Ex uitgekocht
donderdag 17 februari 2022 om 21:51
Hallo allemaal,
Mijn ex en ik zijn uit elkaar omdat we niet bij elkaar passen. Andere wensen in het leven en onze communicatie was ook heel verschillend. Het werkte niet, het was mijn keuze om uit elkaar te gaan omdat ik mijn eigen wensen opzij moest zetten. Wel hou ik heel veel van hem.
Ik heb mijn ex uitgekocht. Nu zit ik alleen in mijn huis met veel herinneringen aan hem.
Heeft iemand hier ervaring mee? Trekt dit gevoel weg. Of kan ik beter mijn huis alsnog te koop zetten….
Alvast bedankt voor de reactie.
Liefs, kacheltje
Mijn ex en ik zijn uit elkaar omdat we niet bij elkaar passen. Andere wensen in het leven en onze communicatie was ook heel verschillend. Het werkte niet, het was mijn keuze om uit elkaar te gaan omdat ik mijn eigen wensen opzij moest zetten. Wel hou ik heel veel van hem.
Ik heb mijn ex uitgekocht. Nu zit ik alleen in mijn huis met veel herinneringen aan hem.
Heeft iemand hier ervaring mee? Trekt dit gevoel weg. Of kan ik beter mijn huis alsnog te koop zetten….
Alvast bedankt voor de reactie.
Liefs, kacheltje
vrijdag 18 februari 2022 om 10:00
Herkenbaar, ik heb ook mijn ex uitgekocht, zodat ik met de kinderen in het voor hen zo vertrouwde huis kon blijven. Vond het in het begin heel lastig, omdat ik het gevoel had dat hij elk moment nog zou kunnen komen binnenstappen. Daarom aan de slag gegaan en wat (kleine) dingen veranderd; kleurtjes op de muren, nieuwe lampen, nieuwe accessoires.. En nu voelt het eigenlijk al heel veel meer als eigen
vrijdag 18 februari 2022 om 10:07
vrijdag 18 februari 2022 om 10:45
Woon je er op zich naar je zin? Fijne buurt, goede faciliteiten, mooie ligging?
Probeer eerst eens wat te veranderen. Toen mijn man is weggegaan woonden wij al meer dan 20 jaar samen in het huis, ik ben gebleven met de drie kinderen en het was geen optie om direct te verhuizen, heb nu wel de slaapkamer veranderd en in de woonkamer een nieuwe keuken en andere verf en schilderijtjes enz. Nu het zelf naar mijn eigen smaak is aangepast, voelt het meer als mijn huis ipv iedere keer aan ons leven samen herinnert te worden. Sterkte maar neem geen overhaaste beslissingen zeker in deze moeilijke tijd wat de huizenmarkt betreft.
Probeer eerst eens wat te veranderen. Toen mijn man is weggegaan woonden wij al meer dan 20 jaar samen in het huis, ik ben gebleven met de drie kinderen en het was geen optie om direct te verhuizen, heb nu wel de slaapkamer veranderd en in de woonkamer een nieuwe keuken en andere verf en schilderijtjes enz. Nu het zelf naar mijn eigen smaak is aangepast, voelt het meer als mijn huis ipv iedere keer aan ons leven samen herinnert te worden. Sterkte maar neem geen overhaaste beslissingen zeker in deze moeilijke tijd wat de huizenmarkt betreft.
vrijdag 18 februari 2022 om 11:04
Inderdaad, vervang wat meubels (bed?). In de kringloop staat tegenwoordig erg leuk spul vind ik, mensen hebben de afgelopen tijd nogal wat interieurs vernieuwd, en de KL heeft het voor het uitkiezen: die zetten alleen het mooiste in de winkel.
Likje verf over oude meubels kan ook. Een wandje schilderen, een andere lamp hier en daar. Nieuwe bloemen voor de tuin en een distel in de hoek als herinnering aan je ex.
Kom op, hier hoef je echt niet voor van huis te wisselen!
Likje verf over oude meubels kan ook. Een wandje schilderen, een andere lamp hier en daar. Nieuwe bloemen voor de tuin en een distel in de hoek als herinnering aan je ex.
Kom op, hier hoef je echt niet voor van huis te wisselen!
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
vrijdag 18 februari 2022 om 11:22
Wat de rest al zegt, het huis moet van jou worden dus een mooi moment om het de kleuren en de inrichting te geven die jij mooi vindt. En geef het tijd, je wilde de scheiding misschien wel zelf maar ondertussen ben je wel al die jaren met zijn tweetjes geweest en dan voelt het best alleen in je huis.
vrijdag 18 februari 2022 om 12:44
vrijdag 18 februari 2022 om 15:03
Is het financieel een optie om de meubels - of een deel - op Marktplaats te zetten en nieuwe te kopen?
En uiteraard eventueel een lik verf.
Ik zou geen zin meer hebben om te kijken op meubelstukken die hij mee heeft gekozen.
En uiteraard eventueel een lik verf.
Ik zou geen zin meer hebben om te kijken op meubelstukken die hij mee heeft gekozen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben