Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
dinsdag 9 juni 2009 om 22:06

dinsdag 9 juni 2009 om 23:52
Hi,
Nog even gedag zeggen voordat ik naar bed ga. Ik ben net thuis, ik ben eerst gaan sporten en daarna bij vriendin langsgeweest.
Miran...hoiiiiii welcome back en fijn dat je weer in het land bent!!
Ja dat Paiq is wel grappig he? Ik heb er wel een of twee keer leuke date gescoord Dat fotomoment is echt het leukste he?
Iedereen slaapt al dus ik ga ook richting bed. Slaap lekkerrrrrrrrrrr x
Nog even gedag zeggen voordat ik naar bed ga. Ik ben net thuis, ik ben eerst gaan sporten en daarna bij vriendin langsgeweest.
Miran...hoiiiiii welcome back en fijn dat je weer in het land bent!!
Ja dat Paiq is wel grappig he? Ik heb er wel een of twee keer leuke date gescoord Dat fotomoment is echt het leukste he?
Iedereen slaapt al dus ik ga ook richting bed. Slaap lekkerrrrrrrrrrr x
woensdag 10 juni 2009 om 10:17
Mogge!
PV leuk huisss! Overal van die rode accentjes , daar passen die rozen mooi bij!
WM fijn van je uitslag, ken het hoor, het wachten op zo'n uitslag zorgt dat je elke minuscule kans als enorm groot gaat zien, ikke wel iig. Fijn dat je nu weet dat je niks hebt.
Meiden nog lekker gepaiqt? Zal ff vragen aan die vriend van me hoe 'ie heet op paiq, ghehe!
kga weer aant werk. Moet voorlopig nog ff doorbeulen. Nog lang niet alles af
PV leuk huisss! Overal van die rode accentjes , daar passen die rozen mooi bij!
WM fijn van je uitslag, ken het hoor, het wachten op zo'n uitslag zorgt dat je elke minuscule kans als enorm groot gaat zien, ikke wel iig. Fijn dat je nu weet dat je niks hebt.
Meiden nog lekker gepaiqt? Zal ff vragen aan die vriend van me hoe 'ie heet op paiq, ghehe!
kga weer aant werk. Moet voorlopig nog ff doorbeulen. Nog lang niet alles af

woensdag 10 juni 2009 om 16:45
woensdag 10 juni 2009 om 16:59
He ssea ja ik ging net slapen na men nachtshiftje
Jij bent precies ook al forumverslaaft zo 's morgens al posten, vroeger kwam ik thuis vant werk, douchen en slapen en nu toch eerst nog laptop mee in bed
WM das goed nieuws!!
Indi en WM mooie foto's (ja late reactie maar had het opt forum gelezen opt werk en daar is de pagina naar de foto's geblokkeerd
PV gezellig jou huisje!!
Ingel lukt dat wat bij jou die nachten of liever niet?
Jij bent precies ook al forumverslaaft zo 's morgens al posten, vroeger kwam ik thuis vant werk, douchen en slapen en nu toch eerst nog laptop mee in bed
WM das goed nieuws!!
Indi en WM mooie foto's (ja late reactie maar had het opt forum gelezen opt werk en daar is de pagina naar de foto's geblokkeerd
PV gezellig jou huisje!!
Ingel lukt dat wat bij jou die nachten of liever niet?
anoniem_81616 wijzigde dit bericht op 10-06-2009 16:59
Reden: ? doet het niet altij :s
Reden: ? doet het niet altij :s
% gewijzigd
woensdag 10 juni 2009 om 17:44
Hi!
WM: Spannend die bezichtiging, hoop dat het wat is!
Reiz: Respect hoor voor die nachtshifts... Ik hang zo vast aan mijn regelmaat, dat ik dat echt niet zou kunnen...
Ingel: Geen spannende dingen. Het is oudejaarsavond voor me... morgen ben ik weer een jaartje ouder
Mozz: Ben benieuwd naar die vriend van je op Paiq... Ik lach me nu echt dood daar... té grappig en vermakelijk!
WM: Spannend die bezichtiging, hoop dat het wat is!
Reiz: Respect hoor voor die nachtshifts... Ik hang zo vast aan mijn regelmaat, dat ik dat echt niet zou kunnen...
Ingel: Geen spannende dingen. Het is oudejaarsavond voor me... morgen ben ik weer een jaartje ouder
Mozz: Ben benieuwd naar die vriend van je op Paiq... Ik lach me nu echt dood daar... té grappig en vermakelijk!
woensdag 10 juni 2009 om 18:05
halloooooo
@Wm; Spannend! Linkje??
@Vleer; Lekker hoor twee dagen vrij!
@Reiz:Hoest met jou?
@Ingel: werk ze in de nachtdienst!
@Olive: Paiq ze Ik vind er niets aan..
Ik was vrij laat uit mijn werk vandaag, ook al is het woensdag.. Daarna even schoongemaakt en nu als een haas koken...er komt vanavond een vriendin.
Heel leuk enzo, maar ik heb elke avond wat en dat vind ik wat te veel..afspraak van morgen is dus afgezegd voor een avondje voor mezelf..
@Wm; Spannend! Linkje??
@Vleer; Lekker hoor twee dagen vrij!
@Reiz:Hoest met jou?
@Ingel: werk ze in de nachtdienst!
@Olive: Paiq ze Ik vind er niets aan..
Ik was vrij laat uit mijn werk vandaag, ook al is het woensdag.. Daarna even schoongemaakt en nu als een haas koken...er komt vanavond een vriendin.
Heel leuk enzo, maar ik heb elke avond wat en dat vind ik wat te veel..afspraak van morgen is dus afgezegd voor een avondje voor mezelf..
woensdag 10 juni 2009 om 18:23
woensdag 10 juni 2009 om 18:33
Indi met mij gaat het goed hoor (mag wel terug beter weer worden want nu is er niks te doen en dan ben ik ook luiwammes )
Wm zo eens naar je link kijken is dat om te gaan huren of kopen?
Haha Ingel grappig dat je aan mij moest denken, ja overdag slapen is voor de meesten het probleem heb ik geen last van gelukkig!
Olive ik doe dit ondertussen al 5 jaar dus is wel beetje regelmaat in in weekends wissel ik maar half (zaterdag uitgaan dus laat in bed en zondag cafeetje + filmpje kijken)
Wm zo eens naar je link kijken is dat om te gaan huren of kopen?
Haha Ingel grappig dat je aan mij moest denken, ja overdag slapen is voor de meesten het probleem heb ik geen last van gelukkig!
Olive ik doe dit ondertussen al 5 jaar dus is wel beetje regelmaat in in weekends wissel ik maar half (zaterdag uitgaan dus laat in bed en zondag cafeetje + filmpje kijken)
woensdag 10 juni 2009 om 18:47