Wie weet een alternatief voor iTunes?
donderdag 30 december 2021 om 12:05
donderdag 30 december 2021 om 15:50
zondag 16 januari 2022 om 12:00
Lady_Day excuus voor mijn late reactie. Ik dacht dat ik bericht zou krijgen als iemand zou reageren en ik zie je vraag nu pas.
Wat ik vervelend vind aan Spotify is dat als ik zelf een afspeellijst maak, Spotify er automatisch allerlei nummers onder zet waar ik zelf niet voor kies. Daarnaast kan ik zelf geen muziek toevoegen. Ik heb verschillende cd's die niet op Spotify staan en die ik toch graag wil luisteren. Het betreft veelal oude nummers die commercieel niet interessant zijn dus ze zullen ook niet toegevoegd worden in de toekomst. Bij iTunes kon ik die cd's gewoon uploaden. Ik weet niet of er een alternatief bestaat waarbij dat wel nog kan.
Of all the things I lost I miss my mind the most.
zondag 16 januari 2022 om 20:25
donderdag 20 januari 2022 om 13:07
Nogmaals allemaal bedankt voor jullie hulp. Ik heb ook een betaald account van Spotify maar toch staan er nummers onder die ik er niet bij heb gezet. Zal wel een instelling zijn, ik ga eens googelen.
Geweldig nieuws dat ik mijn eigen cd's toch kan afspelen. Ook dat ga ik uitzoeken. Misschien worden we toch nog ooit vrienden, Spotify en ik
Geweldig nieuws dat ik mijn eigen cd's toch kan afspelen. Ook dat ga ik uitzoeken. Misschien worden we toch nog ooit vrienden, Spotify en ik
Of all the things I lost I miss my mind the most.