Valentijn mee uitvragen?

05-02-2022 20:08 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik vind iemand leuk met wie ik een vak gevolgd heb. Ik heb hem nu al even niet gezien en gesproken omdat we het vak hebben afgerond.
Ik wil graag nog een keertje iets met hem afspreken.
Nou heb ik de mogelijkheid om hem een kaartje te sturen via een valentijnsactie, georganiseerd door mijn studievereniging. Ik vraag me af of ik deze kans moet aangrijpen of dat ik hem beter gewoon een appje kan sturen. Bij de valentijnsactie kan ik gewoon zelf kiezen wat ik op het kaartje zet en het wordt dan bij hem bezorgd. Ik vraag me alleen of het niet te overdreven is om het gelijk op die manier te doen. Ik vind hem leuk maar we kennen elkaar ook niet supergoed.
Ik ben benieuwd of mensen hier iets over te zeggen hebben (=
Dat kaartje voor Valentijn vind ik wel een heel leuk en lief idee. En je kan daarna altijd nog een appje sturen toch?
Hoe was jullie contact?
Wanneer dat wat oppervlakkig was is een uitnodiging voor Valentijn dan niet een beetje beladen? Kan je niet gewoon nu een appje sturen of hij zin heeft in een drankje ergens?
Misschien is een appje vooraf wel een goed idee om de mood te pijlen
Zo een pre appje haalt de hele fun van een kaartje weg in mijn ogen vind het wel een leuke actie.
@Attraverso, ja ik snap jouw reactie wel daar zit inderdaad ook mijn twijfel. Ik had het ook gedeeld met een vriendin en die reageerde in eerste instantie enthousiast, maar daarna toch een beetje twijfelachtig. Ik denk dat ik het zelf wel leuk zou vinden als iemand dit bij mij zou doen. Ik vind het sowieso erg spannend, maarja dat zou ik ook al vinden als het gewoon om een appje ging.
Ik vind het alleszins heel stoer en wens je veel succes!
TO Wat leuk!
Niet geschoten is altijd mi, ik zou ook een kaartje sturen want dat is toch wat persoonlijker
dan een appie.
Spannend! Als hij met je ‘uit’ wil zal hij zowel op appje als kaartje positief reageren. Appje zou nog als vriendschappelijk kunnen worden opgevat. Met kaartje weet je meteen waar je aan toe bent.
Ik vind het een leuk idee. Gewoon doen.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb besloten het kaartje te sturen, ik moet nog wel nog even bedenken wat ik er precies op ga zetten. Ik laat later nog weten hoe het verlopen is (=
Leuke actie! Gewoon doen!
Zo lang je niet een al te lange tekst op het kaartje schrijft en het een beetje luchtig houdt (dus geen zware liefdesverklaring gaan uiten ofzo), is het zeker niet overdreven, maar juist een originele manier om iemand uit te vragen.
Succes TO!
Stoer van je en heel leuk ook dat je dat gaat doen!
Leuk! Ik zou ook heel vereerd zijn om zo'n kaartje the krijgen :love:
Leuk. Succes!
Doen! Superleuk!

En laat het hier even weten hoe het verder gaat ;-D
Echt heel leuk dat je het kaartje gaat sturen. You go girl!

En veel succes :heart:
Leuk! Ben benieuwd.
Ik vind iemand ook heel leuk heb een balletje opgegooit om samen wat te gaan drinken maar dan zijn we niet alleen en op een dag dat er waarschijnlijk toch niks gebeuren gaat. Ik wil zo graag alleen met haar zijn :kwijl: :heart:
Heerlijk, een kaart voor Valentijn! Ik kijk al uit naar je update. Veel succes :cheer2:
En TO?......
Ben ook erg benieuwd...
Helaas nog geen reactie gehad..dus ga ervan uit dat dat een nee is.
Ooohhh... wat jammer TO...
Vind het wel stoer dat je het gedaan hebt!
Bedankt voor al jullie positieve reacties! Ik ben zelf toch blij dat ik het gedaan heb. Ik vind het wel raar dat hij helemaal niks zegt. Ook als je niet wil is het toch wel netjes om dat gewoon te laten weten lijkt mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven