Theehuis!
donderdag 11 juni 2009 om 21:50
Goede zakenvrouw ben je, Vish
Kun je geen eigen webshop beginnen?
MPen herkenbaar..toen ik alleen was met Chica en scheiding nog niet rond kreeg ik dus niets extra maar wel in uppie hoge kosten en toen heb ik veel gempt. Ook echt als handeltje, dingen goedkoop kopen en weer duurder verkopen. Met Little People speelgoed echt 400 euro verdiend binnen paar maanden en staan hier nog steeds berg dingen (boerderie, huus etc) in de kelder (Chica speelt er niet meer echt mee).
Kier dr kier
Fijn dat zalf wel lijkt te helpen, nu hopen dat pijn ook snel minder wordt, Erwt
Kun je geen eigen webshop beginnen?
MPen herkenbaar..toen ik alleen was met Chica en scheiding nog niet rond kreeg ik dus niets extra maar wel in uppie hoge kosten en toen heb ik veel gempt. Ook echt als handeltje, dingen goedkoop kopen en weer duurder verkopen. Met Little People speelgoed echt 400 euro verdiend binnen paar maanden en staan hier nog steeds berg dingen (boerderie, huus etc) in de kelder (Chica speelt er niet meer echt mee).
Kier dr kier
Fijn dat zalf wel lijkt te helpen, nu hopen dat pijn ook snel minder wordt, Erwt
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 12 juni 2009 om 10:32
. Mijn oog ziet er een beetje zó uit:
Maarrrr... minder pijn, en da's fijn!
*houdt voor de zekerigheid de gordijnen nog dicht*
Ik geloof dat 't wel aanslaat. Zie nog wel steeds die witte vlek in oog (voor ranzige vergelijkbare ogen, google 'hoornvliesontsteking' of 'keratitis' ), maar het is minder prikkerig en ik kan oog beter openhouden. Zou ik dan zowaar vandaag tenminste een boek kunnen lezen?
Xan noemt mij nu Groene Poes/ErwtenPoes omdat die dezelfde klachten had vorig jaar
Huis is wel lekker gepoetst, want ik kon gisteren weinig anders doen.
Treinbanen zijn leuk! Ik was van de week in gezin waar zowel vader, volwassen kinderen kleine kinderen zich ook anderhalf uur vermaakten met lego. Erg leuk
Maarrrr... minder pijn, en da's fijn!
*houdt voor de zekerigheid de gordijnen nog dicht*
Ik geloof dat 't wel aanslaat. Zie nog wel steeds die witte vlek in oog (voor ranzige vergelijkbare ogen, google 'hoornvliesontsteking' of 'keratitis' ), maar het is minder prikkerig en ik kan oog beter openhouden. Zou ik dan zowaar vandaag tenminste een boek kunnen lezen?
Xan noemt mij nu Groene Poes/ErwtenPoes omdat die dezelfde klachten had vorig jaar
Huis is wel lekker gepoetst, want ik kon gisteren weinig anders doen.
Treinbanen zijn leuk! Ik was van de week in gezin waar zowel vader, volwassen kinderen kleine kinderen zich ook anderhalf uur vermaakten met lego. Erg leuk
Peas on earth!
vrijdag 12 juni 2009 om 10:54
I will never to you lie again, please
Just give me one more chance
I will never lie to you again
I swear
That I will never tell a lie
I will never tell a lie
No, no
Ha ha ha ha ha hah haa haa haa haaa
Sucker
Sucker!
Oh, sucker
I am a liar
Yeah, I am a liar
Yeah I like it
I feel good
Ohh I am a liar
Yeah
I lie
I lie
I lie
Oh, I lie
Oh I lie
I lie
Yeah
Ohhh Im a liar
I lie
Yeah
I like it
I feel good
Ill lie again
And again
Ill lie again and again
And Ill keep lying
I promise
Just give me one more chance
I will never lie to you again
I swear
That I will never tell a lie
I will never tell a lie
No, no
Ha ha ha ha ha hah haa haa haa haaa
Sucker
Sucker!
Oh, sucker
I am a liar
Yeah, I am a liar
Yeah I like it
I feel good
Ohh I am a liar
Yeah
I lie
I lie
I lie
Oh, I lie
Oh I lie
I lie
Yeah
Ohhh Im a liar
I lie
Yeah
I like it
I feel good
Ill lie again
And again
Ill lie again and again
And Ill keep lying
I promise
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.