Welke draadloze oordopjes?
dinsdag 23 november 2021 om 07:11
Hi,
Door de bomen zie ik het bos niet meer, en in de winkels hebben ze vaak maar beperkte voorraad dus uitgebreid testen kan niet.
Ik wil al een tijdje draadloze oordopjes kopen en nu met de Black Friday kortingen lijkt dit me een goed moment. Maar welke? De meer premium oordopjes hebben allemaal redelijk vergelijkbare specs.
Voor mij zijn drie zaken heel belangrijk: noise cancelling, dat het vrijwel onmogelijk is dat ze uit mijn oren vallen en dat er heel goed geluid uitkomt (diepe bas, etc.). Ik heb nu een waanzinnig goede koptelefoon, maar die kan ik max. een uur dragen, dan gaat ‘ie klemmen.
Vrijwel alle oordopjes vallen uit mijn oren, en ik wil ze niet continu moeten aanduwen of van de grond moeten oprapen. Ik heb de Bose QuietComfort van mijn broer geprobeerd, dat zijn de duurste die er zijn, maar die bleven niet goed zitten. Vrij zwaar ook. Dat vond ik niets.
De Apple AirPods zijn in vergelijking vrij prijzig, aangezien ze minder lange accuduur hebben, maar de recensies zijn wel lovend.
Iemand hier die eigen ervaringen kan en wil delen?
Door de bomen zie ik het bos niet meer, en in de winkels hebben ze vaak maar beperkte voorraad dus uitgebreid testen kan niet.
Ik wil al een tijdje draadloze oordopjes kopen en nu met de Black Friday kortingen lijkt dit me een goed moment. Maar welke? De meer premium oordopjes hebben allemaal redelijk vergelijkbare specs.
Voor mij zijn drie zaken heel belangrijk: noise cancelling, dat het vrijwel onmogelijk is dat ze uit mijn oren vallen en dat er heel goed geluid uitkomt (diepe bas, etc.). Ik heb nu een waanzinnig goede koptelefoon, maar die kan ik max. een uur dragen, dan gaat ‘ie klemmen.
Vrijwel alle oordopjes vallen uit mijn oren, en ik wil ze niet continu moeten aanduwen of van de grond moeten oprapen. Ik heb de Bose QuietComfort van mijn broer geprobeerd, dat zijn de duurste die er zijn, maar die bleven niet goed zitten. Vrij zwaar ook. Dat vond ik niets.
De Apple AirPods zijn in vergelijking vrij prijzig, aangezien ze minder lange accuduur hebben, maar de recensies zijn wel lovend.
Iemand hier die eigen ervaringen kan en wil delen?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
dinsdag 23 november 2021 om 07:37
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... etversies/
Radar heeft er laatst een hoop getest. Kun je denk ik wel terugkijken.
Radar heeft er laatst een hoop getest. Kun je denk ik wel terugkijken.
dinsdag 23 november 2021 om 07:48
dinsdag 23 november 2021 om 09:37
Bij mij vallen juist de airpods binnen 2 seconden uit mijn oren. Ik kreeg ze kado ergens bij. Bij mijn man verloor laatst zijn bose oortjes met fietsen terwijl die goed zitten normaal gesproken.
Mijn oren zijn gewoon raar hoor , er blijft weinig hangen in die van mij. Wel die van JBL overigens. Maar ik heb nog de ouderwetse met een klein draadje , ik gebruik ze niet vaak en heb er dan geen last van
Mijn oren zijn gewoon raar hoor , er blijft weinig hangen in die van mij. Wel die van JBL overigens. Maar ik heb nog de ouderwetse met een klein draadje , ik gebruik ze niet vaak en heb er dan geen last van
dinsdag 23 november 2021 om 09:51
dinsdag 23 november 2021 om 10:07
Daar zit ik nu ook naar te kijken. Waar heb jij ze gekocht? Ik zie ze bij 2 webshops voor €150,- nu.Woll*Stone schreef: ↑23-11-2021 07:30Ik heb juist de jabra elite 85T gekocht. Met hele dikke korting. Mooi diep geluid, zit goed. Noise cancelling is wel minder dan bij een over ear koptelefoon.
Heb je een hifi klubben in de buurt? Zij zijn heel deskundig en je kunt er veel uitproberen.
dinsdag 23 november 2021 om 10:44
dinsdag 23 november 2021 om 11:17
dinsdag 23 november 2021 om 13:13
Dankje! Nooit van gehoord haha.
donderdag 25 november 2021 om 19:57