Wie weet een alternatief voor iTunes?

30-12-2021 12:05 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds iTunes door Apple is vervangen door Muziek ben ik op zoek naar een goed en gebruiksvriendelijk alternatief. Ik ben niet erg handig, maar iTunes gebruiken lukte goed. Wie heeft tips voor een goede vervanger?
Of all the things I lost I miss my mind the most.
Spotify… ik zou echt niet meer zonder kunnen
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Spotify.
Zelfs met reclames vind ik het supergoed.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Spotify. Wel de versie zonder irritante reclame.
Spotify inderdaad.
Ik heb wel de betaalde versie, maar kan echt niet meer zonder.
Doei
Yep, Spotify.
Spotify......whatelse.....😁
Spotify hier…verrassend :mrgreen: B-)
Harderwijk2021 schreef:
30-12-2021 15:34
Spotify......whatelse.....😁
D’n deze natuurlijk!

Afbeelding
Dank je wel allemaal. Ik gebruik Spotify een jaar of 2 inmiddels (de betaalde versie) maar ik kan er maar niet aan wennen. Ik denk dat ik me gewoon over m'n tegenzin heen moet zetten!
TO, wat vind je lastig aan Spotify dan? Wat maakte dat iTunes beter voor je was?

Ik heb zelf verschillende geprobeerd maar vind Spotify veruit de beste en de makkelijkste in gebruik.
Wij hebben youtube premium. Dan heb je youtube reclamevrij maar ook youtube music. Werkt allemaal ook heel fijn.
Lady_Day schreef:
31-12-2021 07:38
TO, wat vind je lastig aan Spotify dan? Wat maakte dat iTunes beter voor je was?

Ik heb zelf verschillende geprobeerd maar vind Spotify veruit de beste en de makkelijkste in gebruik.
Lady_Day excuus voor mijn late reactie. Ik dacht dat ik bericht zou krijgen als iemand zou reageren en ik zie je vraag nu pas.

Wat ik vervelend vind aan Spotify is dat als ik zelf een afspeellijst maak, Spotify er automatisch allerlei nummers onder zet waar ik zelf niet voor kies. Daarnaast kan ik zelf geen muziek toevoegen. Ik heb verschillende cd's die niet op Spotify staan en die ik toch graag wil luisteren. Het betreft veelal oude nummers die commercieel niet interessant zijn dus ze zullen ook niet toegevoegd worden in de toekomst. Bij iTunes kon ik die cd's gewoon uploaden. Ik weet niet of er een alternatief bestaat waarbij dat wel nog kan.
Spotify zet er zelf nummers bij waar je niet voor kiest? Dat heb ik nog nooit gehad. En ik heb heel wat afspeellijsten er in staan. Maar dat zijn allemaal nummers die ik zelf heb toegevoegd aan die lijsten.
Spotify zet bij mij ook geen nummers op mijn afspeellijsten waar ik niet voor gekozen heb. Heel vreemd. Ik heb wel een betaald account, misschien dat dat uitmaakt?

Muziek die je zelf op je computer hebt kun je ook via Spotify afspelen, dan moet je in je preferences de 'local files' aanzetten.
Nogmaals allemaal bedankt voor jullie hulp. Ik heb ook een betaald account van Spotify maar toch staan er nummers onder die ik er niet bij heb gezet. Zal wel een instelling zijn, ik ga eens googelen.

Geweldig nieuws dat ik mijn eigen cd's toch kan afspelen. Ook dat ga ik uitzoeken. Misschien worden we toch nog ooit vrienden, Spotify en ik :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven