Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 8!
zondag 12 december 2021 om 09:52
Aargh, we zaten ons gisteren weer groen en geel te ergeren om het commentaar van 'deskundigen' Samantha Steenwijk en Shelly Sterk over de Formule 1 wedstrijd van vandaag.
Kan RTL Boulevard geen echte deskundigen krijgen in plaats van een zangeresje en een voormalig collegaatje die niemand meer kent? De journalistieke waarde van die twee is 0.0. Zet er eens een echte kenner neer in plaats van deze zelfingenomen vrouwen die alleen maar inhoudsloos ratelen.
Kan RTL Boulevard geen echte deskundigen krijgen in plaats van een zangeresje en een voormalig collegaatje die niemand meer kent? De journalistieke waarde van die twee is 0.0. Zet er eens een echte kenner neer in plaats van deze zelfingenomen vrouwen die alleen maar inhoudsloos ratelen.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

zondag 12 december 2021 om 10:01
Zangeresje, collegaatje? Wat denigrerend.SweetFirefly schreef: ↑12-12-2021 09:52Aargh, we zaten ons gisteren weer groen en geel te ergeren om het commentaar van 'deskundigen' Samantha Steenwijk en Shelly Sterk over de Formule 1 wedstrijd van vandaag.
Wanneer ben je een deskundige? Deze twee vrouwen zijn al jaren fan en kijken elke race. Geen idee of zij inhoudsloos ratelen want ik heb er zelf geen verstand van.

zondag 12 december 2021 om 10:03
Hmmm, raadselachtig. Ik heb het stuk net helemaal gelezen maar om nou te zeggen dat ik er wijzer van ben geworden…Star⁴ schreef: ↑11-12-2021 19:57Kijk, dit is ook een goeie roddel:
Princess Charlene 'hiding from public view' because she is 'disfigured' and 'scarred' from 'plastic surgery' in Dubai, royal expert claims - as she remains in treatment facility
Princess Charlene is 'disfigured from plastic surgery', a royal expert claims
Pilar Eyre said mother-of-two has been left scarred from a facelift in Dubai
The royal reunited with her family in Monaco last month, but wore a facemask
Charlene has not been seen in public without a covering since mid-October
The mother-of-two was admitted to a treatment facility a month ago
https://www.dailymail.co.uk/femail/arti ... rgery.html
Waarom was er een ‘interventie’ door twee broers en een schoonzus van Charlene?
Wanneer zou die mislukte facelift dan zijn uitgevoerd?
Welke ‘mentale problemen die privé zijn maar die niets te maken hebben met haar relatie’ zijn er de oorzaak van dat Charlene momenteel opnieuw is opgenomen in een kliniek, vermoedelijk in Zwitserland, nadat ze eerder al een halfjaar in Zuid-Afrika ‘in exile’ verbleef en ze vervolgens, enkele uren na haar langverwachte terugkomst in Monaco, instortte en moest worden opgenomen in een kliniek in Monaco?
Waar in dit verhaal past die facelift die in Dubai zou zijn uitgevoerd? Welke 4-uur durende operatie onderging ze dan in Zuid-Afrika? Waarom kan ze al langer dan een halfjaar uitsluitend vloeibaar voedsel toegediend krijgen door een rietje, waardoor ze de helft van haar lichaamsgewicht kwijt is?
Verder blijkt Charlene een ‘force to be reckoned with’ die met een rock-punk-kapsel verscheen toen het de derde buitenechtelijke liefdeskind (van een niet nader genoemde Braziliaanse) van Albert aan de oppervlakte verscheen en woonde ze vóór haar exile naar Zuid-Afrika al semi-permanent in een eenvoudig appartement boven een oude chocoladefabriek (leuk detail!) in Monaco en zag men haar nooit in het paleis of samen met Albert.
De facelift (wanneer die dan ook heeft plaatsgevonden) heeft haar verminkt en daarom stapte ze met een masker uit het vliegtuig toen ze eindelijk in Monaco terugkeerde. Vlak erna, tijdens de hereniging met haar gezin, stortte ze echter weer in.
Nou…dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?

zondag 12 december 2021 om 10:42
Over Charlene kunnen we nog even doorgaan. Een exminnares van hem, de voormalig stewardess Nicole die een buitenechtelijke zoon heeft van Albert, meent dat ZIJ nog altijd geliefder is dan Charlene in Monaco en dat ze geen enkel medelijden heeft met de laatste.
https://www.royalty-online.nl/monarchie ... r-van-mij/
https://www.royalty-online.nl/monarchie ... r-van-mij/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zondag 12 december 2021 om 11:14
Ja, idd dat snaveltjeAnnapicobella schreef: ↑11-12-2021 19:37Maar zij heeft ook, vind ik, een hele raar gevormde mond en/of kin. Alsof ze een snaveltje heeft.

En verder is d'r gezicht gefillerd en gebotoxed tot en met. Na haar scheiding was het me time hiervoor. Ze heeft vast het adres van de fillerdokter van Bridget doorgekregen. Die twee zijn dikke vriendinnen.
zondag 12 december 2021 om 11:26
Zij halen met zijn tweeën echt onwijs veel geld voor goede doelen op.
Am Yisrael Chai!
zondag 12 december 2021 om 11:46

De Meilandjes overwegen nu zelf de Hallmark kaarten uit te brengen

,,Ik vind dit een verkeerd signaal naar de samenleving”, zegt Erica in weekblad Weekend over de boycot. ,,Er is geen vrijheid van meningsuiting meer.”

Ik zei het al eerder, en ik zeg het nog maar een keer: zolang jij je mening mag zeggen zonder gecensureerd te worden is er vrijheid van meningsuiting. Zolang jij een boek mag uitbrengen met racistische meningen, zonder censuur, is er sprake van vrijheid van meningsuiting. In landen waar echte censuur is dan komt zo'n boek niet uit en kom je ook niet op tv met je uitspraken.
als je mening kwetsend is voor anderen dan kán dat gevolgen hebben. Maar er is nog steeds vrijheid van meningsuiting.
Dat vinden veel mensen en ook de Meilandjes heel moeilijk te begrijpen.
Stressed is just desserts spelled backwards

zondag 12 december 2021 om 11:49
Dat andere ook vrijheid van meningsuiting hebben en daar naar handelen is inderdaad iets heel raars, het mag maar 1 kant op werken. Anders werkt het gewoon niet volgens dat soort types.Maleficent schreef: ↑12-12-2021 11:46
De Meilandjes overwegen nu zelf de Hallmark kaarten uit te brengen![]()
,,Ik vind dit een verkeerd signaal naar de samenleving”, zegt Erica in weekblad Weekend over de boycot. ,,Er is geen vrijheid van meningsuiting meer.”
![]()
![]()
![]()
Ik zei het al eerder, en ik zeg het nog maar een keer: zolang jij je mening mag zeggen zonder gecensureerd te worden is er vrijheid van meningsuiting. Zolang jij een boek mag uitbrengen met racistische meningen, zonder censuur, is er sprake van vrijheid van meningsuiting. In landen waar echte censuur is dan komt zo'n boek niet uit en kom je ook niet op tv met je uitspraken.
als je mening kwetsend is voor anderen dan kán dat gevolgen hebben. Maar er is nog steeds vrijheid van meningsuiting.
Ik mag alles zeggen, maar een ander mag daar niets van vinden en dat uiten. Dat moeten ze voor zich houden.
Irritant gejank is het.

zondag 12 december 2021 om 12:04
Ja dat doen ze goed maar reken maar dat er meer dan genoeg hun kant op gaat met al die spullen die ze verkopen.. af en toe een actie voor het goede doel, doen ze vast oprecht, maar daarna even flink wat actie voor hun eigen bankrekening. Prima hoor maar ik vind wel wat van de geldsmijterij die zij ( nou vooral hij) op insta laten zien.fashionvictim schreef: ↑12-12-2021 11:26Zij halen met zijn tweeën echt onwijs veel geld voor goede doelen op.
zondag 12 december 2021 om 12:09
Ja, ze zijn nu eenmaal rijk. Dat waren ze overigens allebei al voordat ze zo bekend werden of social media überhaupt bestond. Ik ken Nicolette nog uit de tijd dat ze broodjes stond te verkopen in de slagerij van haar vader, en Bas ook uit diezelfde tijd, en zij waren altijd al rich kids die in hun designerkleertjes in de Palladium met andere rich kids stonden te shinen.Krulliebollie73 schreef: ↑12-12-2021 12:04Ja dat doen ze goed maar reken maar dat er meer dan genoeg hun kant op gaat met al die spullen die ze verkopen.. af en toe een actie voor het goede doel, doen ze vast oprecht, maar daarna even flink wat actie voor hun eigen bankrekening. Prima hoor maar ik vind wel wat van de geldsmijterij die zij ( nou vooral hij) op insta laten zien.
Am Yisrael Chai!

zondag 12 december 2021 om 12:18
Ach iedereen mag van mij rijk zijn hoor. Daar heb ik geen moeite mee. En ik geloof ook wel dat voor zij, hard werkt. Hij teert vooral op ideeën van anderen waar hij geld in stopt en er meer voor terug krijgt. Ze hebben samen een goed concept en het werkt. Alleen vind ik het soms iets teveel met geld smijterij. Spullen die weggegooid worden, echt super onzinnige uitgaven.. Hij iedere week nieuwe gympen..maar ja ook dat houdt de economie draaiende. Maar ik doe er niet aan mee * insert FAmke L stemmetje*fashionvictim schreef: ↑12-12-2021 12:09Ja, ze zijn nu eenmaal rijk. Dat waren ze overigens allebei al voordat ze zo bekend werden of social media überhaupt bestond. Ik ken Nicolette nog uit de tijd dat ze broodjes stond te verkopen in de slagerij van haar vader, en Bas ook uit diezelfde tijd, en zij waren altijd al rich kids die in hun designerkleertjes in de Palladium met andere rich kids stonden te shinen.
zondag 12 december 2021 om 12:46
Wat mij er aan stoort, is dat het toch vooral ook gaat om het feit dat zíj geld verdienen. Die webshop bestaat grotendeels bijvoorbeeld uit producten waarvan de opbrengst bijvoorbeeld gewoon naar henzelf gaat. Dat is hun goed recht he, iedereen verdient geld en sommigen heel veel, maar bij die twee wordt altijd direct geroepen: "ze doen zoveel voor goede doelen". Terwijl het volgens mij verhoudingsgewijs best wel meevalt. En daarbij; ze doen ook heel veel waar "de wereld" last van heeft en waar zij als enigen vooral alleen maar veel geld aan verdienen. Al die meuk op de markt brengen, bijvoorbeeld. Of die zogenaamd gezonde snoepjes. Ik heb toch altijd het idee dat ze bovenal met zichzelf bezig zijn en dat hun bewustzijn niet echt veel verder reikt dan zieke kindjes. En dat ze het vooral allemaal heel goed weten uit te venten. Wat op zichzelf ook bewonderswaardig kan zijn, maar ik kan dan toch meer sympathie opbrengen voor iemand die dat op een andere manier doet dan door een paar sokken met z'n eigen kop erop op de markt brengen en met een iets bredere blik naar de buitenwereld. Maar goed, dat ben ik.

zondag 12 december 2021 om 14:40
Hind woont in Amerika toch? Ik vind dat je dat een beetje begint te horen.
zondag 12 december 2021 om 14:54
Ik zie meer gewoon zo'n lap vlees geen idee hebben wat het moet doenKrulliebollie73 schreef: ↑12-12-2021 08:51Oh ik snap je zo.. dat je dat puntje van die tong ziet.. brrr.. gruwel.

Die dames van Kijken zonder kopen en Tussen kunst en kitsch vind ik niet eens per se een irritante stem hebben, maar vooral heel irritant praten. De intonatie en uitspraak. Maar misschien zit de irritatie wel in de combinatie tussen de stem en wat ze er mee doen.
zondag 12 december 2021 om 15:17
fashionvictim schreef: ↑12-12-2021 11:26Zij halen met zijn tweeën echt onwijs veel geld voor goede doelen op.
Op deze website zijn enkel de 9 producten onder charity voor het goede doel. De rest is voor eigen zak.
Ze hebben zichzelf er ook aan verrijkt onder andere door hun merk te versterken en door deze merchandise website.
Kortom het loopt wel erg door elkaar heen.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
zondag 12 december 2021 om 15:28
Maleficent schreef: ↑12-12-2021 11:46
![]()
![]()
![]()
Die Erica toch, de onbegrepen vrouwenrechten voorvechtster! Tot zover haar humanitaire daad.
En snel weer door geld verdienen.
Moet ook wel, ik las op bekende buren website dat dochter 18.000 euries per maand, is 936.000 per jaar is kwijtgeraakt aan sponsoren. Met de opmerking dat we nu wel begrijpen waarom ze een huis van 1,2 miljioen kon kopen.
zondag 12 december 2021 om 15:50
Ze hoeven het niet te doen he?
Genoeg mensen met teveel geld die niks doen voor goede doelen.
hun nichtje had kanker, dus ik snap hun motivatie wel om dit doel te steunen.
zondag 12 december 2021 om 15:52
Ja precies. Het concept vrijheid van meningsuiting betekent niet dat iedereen het dan eens moet zijn met jou en dan zijn mond moet houden.FeeLucifer01 schreef: ↑12-12-2021 11:49
Ik mag alles zeggen, maar een ander mag daar niets van vinden en dat uiten. Dat moeten ze voor zich houden.
Irritant gejank is het.
zondag 12 december 2021 om 16:16
Maleficent schreef: ↑12-12-2021 15:50Ze hoeven het niet te doen he?
Genoeg mensen met teveel geld die niks doen voor goede doelen.
hun nichtje had kanker, dus ik snap hun motivatie wel om dit doel te steunen.
Dat laatste snap ik zeker ook wel.
Het is wel zo dat ze er zelf ook erg veel baat bij hebben gehad. Zijn insta volgers groeide sky high. Daarvoor wisten veel mensen niet wie hij was.
zondag 12 december 2021 om 16:31
veel volgers levert ook weer meer geld op voor goede doelenEllerlilalinne schreef: ↑12-12-2021 16:16Dat laatste snap ik zeker ook wel.
Het is wel zo dat ze er zelf ook erg veel baat bij hebben gehad. Zijn insta volgers groeide sky high. Daarvoor wisten veel mensen niet wie hij was.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 12 december 2021 om 17:00
Maleficent schreef: ↑12-12-2021 11:46
![]()
![]()
![]()
Goed gezegd Male

Relax we're all crazy, it's not a competition

zondag 12 december 2021 om 20:17
Hij lijkt op René froger.Yildizlar2 schreef: ↑12-12-2021 19:31Zo zag net Fred van Leer op insta wat ziet die er uit . Overdosisje fillers en/of Botox . Krijgt zijn ogen amper open .