Kadootje!

08-06-2009 10:29 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okee, hierbij een vraag. Ik ben op vakantie geweest en heb toendertijd voor mijn liefde een leuk kado meegenomen. Nu is hij 2 dagen naar het buitenland geweest maar hij heeft niks voor mij meegenomen. Nu ven ik eigenlijk onwijs boos, vooral omdat hij voor zichzelf enorm veel kleding heeft gekocht. En voor mij dus niks. Hij weet dat er iets is, maar ik durf het niet te zeggen. Wat zouden jullie doen in deze case?
ik wil dat hij gul is, ik wil dat hij alles betaald, ik wil dat hij kadootjes meebrengt als hij twee dagen weg is geweest, denk je ooit wel eens na over wat hij misschien wilt?
mij neuken?
quote:Nathaliedje1983 schreef op 08 juni 2009 @ 14:09:

mij neuken?

OMG..

voor kadootjes? Daar hebben we een mooi woord voor.
ik heb een deja vu
quote:Nathaliedje1983 schreef op 08 juni 2009 @ 14:09:

mij neuken?

Wil jij hem niet neuken dan?

Of mag hij alleen als hij je blijft onderhouden?

Edit; wat Rosiero zegt,dus..
anoniem_85057 wijzigde dit bericht op 08-06-2009 14:11
Reden: Zie bericht
% gewijzigd
Nou Nathaliedje, vraag dan 200 per neukbeurt, kun je je eigen cadeaus kopen.
quote:RosieRo schreef op 08 juni 2009 @ 14:10:

[...]

OMG..

voor kadootjes? Daar hebben we een mooi woord voor.Filantroop?
Vind viva vandaag steeds vagert worder...zolang je niet mee lult met TO dan gaan ze heule rare dingen roepen enzo
dat was een grapje ;)
quote:RosieRo schreef op 08 juni 2009 @ 14:10:

[...]

OMG..

voor kadootjes? Daar hebben we een mooi woord voor.A-MEN
Beetje kinderachtige reacties hierboven. Ik heb echt met je te doen. En dan niet om het feit dat je geen cadeautjes krijgt, maar wel om het feit dat ik de indruk krijg dat je niet weet wat een relatie inhoudt. En dan heb ik het ook over je andere berichtje (over je onzekerheid).

Is dit je eerste relatie of zo? Ik kan me niet voorstellen dat dit een normale en gezonde relatie is. Jij verwacht allerlei dingen van hem, die hij niet waar kan maken. Hij neemt geen cadeautjes mee, so what? We gaan allemaal anders met relaties om, ook binnen een relatie. Dat betekent niet dat je vriend niet van je houdt!

Lààààt hem lekker vier dagen met zijn vrienden afspreken. Laat hem lekker zijn eigen kleren kopen en niet iets voor jou meenemen. Hij laat echt zijn liefde wel op een andere manier zien (en dan praat ik dus niet meteen over seks!). Denk maar eens na over hoe hij wel zijn liefde laat zien. En als het je niet bevalt, wat let je om eerlijk tegen jezelf te zijn en te zeggen dat dit dan niet de ware voor je is?

Er zijn verschillende type mensen in een relatie. De een laat zijn liefde zien door affectie en intimiteit, de ander juist niet, maar weer wel door dienstbaarheid... Mensen uiten hun liefde door middel van dienstbaarheid (dingen voor elkaar doen), intimiteit en genegenheid (veel lichamelijk contact), ondernemen (samen veel op pad gaan), cadeautjes geven (waar jij dus heel erg aan hecht) of positief over de ander zijn (veel complimentjes geven). Vaak is het een mix hiervan, maar als je partner niet op dezelfde manier zijn liefde toont als jij dat graag zou willen ontvangen, betekent dit echt niet dat hij niet van je houdt! Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel. Hier misschien wat inspiratie voor je.

http://loyaltyfacts.com/pages/index.asp ... kel&id=244
Het is vandaag inderdaad heel er vaag allemaal
Ook al een grapje...dat fieselefoselen met zijn vriend was ook een geintje....denk je niet dat je relatie 1 grote grap is zo?
maar ik stelde een hele serieuze vraag

waarom moet hij alles betalen

ik kan er met mijn botte hersens nog steeds niet bij namelijk want zelfs toen ik nog studeerde en itsman werkte betaalde ik dingen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Digitalis schreef op 08 juni 2009 @ 14:11:

[...]

Filantroop?

Bijna, ik geef je een klinker:

..O.....EE

Tjemig, ik snap dit niet hoor. Ik ben ook dol op kleine, lieve kadootjes en die krijg ik ook vaak, maar inderdaad de smsjes, briefjes, ongevraagd iets liefs gedaan, precies de goede vragen stellen over een werkprobleem, DAAR kan ik echt niet zonder.

En neuken met hem wil ik zelf graag, dat hangt niet af van de cadeaux die hij me geeft. Zou hij ook wel heel slecht voor zijn eigenwaarde vinden.
Ik moest zomaar ineens aan gift giving denken, iets uit de antropologie.

Door het geven van giften over en weer, worden relaties aangegaan en versterkt. Bovendien kan zo je plaats in de hierarchie duidelijk gemaakt worden (ik koop iets duurs voor jou en jij kunt niets voor mij kopen dus ik ben lekker rijker en beter, haha!)

Dus Nataliedje, bekijk het van de positieve kant! Tot het moment dat hij iets duurs voor jou koopt, sta jij gewoon bóven hem!! :-D

Goed, dit sloeg even nergens op, maar dat doet de OP ook niet dus..
quote:itsme26 schreef op 08 juni 2009 @ 14:04:

als jij alles betaalt suup wil ik je nieuwe vriendin wel zijn

deal

yeah Suup heeft eindelijk verkering
Ik ben blij dat ik vandaag thuis ben blijven werken want er gebeurt weer een hoop leuks hier op het forum.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
quote:Nathaliedje1983 schreef op 08 juni 2009 @ 13:56:

nou jullie reageren wel bot

Vind ik niet.

Ik denk dat je in een relatie vooral een goed gevoel moet hebben, hoe de financiële zaken ook verdeeld zijn. Daar heeft een ander verder enits mee te maken, alleen jullie twee. En het zit je blijkbaar dwars, dus praat erover met hem.

Als jij aangeeft dat je een eautje heel leuk had gevonden en hij geeft als antwoord dat hij niets leuks kon vinden, vind je het dan nog erg? Of als hij zegt; ik vind het heel leuk dat je iets voor mij hebt meegebracht maar zo zit ik nu eenmaal neit in elkaar? Wat zeg je er dan van?

Je moet dat gewoon bespreken.

Hinten (over wat dan ook) doe ik helemaal niet meer bij mijn man.

Ik moet heel duidelijk zijn.

Wil je bloemen voor me meenemen van de markt als je toch gaat?

Denk je eraan dat het zondag moederdag is? (zowel voor mezelf als voor mijn schoonmoeder handig als ik het even zeg)

Ik wil graag dat en dat of zus en zo voor mijn verjaardag, als je nog op zoek was naar iets.

Mannen zijn anders dan wij. Praat erover.
OMG. Ik zit nog serieus te reageren ook.

Ik gooi het op slaapgebrek, okee?
dat bedoel ik dus ook Rosiero, een lief smsje of een krabbel op het memobord die ik lees als ik wakker wordt, dat is toch vele malen leuker
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Winterdip schreef op 08 juni 2009 @ 14:16:

Ik ben blij dat ik vandaag thuis ben blijven werken want er gebeurt weer een hoop leuks hier op het forum.

Zeg dat wel ja, het lijkt wel een uitstapje Efteling.

*zooo blij dat de kleine effe op bed ligt en hier even rond kan neuzen*

@Whopper; ga eens gauw naar je nest dan!
Ik , oud fossiel , lag onder het fieselefosen eens te filosoferen over filantropen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:itsme26 schreef op 08 juni 2009 @ 14:19:

dat bedoel ik dus ook Rosiero, een lief smsje of een krabbel op het memobord die ik lees als ik wakker wordt, dat is toch vele malen leuker

Ja! Laatst deed ik mn laptop open op het werk en toen zat er een briefje tussen 'Fijne dag!' Met een hartje..

En dat na 14 jaar nog..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juni 2009 @ 14:30:

Ik , oud fossiel , lag onder het fieselefosen eens te filosoferen over filantropen .Dat vind ik wel een leuke voor het Nederlands Dictee! Ik zou hem insturen.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven