Theehuis!
woensdag 10 juni 2009 om 14:12
Ik denk dat Stomme Assistente eieren voor haar geld heeft gekozen, want zowaar kreeg ik nu Aardige Assistente aan de foon, die meteen kon melden dat de huisarts heeft besloten dat er inderdaad een spoedafspraak bij oogarts moet komen. Daarvoor moet Stomme Assistente naar oogarts bellen, maar dat was nog niet gebeurd (maar kan zijn omdatik om 14.01 al aan de foon hing ). Nu gaan ze me straks terugbellen.... In ieder geval ben ik blij dat huisarts 't wel serieus neemt en ik naar oogarts kan op korte termijn (nu alleen nog even hopen dat spoedafspraak betekent dat ik sneller dan aankomende vrijdag naar oogarts mag, want die afpsraak stond er al...). Wat een gezeik zeg....
Peas on earth!
woensdag 10 juni 2009 om 14:38
quote:Star schreef op 10 juni 2009 @ 14:34:
Open sollies doen dan maar Vish? Bij de Mac ofzo, ben je toch te hoog voor opgeleid
Ja ik dacht een open bij de gemeente maar ik heb nog geen goeie basis open brief.
Overigens zou ik nooit bij de Mac willen werken.
Wel bij de KFC.
Open sollies doen dan maar Vish? Bij de Mac ofzo, ben je toch te hoog voor opgeleid
Ja ik dacht een open bij de gemeente maar ik heb nog geen goeie basis open brief.
Overigens zou ik nooit bij de Mac willen werken.
Wel bij de KFC.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 10 juni 2009 om 15:58
Goed zo, Vish
Erwt, naar van oog en fijn van eerdere afspraak.
Hier rustig dagje. Ik heb alles allang af dus doe wat miscellanious lang blijven liggen dingetjes
Ik heb zin in de zomervakantie. Waar gaan jullie eigenlijk allemaal heen/ wat doen? Gaan jij en Nemootje nog weg, Vis?
Erwt, naar van oog en fijn van eerdere afspraak.
Hier rustig dagje. Ik heb alles allang af dus doe wat miscellanious lang blijven liggen dingetjes
Ik heb zin in de zomervakantie. Waar gaan jullie eigenlijk allemaal heen/ wat doen? Gaan jij en Nemootje nog weg, Vis?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 10 juni 2009 om 15:58
Whahaha, triviantkaartjes! Dat bedacht ik me gisteravond in bed nog, dat je je wekker moest zetten en dan vragen van kaartjes beantwoorden. Maar het gaat dus beter nu, Vish?
Star, lanette is echt pokkencreme en echt werken doet het ook niet, vind ik.
Die twee weken waren de weken dat Tony echt moeite had met naar schhol gaan, afscheid nemen en niet wilde. Sindsdien gaat hij met plezier en ook hele dagen, maarrrrr... hij is nog steeds iedere middag bekaf en zoekt thuis behoorlijk de grenzen op. De spanningen en indrukken van de dag uit hij pas 's avonds, zeg maar. Het duurt echt wel een tijdje voor ze écht gewend en gesetteld zijn, maar het belangrijkste is dat hij het nu leuk vindt op school.
Vandaag trouwens studiedag, dus vrij, en we zijn naar het Brunahuis geweest. Was leuk!
Erwt, fijn dat je assistente voldoende geterroriseerd hebt om tot snelle afspraak te komen. Hoop dat het allemaal meevalt verder. Ogendingen vind ik eng!
Star, lanette is echt pokkencreme en echt werken doet het ook niet, vind ik.
Die twee weken waren de weken dat Tony echt moeite had met naar schhol gaan, afscheid nemen en niet wilde. Sindsdien gaat hij met plezier en ook hele dagen, maarrrrr... hij is nog steeds iedere middag bekaf en zoekt thuis behoorlijk de grenzen op. De spanningen en indrukken van de dag uit hij pas 's avonds, zeg maar. Het duurt echt wel een tijdje voor ze écht gewend en gesetteld zijn, maar het belangrijkste is dat hij het nu leuk vindt op school.
Vandaag trouwens studiedag, dus vrij, en we zijn naar het Brunahuis geweest. Was leuk!
Erwt, fijn dat je assistente voldoende geterroriseerd hebt om tot snelle afspraak te komen. Hoop dat het allemaal meevalt verder. Ogendingen vind ik eng!
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 10 juni 2009 om 16:06
Wel fijn dat Tony 't leuk vindt. Kan me voorstellen dat het een flinke tijd duurt voordat hij écht gewend is en al die spanning er niet meer thuis uit komt...
Brunahuis klinkt leuk!
Ik vind ogendingen ook eng. Het stomme is dat ik (terwilj ik mezelf best assertief vind) nog ga twijfelen aan mezelf ook, of ik me niet aanstel
Brunahuis klinkt leuk!
Ik vind ogendingen ook eng. Het stomme is dat ik (terwilj ik mezelf best assertief vind) nog ga twijfelen aan mezelf ook, of ik me niet aanstel
Peas on earth!
woensdag 10 juni 2009 om 16:09
Dat van het moe zijn hoor ik overal. Ben daarom ook zo blij dat Chica niet ook nog na afloop van al vermoeiende school naar NSO moet. Fijn dat het zo lekker gaat, Kess, Tony went dus erg snel. Stoer mannetje.
Leuk van het Brunahuis
Oogdingen heel naar inderdaad, zo'n gevoelige plek. Niets aanstellen dus.
Leuk van het Brunahuis
Oogdingen heel naar inderdaad, zo'n gevoelige plek. Niets aanstellen dus.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 10 juni 2009 om 16:56
Mam wat is een seksie madderfakker??
Ja Brunahuis moeten wij toch ook nog eens heen.
Met ogen kun je niet voorzichtig genoeg zijn Erwtelien!!
Wat fijn dat Tony het nu echt leuk heeft Kess, heeft hij ook al echt iets geleerd?
En wat zijn we het weer 1s of ééns, hoewel ik mijne beter vind want korter!
Ja Brunahuis moeten wij toch ook nog eens heen.
Met ogen kun je niet voorzichtig genoeg zijn Erwtelien!!
Wat fijn dat Tony het nu echt leuk heeft Kess, heeft hij ook al echt iets geleerd?
En wat zijn we het weer 1s of ééns, hoewel ik mijne beter vind want korter!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.