Valentijn mee uitvragen?
zaterdag 5 februari 2022 om 20:08
Hoi,
Ik vind iemand leuk met wie ik een vak gevolgd heb. Ik heb hem nu al even niet gezien en gesproken omdat we het vak hebben afgerond.
Ik wil graag nog een keertje iets met hem afspreken.
Nou heb ik de mogelijkheid om hem een kaartje te sturen via een valentijnsactie, georganiseerd door mijn studievereniging. Ik vraag me af of ik deze kans moet aangrijpen of dat ik hem beter gewoon een appje kan sturen. Bij de valentijnsactie kan ik gewoon zelf kiezen wat ik op het kaartje zet en het wordt dan bij hem bezorgd. Ik vraag me alleen of het niet te overdreven is om het gelijk op die manier te doen. Ik vind hem leuk maar we kennen elkaar ook niet supergoed.
Ik ben benieuwd of mensen hier iets over te zeggen hebben (=
Ik vind iemand leuk met wie ik een vak gevolgd heb. Ik heb hem nu al even niet gezien en gesproken omdat we het vak hebben afgerond.
Ik wil graag nog een keertje iets met hem afspreken.
Nou heb ik de mogelijkheid om hem een kaartje te sturen via een valentijnsactie, georganiseerd door mijn studievereniging. Ik vraag me af of ik deze kans moet aangrijpen of dat ik hem beter gewoon een appje kan sturen. Bij de valentijnsactie kan ik gewoon zelf kiezen wat ik op het kaartje zet en het wordt dan bij hem bezorgd. Ik vraag me alleen of het niet te overdreven is om het gelijk op die manier te doen. Ik vind hem leuk maar we kennen elkaar ook niet supergoed.
Ik ben benieuwd of mensen hier iets over te zeggen hebben (=
zondag 6 februari 2022 om 13:57
@Attraverso, ja ik snap jouw reactie wel daar zit inderdaad ook mijn twijfel. Ik had het ook gedeeld met een vriendin en die reageerde in eerste instantie enthousiast, maar daarna toch een beetje twijfelachtig. Ik denk dat ik het zelf wel leuk zou vinden als iemand dit bij mij zou doen. Ik vind het sowieso erg spannend, maarja dat zou ik ook al vinden als het gewoon om een appje ging.
maandag 7 februari 2022 om 12:13