Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
he Xen das goed nieuws

vind forum precies trager geworden :s
oh dacht dat t aan mijn verbinding lag...niet dus!
Ik heb nog nooit een tekst gezien over t lid worden van iemand op de group.

Maar is het zo dat anderen dat kunnen zien of is het puur dat Windows Live dat aan jou persoonlijk laat zien ?

Als herinnering dat je lid bent geworden maar dat dus anderen dat niet kunnen zien..
Ola chica's!

Xen: wat fijn dat je je alweer beter voelt. En wat goed dat je er 'iets' naast mag gaan doen! Die salarisverhoging-gesprekken kunnen nog altijd komen toch?

Miran: welcome back!

Voor de rest: zwaai!

Ma is net komen eten, straks stukje lopen met een vriendin; als het niet stront regent.....

Erykah: niet meer met Mr. piano gesmst. Ervaar dat niet als desinteresse oid. Heb gewoon het idee dat hij net zo gehecht is aan zn telefoon als ik (niet dus). Komt wel goed hopelijk
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ja vleer da weet ik nu net nie het staat onder "profiel" en denk dat

Als ik bij "profiel" kijk zie ik mijn persoonlijke updates en kan ik daar ook wissen

Maar heb net bij "start" gekeken en zie dat olive en moz lid zijn van onze group :s

en dan kunnen nieuwsschierige mensen wel eens gaan zoeken waar vivasingle vandaan komt
Reizen en dat kan je weer zien omdat jij ook lid bent van de group !.. wanneer ej niet lid bent van de group kan je ook niet zien wie er lid van is geworden
Hai Ingel, hoop voor je dat t droog blijft! Wanneer komt mr. Piano bij je, donderdag toch?
ja vleer zou kunnen dat weet ik dus nie in ieder geval ik wis bij profiel die updates Moz daar staat datum dat je dat gepost hebt en rechts daanaast staat blauw zonnetje daarmee kun je update wissen
Ik ga zodadelijk naar verjaardag van de buurman..Lekker monchoutaart eten hmmm
Hoi hoi,

Alles goed hier met iedereen?

@Ingel: Wandel ze! Hoop ook dat het droog blijft!

@Xen: Niks gemerkt van de onbereikbaarheid van het forum..

@Miran: Welkom terug!

@Vleer: Ik vind hondjes erg leuk, maar ben echt te weinig thuis..anders had ik er al lang 1 gehad! Denk er maar goed over na..

@MOZZ: Eet en dans ze!

@PV: Wat een verrassing van WM! Leuk hoor!

@Reiz: Alles goed?

Vandaag een drukke dag gehad op het werk. Alle leerlingen besproken en al mijn administratie is op orde. Fijn idee!

Nu ga ik zo ook even wandelen met een vriendin. De camera gaat weer mee..

Fijne avond allemaal!
Veel plezier Indi en Vleer!

Ik ga even iets eten..
Xen, blij te horen dat het weer iets beter met je gaat! En natuurlijk super om die waardering van je bazen te krijgen!

Indi en Ingel wandel ze!

Vleer veel plezier op de verjaardag van je buum!

Reiz... Je kunt ook al je updates uitzetten hihihi, dat scheelt werk (bij machtigingen)

Zwaai naar de rest. Heb een avondje aan de telefoon gehangen om de familie uit te nodigen voor mijn verjaardag. Die vier ik zaterdag. Man man man wat kunnen die oude dove tantetjes schreeuwen hihihihi... Heb nu een piep-oor!
Reiz; nachtdiensten.. pfffff. Heb je dat vaak? Ik vind dat echt zwaar!! Vooral de laatste uurtjes van de dienst en dan als je supermoe thuis komt maar een paar uurtjes te kunnen slapen.

Ben nu een paar avondjes op Paiq te vinden.. Is wel grappig..vooral het fotomoment. Af en toe denk ik wel OEPS ;)

Maar nog niet echt een superleuke man tegengekomen. Ik hou vol ;)

Olive, wat grappig dat je ook uit DH komt!
Ssea... goed idee om weer ff te Paiqen... 't werd zooooo druk gisteravond dat ik het weg geklikt heb hahaha.

Waar woon jij in DH?
olive ja weet het bij machtigen maar dat telt dan voor alle groepen en zit ook nog in group voor vrijgezellenfestje en dan zie ik nie dat er update is...

Ssea ik sta met vaste nacht en heb er zelf voor gekozen

Ik geraak 's morgens niet uit men bed ben een echte nachtraaf
Eerste GROTE EEEEEEEEEKS op paiq hahaha
Oh ik kom ook even PAIQEN!
Olive, Regentessekwartier. Jij?
Ssea ik woon in Bezuidenhout.

MP, gezellig! Avondje Paiqen!

(even aan je ego werken)
Haha, dat heb ik wel vaak hoor..dat je na 5 min wel doorklikt maar die 10 minuten er na denkt HELLUP!!!

Krijg trouwens wel vaak 24 jarigen of mannen die 125 km van me vandaan wonen..Dat schiet niet op natuurlijk!!!
Whahaha... klinkt bekend Ssea... Hoewel ik er stom genoeg al 3 uit DH heb gehad... (waaronder de grote EEEEEEKKKSSSSSS)
Zo vandaag een enorme last van mijn schouders afgevallen!

Had vorige week soa en hivtest gedaan, was er toch wel heel erg gespannen geworden! Het kon haast niet....maar toch....nachtmerries....Ja echt een muts!

Maar goed, geen soa's en ook geen hiv! Dus WM is helemaal happy!
Wat een goed nieuws WM!!!
Haha, grappig die Paiq verhalen Schijnt toch wel een aardige en welkome afwisseling te zijn tegenover de standaard sites.

Vandaag even lekker bijgekomen van gisteravond, uiteindelijk toch nog wat mensen over de vloer gehad, was gezellig!

Echte feestje is pas over een tijd.

Ik had nog beloofd wat foto's te plaatsen van mijn huisje zodra het uit kwam. Vandaag is de bank gearriveerd en vond het nu pas de moeite waard om wat impressies te geven. De laatste

foto is het leukst, de bos rozen van WM gister

Voor het gemak maar even een linkje:

http://www.mijnalbum.nl/Album=VIXRMOHD
Zo...alweer een tijdje thuis.. Lekker gelopen en wat foto's gemaakt. Het was erg gezellig. We hebben afgesproken om dit weekend naar de dierentuin te gaan..lekker oefenen met foto's maken!

En nu ga ik naar bed..wil een keer lekker op tijd!

Trusten allemaal!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven