Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Enka, zie net op de gezondheidspijler een topic over vitiligo, misschien kan je er iets mee. Hoe is het met jou trouwens?
Waar blijven de foto's Mal? :-)
O, ik zal even de link op de groep zetten. Maar er staan wel veel autofoto's op (moest van M)
Stressed is just desserts spelled backwards
Hai!

Mal: oeh wat spannend van die uitslag! Ging de slaapEEG goed? Is dat dan overdag of is dat nachtje blijven? Wat balen van de wasmachine!

Star: haha Die C. heeft lekkere uitspraken. Ties heeft dat nu ook wel vaak: "nee mama, ik dat is nep!" "ik maakte een grapje!" Lekker bijdehand! Haha grappig ik vind jou helemaal niet zo'n paardentypje! Of eigenlijk wel als dierenvriend. Nou ja. Whatever...

Jin: haha als beelddenker krijg je hier een erg leuk beeld bij! (kleine schriele Jin en flinke Duitser...)

Amalia: ha cd-tjes? Leuk? Ties is gek op muziekjes! Leuke foto's op de groep! Wat heeft die B. een boevengezicht!

Suus: en hoe was de scholenjacht? had je ergens goed gevoel bij?

Compu: 2 winkeltjes. Een naast je schoonzus met kindermeubeltjes (maar die is geloof ik woe t/m zaterdag open) en een naast de videotheek. Die is ook wel leuk, al zag ik niet direct iets wat ik daar wilde kopen. Zondag weer allerlei rommelmarkten, o.a. bij mijn moeder in de straat. Ik kan niet. jammer. Wilde wel kopen en verkopen haha!

Mamax: hoe laat moet je morgen voor je colposcopie? (Toch? of heb ik de naam niet goed?) Krijg je eigenlijk meteen uitslag? Spannend! Succes!

Bam: en jij moet echt donderdagochtend pas heen toch? En is toch dagopname?

Cin: oei gefeliciteerd met Cas nog! Nieuwe foto's van het mannetje? Leuk dat hij goed verwend is!
Bridge, we zijn niet gegaan hoor. Ik vond het te snel na de vakantie!
Oh dan las ik het verkeerd. Maar sta je nu dan echt weer helemaal onderop de wachtlijst? Dat zou wel raar zijn, als je zo plots op moet komen draven! Maar is dan toch met een nachtje erbij?
Ik hoop dat het lukt hoor, met die cd's!

Berend IS ook een boef! Loopt net op zijn sokken, maar die deed hij uit. Ik had de deur open omdat het best warm was en er lag een enorme plas in de tuin. Ik draai me even om en meneer staat met zijn blote voeten in die plas te stampen.

Dat soort dingen dus...

Vind het wel grappig hoor.

Meestal
Ik vond het ook stom want we hadden de vakantie aan dr B door gegeven. Maar het is blijkbaar nogal een geregel zo'n slaap-eeg. Hij moet dan idd ook een nachtje blijven.
Goedemorgen!

Ik vind het ook raar Mal, daar hou je toch rekening mee. Hopelijk is Jonathan snel aan de beurt.

Leuke foto's van de vakantie

Hel: Hier draaien er een stel duimen...

Op de een of andere manier lees ik wel, maar registreer ik niks...echt niet grappig.
Zag ook nog wat voorbij komen over de operatie.

Morgen is idd de dag, en ik twijfel nog steeds, maar heb niet zoveel keus. heb nog steeds last van mijn keel en het is wachten op de uitbarsting, en daar zit ik niet op de wachten eerlijk gezegd.

En nu inmiddels zo,n 3.5 maand (- 1 week tussendoor) aan een stuk door last, is ook geen lekker vooruitzicht.

Ik denk maar zo, nog een weekje of wat pijn en dan ben ik er vanaf....

Kreeg gisteren de uitslag van de MRI overigens, zou het bijna vergeten. Mijn hersenpannetje ziet er keurig uit en er zitten ook geen zenuwen of zo bekneld.

Er gaat nu een brief naar Dokter Rinkel, dus wachten op een oproep.

Moet vanmiddag bellen, hoe laat ik onder het mes mag.

Heb ook geen handige dag vandaag, staat echt helemaal tot de nok toe volgepland... zucht.....

Krijg er straks 2 kinderen bij, 1 tje al vroeg en de andere moet ik vissen van school. Oma komt Juul halen en er moeten vandaag 20 bestellingen de de deur uit........

Juul had eigenlijk ook naar school gemoeten vanochtend, maar ik heb besloten dat ik hem maar thuis hou vandaag.

Hij ligt nog lekker te slapen, en het wordt anders ook wel een erg drukke dag.

En is voor het vriendje ook leuker, en voor mij wat makkelijker.

Nu gauw even aan de bak voor Juul wakker wordt.
Mooi dat alles goed is in het koppie Bam! Voor zover ze kunnen zien tenminste, van dat steekje los wisten we al
Hoi, hoi,

Mal, ik had het ook verkeerd gelezen van de EEG

Bam, ooooh... ik was helemaal je operatie vergeten!

Fijn dat de MRI goed was. Succes met de bestellingen!

Bridges, lachen van Ties.

Amaal, ha, ha, regenplassen: op 1 of andere manier trekt het aan.

Star en Suze, hoe gaat het met de buik? Groeit goed? Beeb spartelt lekker?

Lianne maakt er sinds maandagavond een potje van als ze naar bed gaat. Ze komt minstens 3x naar beneden. Ik probeer elke keer uit te leggen dat ze moet slapen want het is al lang 19.00u geweest, maar ik geloof dat dat niet overkomt.

Ze begint ook smoesjes te verzinnen: mijn arm doet zeer, er zit een plekje op mijn been etc. Gevolg was dat ze gisteravond pas tegen 21.30u sliep en ze vanochtend chagrijnig was omdat ze haar bed uit moest (psz).
Mogge...

Bam: fijn dat de MRI goed was. En kan me voorstellen dat het spannend is voor morgen, maar even doorzetten inderdaad! Fijn dat de giraf ook zo goed loopt trouwens (toch?) al is het vandaag dus even wat lastiger... voor jou voor zenuwen en zo!

Mamax: succes!

Kokos: Lastig dat Lianne niet lekker inslaapt. Ties spookt de laatste tijd opeens wat 's nachts. Lijkt alsof hij opeens bang is voor donker, dat we weggaan etc. Misschien nog van mijn kamp. Maar zien hoe het verder gaat...

Amalia: oh dat soort dingen moet ik stiekem ook om lachen ja! Daar heeft Ties ook wel eens een handje van. Heeft van paps een groot waterpistool gekregen en maakt dus alle ramen nat. Maar ziet er natuurlijk ook leuk uit, water tegen het raam...

Mal: maar sta je dus echt weer onderaan de wachtlijst?

Ik moet vanmiddag naar de huisarts. Allerlei kwaaltjes, last van rug, verkeerde houding, bekkenbodem nog steeds niet helemaal goed sinds geboorte Fieke (oei dat is al 16 maanden geleden....) Dus zal wel iets van therapie krijgen of zo. Heb het eigenlijk al te lang voor me uitgesteld. Mijn moeder zit nu met versleten rug en knieën dus vond dat ik nu maar gewoon actie moest ondernemen...
Buik groeit goed Kokos, voel kind al lekker tegen ribben trappen soms. Buik is overigens minder dik dan bij Ceetje.

Vanmorgen naar de huisarts geweest, want al drie dagen knallende koppijn en misselijk, maar bloeddruk was goed gelukkig.

Traphekje voor haar kamer Kokos?

Succes bij de HA Bridge!
Star, bij P zit een manege waar ze al vanaf 5 jaar terecht kunnen. Kan je je chica vast voorbereiden. Kleuterballet, ook leuk ja. Is ook in P een leuk adres voor, hoorde ik van moeder op het kdv.

Lastig Kokos! Zal wel een fase zijn. Reuze interessant natuurlijk om te kijken wat papa en mama doen als ik m'n bed uitkom....

Bridges, wat een vervelende klachten. Goed dat je actie onderneemt, hoorde laatst nog van fysio (man van kennisje) dat verkeerde houding veel ellende kan geven.

Bam, jeetje, morgen al! Bah, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. "Gelukkig" dat je het vandaag zo druk hebt. Kan je je ook niet zenuwachtig zitten maken. En duimen voor mij, haha (dankjewel!!)!

Gisteravond serieus gesprek met Mare. Ik vertelde over onze meeting van donderdag, en dat jullie ook allemaal komen met de kindjes, vond ze helemaal leuk. Of de baby nog in Suus 'dr buik zit, wilde ze weten, en waarom Suus nog een baby krijgt. ("Jij krijgt geen baby meer he mama?". Slik.) Kwam het weer op dat zij ook in mijn buik had gezeten. Ik zag al dat ze ergens op zat te broeden (denkfronsje), dus ik zat al koortsachtig te bdenken hoe ik haar ging uitleggen hoe ze uit mijn buik was gekomen. Maar nee: "Maar hoe hebben ze mij dan in jouw buik gestopt? Lag je toen in het ziekenhuis?" En dan zo'n bezirgd gezichtje erbij, geweldig!
He wat grappig Star, buik minder groot. Is bij tweede toch meestal juist groter? Geen oorzaak voor hoodpijn en misselijkheid gevonden verder? Kan goed hormonaal zijn toch?
Hel, ik heb inderdaad twee balletscholen in P gevonden; ballet op maandag/woensdag/vrijdag

Hahahaha die Mare, wat heb je geantwoord?

Ik verwacht ook elke keer de vraag hoe de baby er dan uit gaan komen, maar nog niet gehad.

Is gewoon niet goed te zien buik in verband met speklaag aangelegd door eerste kind denk ik Hel

Hoofdpijn en misselijkheid vermoedelijk gewoon door gezeur op het werk, trek het me teveel aan. Heb me net bij zes uitzendbureau's/Monsterboard ingeschreven, misschien zorgt dat voor een beetje rust.
Irri Bridges, maar goed dat je even naar de dok gaat. Ik wist van de winkel naast de videotheek, sprak mij niet echt aan. Die kindermeubels lijkt me wel leuk. Even onthouden.

Mal, dan maar even uitstellen idd. Is niet leuk voor J. en jullie om gelijk weer met zo'n EEG bezig te zijn.

Eindelijk de uitslag wat meer in zicht. Ik hoop dat het niet zo lang op zich laat wachten en duim dat er wat uit naar voren komt.

Wij kregen een belletje dat het chromosomenonderzoek is vergeten, dus nu weer opnieuw.

Retespannend weer Bam!! Succes met werken vandaag, misschien geeft het je wat afleiding..
Klote Star, dat kun je nu eigenlijk niet echt hebben he, dat gezeik op het werk. Hoeveel weken nog tot verlof of loop ik op de zaken vooruit?

Hel, ik weet nog van vorig jaar dat we veel ruzie hadden op vakantie. Maar dat kwam grotendeels ook door mij, ik zat niet echt tof in mij vel toen.

In elk geval kan het geen kwaad om een dagje te plannen met vrienden lijkt me.

Die nachtmerrie van dat paard, geweldig!
Moet hele onderzoek nu weer opnieuw dan Compu??? Hoe lang gaat dat geintje duren?

17 juli laatste dag Compu, dus kan gaan aftellen.
Star,

Traphekje: als ik zie wat voor capriolen ze bij de box uithaalt (ze wil dan de mobiel aan de box aandoen en kan er net niet bij), denk ik niet dat een traphekje een goed plan is.

Hel, wat er allemaal omgaat in zo'n koppie hè? Ik laat Lianne meestal zelf het antwoord geven en laat het er dan bij. Erg makkelijk

Bridges, lastig van je rug. Goed van je dat je naar de ha gaat.

Compu, gaat dat chromosomenonderzoek lang duren?

Amaal, je vroeg over mijn ouders. Ik wilde voor het middageten antwoorden, maar toen liepen de tranen over mijn wangen.

De rechtzaak staat er niet los van, maar zorgt wel voor nog meer spanning. Mijn vader is iemand dat alles opkropt en nergens over wil praten en zorgt er dan ook voor dat mijn moeder d'r mond houdt. Mijn moeder probeert voor zichzelf op te komen, maar is daar niet sterk genoeg in.

Ik heb er veel moeite mee om haar zo te zien, ze is ongelukkig. Ook heb ik haar een aantal directe vragen gesteld. Hun relatie is niet meer wat het is geweest maar ze durft er geen einde aan te maken want ze vindt het zielig. Ik heb haar vervolgens gezegd dat het míj verdrietig maakt hoe ze nu is. En dat het misschien wel zielig is voor mijn pa, maar dat ze voor zichzelf moet zorgen en vooral aan zichzelf moet denken.

Vorige week is er wat voorgevallen, wat mij erg aangreep. Ze heeft toen wel een goed gesprek met hem gehad. Nu is hij weer aardig en zijn ze op vakantie. Ik had haar gevraagd of ze nog wel zin had om op vakantie te gaan. 'Zoals hij nu is, wel' had ze geantwoord. Ik heb toen gezegd:"Je weet wat ik gezegd heb". Meer kan ik niet voor haar doen.

Ik vind het moeilijk om te zeggen dat mijn vader een dominante man is die alleen maar aan zichzelf denkt en ook wenst dat zijn vrouw zich daarnaar gedraagt. Maar het is de werkelijkheid.

Zolang mijn moeder geen beslissing neemt, zal het zo blijven. Hij is niet elke dag zo dwars, maar het zijn buien.

Nu ik ouder ben, zie ik meer en begrijp ik ook meer van de hele situatie. Dat maakt het aan de ene kant makkelijker maar emotioneel ook heel moeilijk.
Neuh, dat lijkt me dan geen goed plan een traphekje.

Kokos, 1 tip, bemoei je je er niet mee. Dat is te heftig voor je.
Daar ben ik weer!

Ik heb een jurkje gevonden voor de cocktail-gala bruiloft en was maar 35 euries kwijt. Bij de H&M een soort van fuchsia kleurige cocktailjurk van chiffon (of de goedkope versie daarvan ) in ieder geval staat hij erg mooi! Dus ik ben opgelucht dat ik voor weinig geslaagd ben. Ik heb een parelarmband erbij gekocht (nep dan he) en dan roomkleurige schoenen eronder die ik al had en klaar!

Vanmiddag komt Jonathan op de blog van de viva voor het stemmen op energy4all

Compu, wat stom dat ze het vergeten zijn. Dit is voor ons ook al de derde keer, de chromosomen. De eerste keer hadden ze te weinig bloed en vergeten door te geven, de tweede keer ging de installatie stuk. En het duurt elke keer een half jaar, lang he! Zitten we straks al anderhalf jaar te wachten op 1 uitslag.

Kokos, ben het wel eens met Star dat je ze beter kunt laten, hoe moeilijk dat ook is je bent hun dochter en in die rol moet je ook blijven.

Ban, veel goodluck morgen!

Helen, wat grappig dat Mare zo bezorgd is om je, dat je een baby in de buik had, ik zie het al zo voor me. voor het slikmoment.

Star, sterkte met de hoofdpijn en misselijkheid, wat is er op je werk dan, heb ik dat gemist in de vakantie? Of schrijf je dat liever niet hier op.

Bridge, goed dat je naar de huisarts gaat. Succes.
Heee leuk dat Jonathan op de blog komt! Ben benieuwd naar jurkje met paarlen azezwaares erbij, foto's maken dus

Kort gezegd werkt doet moeilijk over dagen die ik vanaf januari 2010 wil gaan werken en nu heb ik vorige week ook nog een heel lullig mailtje gekregen van manager omdat ik mijn verlof toch met 36 weken in wil laten gaan.
Bah Kokos, strubbelende ouders is niet leuk. Ik sluit me bij Star aan, ik zou me er zoveel mogelijk buiten houden.

Bridge, wat lief dat je aan me dacht. Ik moest inderdaad vanmorgen. Alles is goed, dus ik hoef niet meer terug te komen. Eén plekje begon meteen weer te bloeden, dus dat heeft hij aangestipt. Hopelijk was dat het enige plekje en ben ik er nu vanaf.

Jin, ik had het met hem nog over het systeem in Duitsland. Volgens hem krijgen de gynaecologen daar per bezoek betaalt en kan dat een reden zijn om het zo vaak te doen. Uit onderzoek blijkt (volgens hem, heb hem niet zelf gezien) dat NL qua diagnostiek op het gebied van baarmoederhalskanker erg goed scoort. Toch mag ik bij hem gewoon een keer extra komen, eventueel kan hij dan ook bij een volgend uitstrijkje laten kijken of ik dat HPV virus überhaupt heb. Als je dat virus niet bij je draagt is de kans op baarmoederhalskanker namelijk ontzettend klein.

Star, lekker dat je nu ingeschreven bent. En nu nog maar 6 weken en dan heb je lekker verlof!

Bam, succes morgen! Fijn dat je MRI goed was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven