Koopje in de mist
woensdag 16 februari 2022 om 18:35
Ik ben een man van 24 en zij is 23. De laatste tijd stagneert mijn relatie. Ze is de laatste tijd heel gesloten tegen mij, en wilt amper een gesprek met mij voeren. Ik wilde het namelijk goedmaken met een koopje, maar mijn vrouw is niet onder de indruk. Ze gooide het cadeautje in mijn gezicht en ging boos naar de woonkamer. Ze schreeuwde tegen me: ‘Je denkt dat je het zo kan goedmaken!?!?’ Ze wil niet zeggen waarover het gaat, ik heb namelijk het idee dat ik moet raden wat zij voelt, maar ik weet nog steeds niet waar ze boos over is. Ik wil namelijk dat ze weer als oudsher was, maar ik heb zwaar het gevoel dat onze relatie een permanente stop gaat bereiken, en ik wil dat ik niet haar verlies..
donderdag 17 februari 2022 om 08:40
donderdag 17 februari 2022 om 08:55
Gezien je taalgebruik denk ik dat jullie wel vaker communicatie problemen hebben: koopje???
En als ik jou was zou ik tegen mijn partner zeggen dat ik helaas niet geboren ben met een glazen bol in mijn hand of de gave van gedachtes lezen. En dat we kunnen praten als hij (in mijn geval een hij) weer normaal kan doen ipv dit kleutergedrag waarbij hij aan het mokken is.
Ik zou eerlijk gezegd geen zin hebben in zo'n drama queen, die zich niet kan uiten en niet kan vertellen wat er dwars zit.
En als ik jou was zou ik tegen mijn partner zeggen dat ik helaas niet geboren ben met een glazen bol in mijn hand of de gave van gedachtes lezen. En dat we kunnen praten als hij (in mijn geval een hij) weer normaal kan doen ipv dit kleutergedrag waarbij hij aan het mokken is.
Ik zou eerlijk gezegd geen zin hebben in zo'n drama queen, die zich niet kan uiten en niet kan vertellen wat er dwars zit.
Nope
donderdag 17 februari 2022 om 09:07
Hahaha precies wat ik dacht! Dat een koopje de mist in ging…Klingklokje schreef: ↑17-02-2022 09:04Ik kreeg ook een fantasie over een zeilboot die goedkoop was aangeschaft en verging in.een dampens meer.
vrijdag 18 februari 2022 om 14:36