Entertainment alle pijlers

( Kerst) reclame !

08-12-2021 18:48 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk die ah kerst reclame met de hamsters :heart: :heart:

Welke vind je leuk en welke minder,stom of belachelijk .. ;-)

Gewone reclame kan natuurlijk ook .
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Plus weer erg goed. Ik kan heel slecht tegen dat melodramatische suikerzoete gedoe zo rond Kerst. Dat weet Plus prima te vermijden, terwijl de kerstgedachte goed naar voren komt.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
08-12-2021 19:49
nog meer mensen die in eerste instantie dachten dat Hugo de Jonge op de kade staat om Sinterklaas uit te zwaaien bij Bol? :$
Sinterklaas is de oude hoofdpiet, dat wel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dat winkelwagentje :love:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die AH-reclame mwah. Voorspelbaar, saai en ik kan haar niet uitstaan. Ik mis de humor van de spotjes met Harry Piekema. Al wordt elke keer iets nieuws verzinnen lastig. De Jumbo-familie is ook wel een beetje uitgeput. En van de reclame van de Lidl krijg ik inclusieve jeuk. De donkere, gezellige familie vs. het blanke, arme eenoudergezin. Het ligt er zo dik bovenop dat het moet deugen dat het wringt. Andersom zouden ze commentaar gekregen hebben over racisme en stereotypen. Maar waarom moet dat verschil tussen arm en rijk überhaupt in zo'n commercial?
Alle reacties Link kopieren
kiddootje schreef:
08-12-2021 19:59
Ik vind de AH reclame lief… maar.. het einde dat de twee hamsters bijelkaar gezet worden, dat kan in werkelijkheid absoluut niet, die maken elkaar gelijk dood.
Ik hoop niet dat mensen( kinderen voornamelijk) gaan denken: leuk, twee hamsters. Voor Kerst.

Maar dat is mijn kritische oog.
( Hé, gatver) :bonk: :bonk:

Ik had precies dezelfde gedachte. :biggrin:
rosanna08 schreef:
08-12-2021 19:57
ik ook! Ik voelde de eerste keer ook echt bijna de teleurstelling van het wagentje toen er iemand anders uit die auto kwam :shame:
Ik ook, arm winkelwagentje…. :love:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel zielig dat het winkelwagentje niet aan mag schuiven met de kerst. Die van het kruidvat vind ik ook erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Aldi straalt altijd eenzaamheid uit voor mijn gevoel. Een beetje ongezellig. Je ziet nooit een enthousiaste menigte vergenoegde winkelaars maar eerder een enkele knieperd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Lidl heb ik nog niet gezien, AH vind ik wel aardig maar niet denderend, Jumbo was me niet opgevallen, maar hij bleek erg druk te zijn waardoor ik dacht dat het iets met party's was. Die van Sinterklaas vond ik één keer leuk maar nu alweer te lang draaiend. De rest weet ik niet meer.

Waar het eigenlijk om draait: heb je iets gekocht of was je van plan om iets te kopen uit de reclames die je hebt gezien? Antwoord: nee.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
08-12-2021 18:49

Ik vind die reclame met die hyena ook wel wat hebben, alleen ff geen idee waar die van is.
Inderdaad was dat een goede inval én uitvoering. Deze krijgt wat mij betreft de kerstreclameprijs.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Die van Kruidvat vind ik ook lollig
Lekker haar ex terugpakken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
08-12-2021 20:12
Sinterklaas is de oude hoofdpiet, dat wel.
Huh? Wie dan?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
08-12-2021 20:12
Sinterklaas is de oude hoofdpiet, dat wel.
Ik zie net de reclame weer, maar zie niet wie jij bedoelt?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik zit Bridget Jones te kijken en ik heb zo ongeveer alle hier in dit topic genoemde reclames gezien in de afgelopen 10 minuten :D

Die van AH vind ik een heerlijk droog einde hebben. "Het zijn hamsters mam". :rofl:
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
09-12-2021 21:11
Ik zie net de reclame weer, maar zie niet wie jij bedoelt?
Maarten Wansink
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
08-12-2021 19:41
Ik vind dat ze dat dit jaar ook weer doen.

Die van Jumbo vind ik echter ook wel leuk, omdat ik er een subtiele verwijzing naar Corona in zie, terwijl alle andere supermarkten bewust Corona negeren. Ik vind dat Jumbo dat wel sjiek heeft opgelost door Frank Lammers te laten dromen over een droomkerst met een megafeest, terwijl hij alleen met zijn gezin het viert. Daar dromen we dit jaar allemaal wel van, denk ik.

Oh jeetje. Ik kijk maar met een half oog en oor tv, en dacht dus dat de Jumbo schijt had aan de maatregelen of een wereldvreemde commercialknutselaar ingezet had ofzo. Clou gemist blijkbaar. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
cequadrat schreef:
09-12-2021 22:57
Maarten Wansink
Ja? Die had ik er niet uitgehaald
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
08-12-2021 22:55
Ik vind het wel zielig dat het winkelwagentje niet aan mag schuiven met de kerst. Die van het kruidvat vind ik ook erg leuk.
Het was inderdaad helemaal af geweest als ze daarmee waren geëindigd, qua absurdgehalte :proud:
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
09-12-2021 23:48
Het was inderdaad helemaal af geweest als ze daarmee waren geëindigd, qua absurdgehalte :proud:
Of dat hij niet meer bij de andere winkelwagentjes mocht aanschuiven en dat zij hem dan kwam halen en hem mee naar huis nam en onder de knusse kerstboom zette met alle cadeautjes erin. En alle winkelwagentjes jaloers :puh:
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 10-12-2021 00:25
38.13% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb naar aanleiding van dit topic de reclame van de plus maar even gegoogeld, die heb ik echt nog niet één keertje voorbij zien komen op tv.

Nu snap ik in ieder geval waar jullie over schrijven :proud:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
John Lewis. Elk jaar.
Alle reacties Link kopieren
Oooh Fritsie! Elk jaar een mooie en aandoenlijke (oudejaars)reclame van de Staatsloterij.
Jaaaaa Fritsie :heart: :duckie:
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
10-12-2021 00:22
Of dat hij niet meer bij de andere winkelwagentjes mocht aanschuiven en dat zij hem dan kwam halen en hem mee naar huis nam en onder de knusse kerstboom zette met alle cadeautjes erin. En alle winkelwagentjes jaloers :puh:
Prachtig :flirting:
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven