Twijfels
zondag 28 november 2021 om 19:27
zondag 28 november 2021 om 19:31
zondag 28 november 2021 om 19:37
Soms als je altijd dezelfde soort mannen aantrekt, dan is dat een patroon wat ook ligt aan wat je onbewust zelf zoekt. En als je dan weet te ontdekken waardoor dat komt dan zou je dan eventueel kunnen veranderen zodat je andere soorten mannen aantrekt, maar dat is natuurlijk wel een lang proces wat je niet zomaar even ombuigt. Daar zal je wellicht al aan gedacht hebben of al dingen in geprobeerd hebben, maar misschien dat je daar nog wat in kan proberen voordat je definitief zal besluiten om vrijgezel te blijven. Anders blijf je ook maar steeds in dezelfde cirkel, want het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en dat is ook heel begrijpelijk.
zondag 28 november 2021 om 19:55
Mijn exen waren niet lief voor mij.Dina1980 schreef: ↑28-11-2021 19:37Soms als je altijd dezelfde soort mannen aantrekt, dan is dat een patroon wat ook ligt aan wat je onbewust zelf zoekt. En als je dan weet te ontdekken waardoor dat komt dan zou je dan eventueel kunnen veranderen zodat je andere soorten mannen aantrekt, maar dat is natuurlijk wel een lang proces wat je niet zomaar even ombuigt. Daar zal je wellicht al aan gedacht hebben of al dingen in geprobeerd hebben, maar misschien dat je daar nog wat in kan proberen voordat je definitief zal besluiten om vrijgezel te blijven. Anders blijf je ook maar steeds in dezelfde cirkel, want het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en dat is ook heel begrijpelijk.
Deze man is wel lief voor mij. Echt heel anders. Maar hij heeft schulden
..........
zondag 28 november 2021 om 19:59
Soms kom je iemand tegen en klinkt het gewoon. Soms kom je pas veel later achter wat er speelt.
Deze man is vanaf het begin eerlijk.
..........
zondag 28 november 2021 om 20:01
zondag 28 november 2021 om 20:03
Tja.. ideal is het niet. Ik ben ook dit jaar 2x ontslagen, maar weet dat ik wel weer snel werk vind.
Hij zegt het in ieder geval al wel eerlijk. Hoeveel verbergen dat ze schulden hebben.
Zou me wel druk maken over dat hij niet kan omgaan met geld. Beetje nadenkend iemand weet wat er in en uit komt toch? Ik denk dan gelijk aan iemand die een te dure telefoon koopt of gok problemen ofz. Of alles erdoorheen zuipt.
Schulden hoeft niet altijd 1 persoon schuld te zijn b.v. na een scheiding of iets kan het helaas ook gebeuren.
zondag 28 november 2021 om 20:07
Als je blijft latten en je administratie niet vermengd. In hoeverre is dan jouw probleem? Of is daten, samen op vakantie, ...etc ook lastig door zijn schulden?
Waar vis je dat je altijd problemen aan de haak slaat?
Waar vis je dat je altijd problemen aan de haak slaat?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 28 november 2021 om 20:08
Hoe immens zijn de schulden?
Betaalt hij ze af?
Ik vind dat er nog een verschil zit tussen 5.000 euro schuld en 50.000 euro schuld.
En of hij moeite doet om er binnen een redelijke termijn vanaf te raken én geen nieuwe schulden op te bouwen.
En uiteraard ga je niet samenwonen zolang er schulden zijn.
Betaalt hij ze af?
Ik vind dat er nog een verschil zit tussen 5.000 euro schuld en 50.000 euro schuld.
En of hij moeite doet om er binnen een redelijke termijn vanaf te raken én geen nieuwe schulden op te bouwen.
En uiteraard ga je niet samenwonen zolang er schulden zijn.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zondag 28 november 2021 om 20:15
Mijn exen zijn vanaf het begin niet eerlijk geweest. Dus wist ik pas veel later dat ze problemen hadden en ze waren niet lief.viva-amber schreef: ↑28-11-2021 20:01Er zijn vrouwen die denken dat eerlijkheid alles goed maakt.
Weet je wat de reden is dat je valt valt op mannen met problemen?
Voel je je meer nodig wanneer je iemand kan helpen?
Dus ik weet niet waarom ik op mannen val met problemen.
..........
zondag 28 november 2021 om 20:18
Dus normaal val je op mannen die niet lief zijn en met problemen en deze lijkt wel lief, eerlijk maar wel met problemen en is dus al zo een vooruitgang dat je hier graag wil horen dat het goed idee is?
Ik denk best dat het een goed idee is, wanneer je in staat bent om het probleem daar te laten waar het thuishoort.
Ik denk best dat het een goed idee is, wanneer je in staat bent om het probleem daar te laten waar het thuishoort.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 28 november 2021 om 20:22
Tuurlijk kan iemand ontslagen worden. Of neemt zelf onslag omdat het werk niet bij je past. Daar is niet mis mee. Alleen hij heeft nooit langer dan een jaar ergens gewerkt wat ik vreemd vind.suikerspinx schreef: ↑28-11-2021 20:03Tja.. ideal is het niet. Ik ben ook dit jaar 2x ontslagen, maar weet dat ik wel weer snel werk vind.
Hij zegt het in ieder geval al wel eerlijk. Hoeveel verbergen dat ze schulden hebben.
Zou me wel druk maken over dat hij niet kan omgaan met geld. Beetje nadenkend iemand weet wat er in en uit komt toch? Ik denk dan gelijk aan iemand die een te dure telefoon koopt of gok problemen ofz. Of alles erdoorheen zuipt.
Schulden hoeft niet altijd 1 persoon schuld te zijn b.v. na een scheiding of iets kan het helaas ook gebeuren.
..........
zondag 28 november 2021 om 20:28
Wat zegt hij zelf over zoveel job-wissels?
Zolang hij niet elke keer een paar maanden thuis zit zou het mij niet veel kunnen schelen.
Maar op een bepaalde leeftijd gaat het wel tegen hem werken en gaat het waarschijnlijk moeilijker worden om aangenomen te worden.
Is dit nu later?
zondag 28 november 2021 om 20:28
Op die manier geredeneerd is alles een goed idee als je de lat maar laag genoeg legt.
Tot je beseft dat je ook nog ergens eigenwaarde had horen te hebben en dat gaat proberen te vinden in jezelf.
Dat is heel begrijpelijk hoor vanuit wat je gewend bent dan ben je er al heel blij mee dat hij tenminste eerlijk en lief is. Maar je vergeet dan dat dat normaal hoort te zijn.
Het hoort normaal te zijn dat een man eerlijk en lief is.
Maar ik begrijp het heel goed hoor, je referentiekader verschuift gewoon en dan ga je dingen die normaal horen te zijn al zien als iets heel unieks en wat je vast moet zien te houden.
Tot je beseft dat je ook nog ergens eigenwaarde had horen te hebben en dat gaat proberen te vinden in jezelf.
Dat is heel begrijpelijk hoor vanuit wat je gewend bent dan ben je er al heel blij mee dat hij tenminste eerlijk en lief is. Maar je vergeet dan dat dat normaal hoort te zijn.
Het hoort normaal te zijn dat een man eerlijk en lief is.
Maar ik begrijp het heel goed hoor, je referentiekader verschuift gewoon en dan ga je dingen die normaal horen te zijn al zien als iets heel unieks en wat je vast moet zien te houden.
zondag 28 november 2021 om 20:36
Ik zou ervoor passen. Want jij verdiend een lieve man en iemand die alles op de rit heeft. Precies wat poster boven mij al schrijft. Leg de lat nog wat hoger. Ga niet voor minder. Het hoeft niet perfect maar van hem zou ik eerst willen zien dat hij de oorzaak gaat aanpakken. Waarom kan hij niet lang een baan houden? En dat mag hij dan zelf doen. Tot die tijd zou ik geen relatie met hem willen.
zondag 28 november 2021 om 20:55
Hij heeft verschillende problemen. Maar de grootste/ergste is dat hij schulden heeft. Kan totaal niet met geld omgaan. Dan heeft hij weer werk en dan weer werkloos.
Volgens mij kun jij veel beter uit gaan zoeken waarom je ze steeds uit weet te zoeken, ipv 'besluiten' vrijgezel te blijven om vervolgens weer eentje met allerlei problemen uit te zoeken.