/postuur alleen een paar jaar ouder gok ik haha) koopt/bestelt altijd dit soort dingen bij ASOS.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven