Te ziek om te bellen?

06-01-2022 19:33 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zou de vader van de jongste hem ophalen. Op de afgesproken tijd was hij er niet.

Vanaf 10 tot vanmiddag 15u paar keer gebeld en bericht gestuurd.
En om 15.30 eindelijk een belletje terug dat hij vannacht ziek is geworden en zijn telefoon is vergeten.

Het is mijn zaak niet, maar kind en ik hadden natuurlijk wel op hem gerekend. Daarnaast moest ik ook werken en stel op sprong oppas regelen. En ja, ik was ook wel bezorgd.

Zelf kan ik mij niet voorstellen dat ik te ziek ben om iets te laten horen. Maar ik ben hem natuurlijk niet.

Toch merk ik dat ik het niet helemaal geloof.

Hebben jullie weleens meegemaakt dat je te ziek bent om contact te zoeken? Zoals naar je werk of partner of afspraken bellen dat je niet komt?
Nee, maar wel dat ik ziek was en zo diep sliep dat ik de bel en m'n telefoon niet hoorde. Is hij in slaap gevallen?
Nee, natuurlijk niet. Slappe smoes zeg. Bellen of appen lukt altijd wel toch? Tenzij je met gierende sirenes naar het ziekenhuis wordt gebracht.
Vervelend voor jou en je kind.
Nee, daar kan ik me echt niks bij voorstellen.
Zelfs al ga ik half dood (bij wijze van), ik zorg toch eerst dat ik dingen geregeld heb. En bellen naar mijn kind zou me sowieso nooit teveel zijn.
Het idee dat mijn kind op mij zit te wachten..
Hij heeft zich vast ook op zn werk ziekgemeld. Dan is een appje naar jou toch ook wel mogelijk? :@@:
Been there, done that, got the T-shirt.
Kaasschnitzel schreef:
06-01-2022 19:35
Nee, maar wel dat ik ziek was en zo diep sliep dat ik de bel en m'n telefoon niet hoorde. Is hij in slaap gevallen?
Hij zegt gisterenavond ziek te zijn geworden en zichzelf nog net naar bed te hebben gesleept. En zijn telefoon te hebben laten liggen.

Kijk, het is zijn leven natuurlijk en of ik hem geloof of dat er iets anders was is ook niet mijn zaak. Maar een belletje of bericht had netjes geweest. Ikzelf kan mij op de 1 of andere manier niet voorstellen dat dat niet lukt.
Kaasschnitzel schreef:
06-01-2022 19:35
Ja, maar als je weet dat je kind komt dan bel je, app je weet ik het wat om iets te regelen ofzo. Net zoals je je werk afmeldt.
Apatura schreef:
06-01-2022 19:36
Hij heeft zich vast ook op zn werk ziekgemeld. Dan is een appje naar jou toch ook wel mogelijk? :@@:
Hij had natuurlijk vrij omdat hij voor zoonlief zou zorgen, lang weekend.
Als jij zo ziek bent, kun je hem dan bellen om de kinderen op te halen?

Het klinkt als een beetje slappe hap & geen zin in de kinderen en ook geen zin om daarover ruzie te maken.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
06-01-2022 19:37
Hij zegt gisterenavond ziek te zijn geworden en zichzelf nog net naar bed te hebben gesleept. En zijn telefoon te hebben laten liggen.

Hoeveel biertjes had hij op?
06-01-2022 19:37

Kijk, het is zijn leven natuurlijk en of ik hem geloof of dat er iets anders was is ook niet mijn zaak. Maar een belletje of bericht had netjes geweest. Ikzelf kan mij op de 1 of andere manier niet voorstellen dat dat niet lukt.
Als hij dan zo ziek was dan had hij toch juist zijn telefoon meegenomen.. Vaag verhaal.
Mevrouw75 schreef:
06-01-2022 19:38
Ja, maar als je weet dat je kind komt dan bel je, app je weet ik het wat om iets te regelen ofzo. Net zoals je je werk afmeldt.
Nou, dat dus.
Ook al had hij een kater van hier tot Tokio, dan zou ik het met een bericht of belletje nog wel snappen.
Voor een volwassen persoon komt het zo, ik weet het niet, zo over als een stomme smoes.
ludwina schreef:
06-01-2022 19:39
Als jij zo ziek bent, kun je hem dan bellen om de kinderen op te halen?

Het klinkt als een beetje slappe hap & geen zin in de kinderen en ook geen zin om daarover ruzie te maken.
Haha, nee hoor. Maar ik ben best iemand die haar eigenbelang in welke staat dan ook altijd na de kinderen plaatst.
Yolo666 schreef:
Als hij dan zo ziek was dan had hij toch juist zijn telefoon meegenomen.. Vaag verhaal.
Ik kan mijn vinger er ook niet opleggen. Slaap er geen nacht slechter om, maar dat gevoel voorgelogen te worden hou ik niet van.
Yolo666 schreef:
En dan wist hij ook al dat hij de volgende ochtend zijn kind niet kon ophalen. Dus had hij ook kunnen bellen voordat hij zich de trap op sleepte.
Mevrouw75 schreef:
06-01-2022 19:38
Dit.
Ja, dat kan
06-01-2022 19:41
Haha, nee hoor. Maar ik ben best iemand die haar eigenbelang in welke staat dan ook altijd na de kinderen plaatst.
Het klinkt een beetje als mijn ex. Ik zorgde ook gewoon voor mijn kinderen als ik heel ziek was, maar hij weigerde bijvoorbeeld ook om een paar uur voor de kinderen te zorgen tijdens míjn tijd toen ik op stel en sprong naar één van mijn ouders op de intensive care moest.
Pelle schreef:
06-01-2022 19:42
En dan wist hij ook al dat hij de volgende ochtend zijn kind niet kon ophalen. Dus had hij ook kunnen bellen voordat hij zich de trap op sleepte.
Ja, zoiets. Zet je wekker en kijk de volgende ochtend hoe of wat. Of had desnoods gisterenavond al wat laten weten.
Gizmoreturns schreef:
06-01-2022 19:44
Ja, dat kan
Oké, dan vind ik het echt naar dat ik hem niet geloof.
Buiten mijn eigen referentiekader denken dus?
Nou, ik ben wel eens naar bed gegaan in de middag om vervolgens halverwege de avond weer wakker te worden met allerlei appjes van mijn man dat zoon naar bed ging en of ik hem ook nog een nachtkus wilde geven en zo. Compleet doorheen geslapen. Maar ik hoefde ook niets, man was thuis en kon prima voor zoon zorgen. Maar flink diep slapen door ziekte kan dus best.
06-01-2022 19:46
Oké, dan vind ik het echt naar dat ik hem niet geloof.
Buiten mijn eigen referentiekader denken dus?
Ja, wellicht?
Ik was eens zo ziek en naar dat ik niet eens mijn werk afbelde… dus het kan echt.
Wat een gelul. Er is een kind in het spel

Dan vergeet je niet
Heeft hij wel vaker zulke acties om jullie te laten stikken?

Ik wil nog best geloven dat je ziek wordt.
Maar niet dat je écht niet dat je tussen gisteravond én half 4 's middags niet eerder kan reageren.

Desnoods had hij dan gisteravond maar gebeld of geappt.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
f
pikachu wijzigde dit bericht op 07-07-2022 23:23
99.05% gewijzigd
hoi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven