Ben ik nou zo vreselijk fout?

10-06-2009 16:36 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal....

Heb een enorm dilemma!

Afgelopen weekend met mijn ex (een maand geleden uitgemaakt, relatie van 3 weken) maar nog steeds goede vrienden...

Dacht dat hij er over heen was dus dan konden we opzicht prima gaan stappen zoals we paar jaar terug ook altijd deden. Nog 2 vrienden van mij waren mee...

Kwam een onwijs leuke vent tegen in de kroeg, lang mee staan praten over van alles en nog wat (klik was er heel duidelijk) er was drank in het spel dus van het een kwam het ander... we stonden te zoenen!

Mn ex heeft het niet gezien maar zag wel dat we erg amicaal waren naar elkaar toe en zag dat hij aan me zat...

Op een of andere manier kookte hij over en liep weg....

Kwam even later weer terug bijna in tranen dat hij 'leuke vent' wilde slaan omdat hij woest was... Hij was nog heel erg verliefd op mij en hoe kan ik dit wel niet doen!! zo ga je niet met mensen om etc...

Ik heb mijn verontschuldigingen aan geboden en veel gepraat na deze avond dat het niet mijn bedoeling was etc... Hij wil graag vrienden blijven maar wil mij niet met 'leuke vent' zien....

(het is een heel gevoelige jongen die weinig vriendinnetjes heeft gehad) maar wordt toch wel stapel gek dat ik steeds verantwoording moet af leggen terwijl wij geen relatie hebben!!?

Ligt het nu aan mij.. ben ik zo vreselijk fout geweest en hoe kan ik dit het beste op lossen?

(zijn vrienden zijn ook mijn vrienden en daar ben ik nu al helemaal zwart gemaakt dus)
Ik noem iets van drie weken nog niet eens een relatie
Peas on earth!
Ok, jij had misschien iets meer rekening kunnen houden met zijn gevoelens. Je geeft zelf al aan dat hij een gevoelig type is en niet veel vriendinnen heeft gehad? Verders zou ik proberen een beetje afstand te houden, want hij is blijkbaar nog niet over je heen!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 juni 2009 @ 16:38:

Ik noem iets van drie weken nog niet eens een relatie Ik dacht hetzelfde.
Cum non tum age
Wat een dramaqueen zeg, die ex van je. Drie weken een 'relatie' gehad, maand geleden uitgemaakt en nu nog stuiteren? pffff, was hij ongesteld of zwanger ofzo?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Even voor de duidelijkheid: je had drie WEKEN een "relatie" met hem en nu zijn jullie "goede vrienden"? Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Het is al langer uit dan dat die hele relatie heeft geduurd. Natuurlijk kan het op hem veel indruk hebben gemaakt en kan hij nog steeds iets voor je voelen, maar dan moet hij ook geen vrienden met je blijven. Ik denk dat jij dat nu ook niet moet willen, tenzij je bereid bent om vrijgezel te blijven om hem niet voor het hoofd te stoten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Nee inderdaad!!

Heb ik ook gezegd... Was hij het mee eens dat we het gewoon 'leuk' hadden met elkaar!

Maar kreeg net al smsjes van zijn beste vriend wat voor slet ik wel niet was en dat je dat soort dingen toch niet doet....
quote:Susan schreef op 10 juni 2009 @ 16:42:

Het is al langer uit dan dat die hele relatie heeft geduurd. Natuurlijk kan het op hem veel indruk hebben gemaakt en kan hij nog steeds iets voor je voelen, maar dan moet hij ook geen vrienden met je blijven. Ik denk dat jij dat nu ook niet moet willen, tenzij je bereid bent om vrijgezel te blijven om hem niet voor het hoofd te stoten.Ken hem al 5 jaar ongeveer.. vandaar
Hoe oud zijn jullie?
Peas on earth!
quote:noa schreef op 10 juni 2009 @ 16:39:

[...]

Ik dacht hetzelfde.Ik ook!
quote:olijfje17 schreef op 10 juni 2009 @ 16:41:

Even voor de duidelijkheid: je had drie WEKEN een "relatie" met hem en nu zijn jullie "goede vrienden"? Hoe oud ben je, als ik vragen mag?

Precies!! dat dacht ik dus ook!!

Ik zag het moeilijke er niet van in moet ik eerlijk bekennen.. maar begin nu behoorlijk aan mezelf te twijfelen...
Doet leeftijd er iets toe?
Ja, ik denk wel dat de leeftijd er toe doet hier. Als je 18 bent denk ik: ok......... Klinkt namelijk erg puberaal.
I know!!

Het klinkt ook als een verhaal voor een stel pubers... maar helaas die leeftijd zijn we al voorbij...
En na olijfje en PODE wil belangstellende nr 3 ook (serieus!)graag weten hoe oud jullie zijn.
Als hij wel gek was op jou en jij maakt 't uit dan doet het er geen zak toe of het om 'n 3 weken of 3 maanden ging. Hij had overigens zelf zo slim moeten zijn om niet met jou mee te gaan stappen zodat ie zichzelf het zou kunnen besparen om jou te zien flirten met je nieuwe potentiele scharrels.
Ik vroeg ook naar je leeftijd omdat het eerlijk gezegd op mij allemaal nogal onvolwassen overkomt (niet per se jíj, maar wel het hele gebeuren). Ik vind dat 'relatie' zo gek. Zie je dat echt als een relatie, iets wat drie weken duurt?
Peas on earth!
quote:nickymz schreef op 10 juni 2009 @ 16:43:

Ken hem al 5 jaar ongeveer.. vandaarDan ben je toch eerder vrienden die even iets met elkaar hebben geprobeerd, wat helaas niet heeft gewerkt. Je bent dan tig keer langer gewoon vrienden of kennissen geweest dan dat je een relatie hebt gehad. Ik vind ex ook wel een erg groot woord en ik vind dat hij erg dramatisch doet, gevoelig of niet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik wilde hetzelfde posten als Olijfje, als ik eerlijk ben.

Maar laat die 'ex' van je lekker in zn sop gaar koken zou ik zeggen.

Het is toch uit?? Dus waarom zou je niet met een ander mogen zoenen??

Dat hij dan op zijn tere zieltje is getrapt kan jij verder ook niks aan doen. Beetje kinderachtig...(van hem)
Nicky, als ik jou was, zou ik lekker wat afstand nemen van ex.

Djeez, drie weken een 'relatie'...
ik ben 23 en hij 22....

Maar hoe had ik het anders moeten formuleren... het blijft een ex...

Maar inderdaad 3 weken is erg kort niet eens relatie waardig.. maar zo noemde hij het graag... Ook de reden dat het niet liep... benauwde mij allemaal een beetje te veel...

maar goed bedankt voor de reacties!!
Aha, das duidelijk. Anyway, ik vind niet dat je fout zit.
Peas on earth!
quote:Artemis schreef op 10 juni 2009 @ 16:50:

Nicky, als ik jou was, zou ik lekker wat afstand nemen van ex.

Djeez, drie weken een 'relatie'...

Doen we ook...

hij wilde er heel graag nog een keer over praten vanavond...

weet niet wat hij nou wil weten maar ja gun 'm het ook wel en daar blijft het voorlopig bij...
quote:nickymz schreef op 10 juni 2009 @ 16:46:

I know!!

Het klinkt ook als een verhaal voor een stel pubers... maar helaas die leeftijd zijn we al voorbij...

Een jongen van 22 kan idd nog steeds behoorlijk puberaal zijn op die leeftijd hoor...

Jij bent dat stadium misschien dus al voorbij,maar hij kennelijk nog niet helemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven