Mode & Beauty alle pijlers

Neuspiercing Geen OP

12-12-2021 19:43 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
———-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-06-2022 09:18
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen zijn genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum
0.00% gewijzigd
Ik zou het vervangen even laten doen door een professional.

En of jij je zilveren neusringetje wilt dragen bij gouden sieraden moet je wat mij betreft lekker helemaal zelf weten, daar heb ik echt geen mening over.
Heb je nooit aan het ringetje gedraaid? Ik speel soms met m'n ringetje. :rofl: Maar het verstandigste is inderdaad om gewoon even naar je piercer (of een andere goede piercer) te gaan.
¡Apagando las luces!
Dit zou ik ook aan een professionele piercer overlaten. Meestal kost zoiets niet veel en het kan je een hoop ellende besparen. Succes!
Niet zelf gaan frummelen.
Ik kreeg van piercer altijd de opdracht schoon te wassen met dettolzeep en te draaien.

Ikzelf zou enkel zilver dragen, maar dat is kwestie van smaak.
Als er nu een ringetje doorheen zit, dan zit er toch nog een gat? Waarom dan doorprikken? Of is het prikken om het ringetje eruit te krijgen? Ik draag zelf altijd een stud met een wit ‘diamantje’ erin, dat combineert met alles. Heb nooit een ringetje gedragen, zou daar de hele dag mee spelen. :biggrin:
Kan beide. Wil je zelf frunniken, ontsmet eerst en maak alles echt goed schoon, zowel in je neus als aan de buitenkant. Pas dan gaan draaien. Dubbele np hier. Duurde echt lang voor het genas, maar is nu prima. Kan altijd ringetjes draaien.

Btw, zelf beste draaiervaringen, tijdens genezingsproces onder de douche, dus eerst alles echt ontsmet en vrij van korstjes en dan draaien.
Kun je zelf doen. Met ontsmetten uiteraard. Gewoon zachtjes en voorzichtig een beetje draaien. Het zal wel iets pijn doen waarschijnlijk, maar dat zal het bij een piercer ook doen. Als je het te eng vindt ga dan naar een piercer.
Ik heb altijd alles goud of alles zilver, ik vind dat zelf het mooist.
Boomvalkje schreef:
13-12-2021 12:07
Kun je zelf doen. Met ontsmetten uiteraard. Gewoon zachtjes en voorzichtig een beetje draaien. Het zal wel iets pijn doen waarschijnlijk, maar dat zal het bij een piercer ook doen. Als je het te eng vindt ga dan naar een piercer.
Combo zilverkleurig en rozegoud, of echt zilver, maar dat gaat in oren beter dan neus, das meestal rvs.
SombraOnline schreef:
12-12-2021 20:55
Heb je nooit aan het ringetje gedraaid? Ik speel soms met m'n ringetje. :rofl: Maar het verstandigste is inderdaad om gewoon even naar je piercer (of een andere goede piercer) te gaan.
Nee haha eigenlijk niet😂 ik zit er zelf nooit aan
amby schreef:
12-12-2021 22:36
Als er nu een ringetje doorheen zit, dan zit er toch nog een gat? Waarom dan doorprikken? Of is het prikken om het ringetje eruit te krijgen? Ik draag zelf altijd een stud met een wit ‘diamantje’ erin, dat combineert met alles. Heb nooit een ringetje gedragen, zou daar de hele dag mee spelen. :biggrin:
Er zat ook een gat, maar het ringetje kwam er niet helemaal doorheen, tenzij ik eraan had gedraaid. En nu zit het gat een beetje dicht aan de binnenkant😅
Beter even langs de shop. En geen zilver ringetje bij verder gouden sieraden, dat staat slordig :)
Boomvalkje schreef:
13-12-2021 12:07
Dat heb ik weleens geprobeerd, een keer is het me gelukt met heel veel moeite. Maar nu zit het weer dicht omdat ik er niet aan heb gedraaid.
BeauCis schreef:
13-12-2021 15:12
Combo zilverkleurig en rozegoud, of echt zilver, maar dat gaat in oren beter dan neus, das meestal rvs.
Die combo vind ik ook mooi. Ik verdraag trouwens het beste echt goud overal (heb veel piercings).
Juul02 schreef:
15-12-2021 14:23
Dat heb ik weleens geprobeerd, een keer is het me gelukt met heel veel moeite. Maar nu zit het weer dicht omdat ik er niet aan heb gedraaid.
Als je de piercing wil gaan vervangen, dan zul je die nieuwe toch ook regelmatig moeten gaan bewegen..

Weet je al wat je gaat doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven