Even mijn hart luchten

10-06-2009 23:14 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Lekker laten gaan. Kan me niet voorstellen dat dit nog een gelijkwaardige relatie wordt. Jammer, maar mensen veranderen. Zo ook hun gedachten.
Als je haar nog terug wil als vriendin dan zou ik mailen en daarin duidelijk zijn dat je het goed wil maken. Gewoon zeggen dat je spijt hebt van wat er gebeurt is en haar vragen om een tweede kans. Als je haar niet als vriendin terug wil dan zou ik het negeren, en als je haar dan tegen komt in het dorp netjes begroeten, want jij staat hier boven. Als zij dan stennis gaat schoppen haalt ze zichzelf naar beneden en niet jou. Succes!
Quote : Wat zouden jullie doen in mijn situatie?

Er een wijze les uit leren , hoop ik .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Eens met vivelle, het gaat erom wat jij wil.. Vindt je het nog de moeite waard er aandacht/ moeite in te stoppen? Dan zou ik haar mailen met de vraag om een echt gesprek (persoonlijk zou ik het niet over de mail doen).. Maar als je zelf denkt dat wat zij gemaild heeft, je daar niet overheen kan komen is het natuurlijk verspilde moeite en tijd..

-zinnen kloppen niet helemaal? t is laat :)-
-
Ik denk trouwens niet dat er nog een gelijkwaardige, volwaardige vriendschap tussen ons kan ontstaan. Daarvoor is er nu teveel voorgevallen. De vraag is alleen hoe ik het wil afsluiten.
als je met haar "in het echt" nog normaal wil blijven omgaan, dus groeten, etc. zou ik nu niet de mail, maar de fiets pakken (ok, morgen dan). Ga bij haar langs en vertel het haar persoonlijk. Dat gedoe met die online dingen, daar wordt niemand beter van.
-
Er is blijkbaar een hoop blijven hangen van voor en na jullie ruzie. Laat het idd bezinken en stuur dan een mail of benader haar persoonlijk. Zou het overigens niet pikken zo`n hate mail want het is gewoon zwak om iemand op die manier allerlei verwensingen toe te sturen. Het zegt iets over haar en niet over jou. Als ze nog vragen heeft aan jou, moet ze die irl aan je stellen dan kan je daar per direct op ingaan. Anders denk ik dat je nog t/m kerstmis aan het mailen bent en uiteindelijk schiet je er geen drol mee op.

Als een vriendschap niet meer brengt zoals het zou moeten zijn heb je er ook weinig aan verloren lijkt mij?
Dat laatste wat je zegt over de reactie terug per mail, ben ik niet met je eens. Mijn ervaring is dat mailwisseling ruzies altijd alleen maar erger maakt. Het escaleert, boze woorden staan zwart op wit, het is veel zwaarder en definitiever. Dat zij dit middel gebruikt, wil helemaal niet zeggen dat jij dat ook moet gebruiken.

Als je echt nog iets van een reactie wilt geven, en langsgaan is niet zo gemakkelijk is de telefoon misschien nog iets.

Maar ik zou me meer afvragen waarom je nog uberhaupt iets wilt laten horen. Wat wil je nog bereiken bij haar en denk je dat dat haalbaar is gezien het gedrag en houding die ze nu laat zien? En waarom zou je dat dan nog willen? Waar hoop je eventueel nog op en is dat reeel?

Ik bedoel niet te zeggen dat je haar vriendschap terug wil, dat geef je zelf al aan, dat je dat niet meer ziet zitten, maar ik denk ook dat je de hoop op een "nette" of "bevredigende" afsluiting los moet laten.

Reageer gewoon helemaal niet. Het voelt eerst raar, maar dat zal slijten en later zul je blij zijn dat je hier zo ver boven stond dat je je niet meer hebt laten verleiden tot een reactie.
-
-
Ik vind dat het nogal staat of valt met waar die ruzie over ging . Ik vind het moeilijk om een oordeel te vellen als ik eigenlijk totaal geen idee heb waar het over gaat .
-
Als jij sorry hebt gezegd en jullie spreken elkaar op msn zou ik ook stomverbaasd zijn als blijkt dat je van haar hyves bent gemieterd . Kennelijk was ze toch niet zo onder de indruk van je sorry en vond ze je msn gesprek ook niet zo gewoon als jij dat dacht .

Bij iemand die al pissig op je is kun je meestal al niet zo veel goed meer doen .

Wel blocken , niet blocken ...ik denk niet het veel uit gaat maken . Als jij het zonde van een langdurige vriendschap vindt laat je zoiets onzinnigs als hyves enzo jullie band niet verpesten ....dan ga je er heen en probeer je het nog een keer

Maar als je de eer aan jezelf wil houden en je trots je weerhoudt en bladiebladiebla dan laat je het hierbij en verwijder je haar uit je lijsten . Nog meer mails over en weer zullen de boel alleen maar verergeren .
-
-
Vanwege mogelijke meelezers heb ik mijn berichten verwijderd (heb hier namelijk een slechte ervaring mee). Allemaal bedankt voor jullie reacties!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
@ Marijke: Zet zoiets dan ook niet op een openbaar forum.
anoniem_12394 wijzigde dit bericht op 11-06-2009 09:16
Reden: aanvulling
% gewijzigd
grrrrrrrrrrrrr ik mis ook altijd alles

iemand de OP nog gequote?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
* Herinnert zichzelf om gewoon standaard alles maar te quoten *.....................
wat 'n laffe zeikmuts weer, jammer dat ie niet gequote is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven