wat een opmerking...!

12-06-2009 10:56 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Moeten jullie ook soms zo ontzettend lachen om opmerkingen van vriend / man ???

Mijn vriend zei bv, na onze eerste keers seks:

Goh, je hebt wel nog een strak k*tje voor je leeftijd.

Ik was toen 26.

Hij 2 jaar jonger.....

Een ex vroeg een keer:

Als je nou de pil van woensdag pakt op dinsdag, werkt ie dan nog wel?

Nog meer van die grappige opmerkingen??
quote:royanne77 schreef op 12 juni 2009 @ 11:16:

ik hoop dat jullie nooit kinderen krijgen want stel je voor dat je kutje wat waort opgerekt dan...

Dan gaat hij vast aan de verloskundige vragen of ze haar 'kutje' een paar steekjes strakker wil hechten, dat is namelijk ook zo'n giller en eentje van dezelfde categorie.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Nee zo bedoelde ik dat niet.

Maar het blijkt maar weer hoe dom ik ben.
quote:lafjoetwo schreef op 12 juni 2009 @ 11:31:

Hey Sarah, life is good....vraag me alleen af hoe strak ik nog ben gezien ik mezelf mag scharen onder 1 van de oude dozen

FF serieus....ja het gaat eigenlijk wel goed met me gezien alle omstandigheden

Hoe is t met u? alles kits achter de rits en retestrak, waaaaaaaaaaaaah.

goed!

nog 3 weekjes nederland en dan zit ik voorgoed met mijn gekke hoofd in Australie,

quote:Ploucha schreef op 12 juni 2009 @ 11:34:

Nee zo bedoelde ik dat niet.

Maar het blijkt maar weer hoe dom ik ben.conclusie, strakke kutjes zijn dom,
Digitalis, dat jij het niet erg vindt: prima toch? Persoonlijk zou ik vreselijk afknappen op het woord 'kutje.' Maar wat voor mij geldt, hoeft voor een ander niet zo te zijn.

Je zegt toch ook niet: 'wat heb jij een fijn lulletje?'
Heb er eens over zitten nadenken. Denk dat ik een duveltje uit de ouwe doos ben, maar met een strak .....

Sarah, dat meeeeeen je niet??? Echt??
grotje vind ik nog erger.
quote:Susan schreef op 12 juni 2009 @ 11:33:

[...]

Dan gaat hij vast aan de verloskundige vragen of ze haar 'kutje' een paar steekjes strakker wil hechten, dat is namelijk ook zo'n giller en eentje van dezelfde categorie.En waarschijnlijk denkt hij daarin ook nog eens heel origineel en grappig te zijn... HI-LA-RISCH.
quote:lafjoetwo schreef op 12 juni 2009 @ 11:35:

Heb er eens over zitten nadenken. Denk dat ik een duveltje uit de ouwe doos ben, maar met een strak .....

Sarah, dat meeeeeen je niet??? Echt??ja, maar ik blijf gewoon rebellen op viva hoor, je bent echt niet van me af.
quote:Digitalis schreef op 12 juni 2009 @ 11:23:

Susan, dat is dus echt met recht een kutopmerking. Ook ontzettend dom!! Heb jij gezegd: ok, buk maar, pak ik de buttplug?

Nah, een ex (long time ago): ja, je kut homo's herkennen aan het feit dat hun broek zo in hun kontgat wordt gezogen omdat 'ie teveel open staat en je kunt ze ook herkennen aan de strontlucht vanwege datzelfde openstaande kontgat.

Ik moest eerst lachen, totdat 'ie te kennen gaf dat het echt zo was. Zucht.Waar het hart van vol is loopt de mond van over
Ik vind kutje dus ongeveer het enige waarmee mijn kut mag aangeduid worden door een man, hoor. En nee, niet met zon vieze grijns (moet denken aan de Vieze Man).

Kutje=lief, vrouwelijk

Pik= mannelijk

Zo zie ik dat dan.

Nu ben ik dan weer wel benieuwd hoe jullie intieme delen benoemd worden door jullie sekspartners.
quote:Ring1981 schreef op 12 juni 2009 @ 11:35:

Je zegt toch ook niet: 'wat heb jij een fijn lulletje?'
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Op Urk noemen ze het een flamoes. Ik zie al helemaal voor me hoe dat in bed gaat: 'kom hier met je lekkere geile flamoes, vrouwtje van me!'

Dus...
quote:duffie_1 schreef op 12 juni 2009 @ 11:38:

[...]

Waar het hart van vol is loopt de mond van over Ik was alweer hartstikke mosterd sorry
"Ik zou uw vrome flamoes willen enteren teneinde kinderen te verwekken om de goedkeuring ende zegen van onze Heere te verkrijgen, vrouwmensch"

Zoiets?
Het grappigste vind ik nog dat Ploucha met elke reactie na de fijne openingspost zichzelf nog meer naar beneden haalt
quote:Digitalis schreef op 12 juni 2009 @ 11:43:

"Ik zou uw vrome flamoes willen enteren teneinde kinderen te verwekken om de goedkeuring ende zegen van onze Heere te verkrijgen, vrouwmensch"

Zoiets?neuken?

Zoiets? Ge-wel-dig
Nou Kip, het klinkt wel geil, geef toe! (ik zou helemaal in een deuk liggen als een minnaar dit me zou zeggen, wel niet serieus bedoeld natuurlijk)

Zoiets?Ooooooow, Digi. Meer van dat. Geil. Krijg het er helemaal warm van.
SGP sex noemen ze dat
quote:Digitalis schreef op 12 juni 2009 @ 11:38:

Ik vind kutje dus ongeveer het enige waarmee mijn kut mag aangeduid worden door een man, hoor. En nee, niet met zon vieze grijns (moet denken aan de Vieze Man).

Kutje=lief, vrouwelijk

Pik= mannelijk

Zo zie ik dat dan.

Nu ben ik dan weer wel benieuwd hoe jullie intieme delen benoemd worden door jullie sekspartners.Het woord "kutje" vind ik op zich ook helemaal niet erg. Maar de manier waarop de scharrel/vriend van TO het (blijkbaar) zei (na de eerste keer sex nb!) vind ik tenenkrommend. Dat is helegaar niet lief of zo.....
"Hey Onan, laat eens zien wat je kan"

"Bevaar met uw woest schip mijn volle zee, oh minnende Man"

"Onderzoek mijn vulva ongans met je eendebek"

God, wat fout.
quote:tijgervrouw schreef op 12 juni 2009 @ 11:16:

Ik heb mijn man wel eens wijsgemaakt dat ik naar de kapper was geweest, begon ie van "oh ja ik dacht al iets te zien.. ja leuk hoor! Valt wel mooi he?" En dan nog even door laten stotteren Ik heb wel eens gereageerd met: "oh ? was ie gesloten ?"
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 12 juni 2009 @ 11:51:

[...]

Ik heb wel eens gereageerd met: "oh ? was ie gesloten ?" Sloeg ze hard?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven