Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen deel 6

13-11-2021 18:48 3003 berichten
Deel zes in de topicreeks over Max Verstappen en alles wat met Formule 1 te maken heeft. Afbeelding

Vorige deel


Afbeelding

Afbeelding
anoniem_65cdc6932d812 wijzigde dit bericht op 12-12-2021 21:50
7.40% gewijzigd
AeonOfWinter schreef:
08-03-2022 13:08
Haha snap de mentaliteit, en lief aangeboden, maar ga eerst in eigen kring even vragen.

👍🏻

Als Viaplay inderdaad zo makkelijk te delen is dan zullen vast meer mensen dat doen.
Alle reacties Link kopieren
Zo niet heb je ooit een PB van me :rofl:
(Ik PB al ruim 15 jaar op dit forum vrijwel nooit met iemand)
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Kevin Magnussen racet voor Haas dit jaar.
Star⁴ schreef:
09-03-2022 19:02
Kevin Magnussen racet voor Haas dit jaar.

Verrassend wel. Het is ook nog een meerjarig contract, dus een echte comeback.
Star⁴ schreef:
09-03-2022 19:02
Kevin Magnussen racet voor Haas dit jaar.

Jammer dat ze niet gekozen hebben voor Fittipaldi Jr. Die had ik wel graag willen zien hoe hij het doet.
Alle reacties Link kopieren
Pfff, gisteren maar eens een Viaplay abonnement afgesloten en alvast wat beschikbare F1 content gekeken, ik weet niet ik ga wennen aan deze twee dames...
Mis Olav en Jack nu al :|
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Mooi, ze hebben allemaal dezelfde foto op Instagram:

https://www.instagram.com/p/Ca5KmiYriIc ... =copy_link
Star⁴ schreef:
09-03-2022 20:44
Mooi, ze hebben allemaal dezelfde foto op Instagram:

https://www.instagram.com/p/Ca5KmiYriIc ... =copy_link

En wie was er als enige niet bij? Juist ja, diegene die zo van demonstreren houdt. Voor z'n eigen doeleinden dan.
Alle reacties Link kopieren
nbk schreef:
09-03-2022 20:23
Pfff, gisteren maar eens een Viaplay abonnement afgesloten en alvast wat beschikbare F1 content gekeken, ik weet niet ik ga wennen aan deze twee dames...
Mis Olav en Jack nu al :|

Ik las al berichten op verschillende F1-Faceboekgroepen, dat je het commentaar via de app van Olav, gelijk kunt laten lopen met de wedstrijd (tv-geluid op stil dan) maar dat je dat wel 'even' moet zien te synchroniseren dan. Pfff, het idee alleen al om dat uit te zoeken en te proberen klinkt al vermoeiend @(

Afgelopen vrijdag Race Cafe (i.p.v. Formule 1 Cafe) gekeken, vond het best een leuk concept, ook met mensen uit andere takken van de race-branche en hun kijkwijze.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
09-03-2022 20:54
En wie was er als enige niet bij? Juist ja, diegene die zo van demonstreren houdt. Voor z'n eigen doeleinden dan.
Had 'm niet eens gemist nog.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
09-03-2022 20:54
En wie was er als enige niet bij? Juist ja, diegene die zo van demonstreren houdt. Voor z'n eigen doeleinden dan.
Zijn vlucht had vertraging, dus hij was nog niet in Bahrein. Niet gelijk weer zo negatief, joh :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik werk trouwens vanochtend vanuit huis en heb op de achtergrond even de eerste testdag in Bahrein aangezet. Was wel benieuwd hoe Viaplay dat ging doen.

Tot nu toe is het technisch gezien een redelijke shit show. Geluid liep in de studio niet gelijk, commentaar was in het begin niet te horen en het beeld valt af en toe weg (alleen ligt dat aan het circuit en niet aan Viaplay). Daarnaast is de verbinding ook niet best, mijn tv moet steeds bufferen. Terwijl mijn internet verder prima werkt. Hoop wel dat dit nog beter wordt :')
Aurorus schreef:
10-03-2022 08:06
Zijn vlucht had vertraging, dus hij was nog niet in Bahrein. Niet gelijk weer zo negatief, joh :lol:

De rest kon wel op tijd zijn. :lmao:
Mercedes komt zoals verwacht met grote aanpassingen aan de auto. Ze hebben de sidepod een kwartslag gedraaid lijkt wel.


Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
10-03-2022 09:48
De rest kon wel op tijd zijn. :lmao:
De rest moest dan ook niet naar Parijs Fashion week
Mercedes gaat weer met een joekel van een voorsprong beginnen na nieuwe reglementen?

Dat zou toch wel zonde zijn als we terugkeren naar de situatie van enkele jaren geleden dat je in januari al wist wie kampioen ging worden.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
10-03-2022 09:49
Mercedes komt zoals verwacht met grote aanpassingen aan de auto. Ze hebben de sidepod een kwartslag gedraaid lijkt wel.


Afbeelding

Afbeelding
Ghe, lijken zo net winglets waar Ducati ook ooit mee aan kwam zetten (wat nu iedereen gebruikt)
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Vettel rijdt de testdagen met een Oekraïne-helm:

https://twitter.com/JMD_helmets/status/ ... 2226535424
Alle reacties Link kopieren
Aurorus schreef:
10-03-2022 08:09
Ik werk trouwens vanochtend vanuit huis en heb op de achtergrond even de eerste testdag in Bahrein aangezet. Was wel benieuwd hoe Viaplay dat ging doen.

Tot nu toe is het technisch gezien een redelijke shit show. Geluid liep in de studio niet gelijk, commentaar was in het begin niet te horen en het beeld valt af en toe weg (alleen ligt dat aan het circuit en niet aan Viaplay). Daarnaast is de verbinding ook niet best, mijn tv moet steeds bufferen. Terwijl mijn internet verder prima werkt. Hoop wel dat dit nog beter wordt :')
Ben nu op mijn telefoon aan het kijken (op wifi netwerk van mijn werk ;-D ), dat doet het wel goed!
Zal het morgen op mijn eigen tv gaan proberen.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Nog lekker stuiterende auto's!
"I love not Man the less, but Nature more..."
RikM schreef:
10-03-2022 09:49
Mercedes komt zoals verwacht met grote aanpassingen aan de auto. Ze hebben de sidepod een kwartslag gedraaid lijkt wel.

Rechts de sidepod van vorige week, links de nieuwe.
Met name die winglet daar kan ik me van voorstellen dat andere teams een beetje moeten fronsen. Weet niet of dat nou de bedoeling is van de regels.

Afbeelding
Nieuwe kleuren Haas, zonder Russische sponsor.

Afbeelding
RikM schreef:
10-03-2022 15:27
Rechts de sidepod van vorige week, links de nieuwe.
Met name die winglet daar kan ik me van voorstellen dat andere teams een beetje moeten fronsen. Weet niet of dat nou de bedoeling is van de regels.

Afbeelding
FIA heeft het al goedgekeurd las ik.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
08-03-2022 13:07
Ik heb hier Ziggo, met race/sport chanel. Ziggo Go weet ik niet.
Ken niemand met Viaplay maar gooi wel ff een lijntje uit, zal vast lukken.
Ik heb nu F1tv genomen, ze geven nu 20% korting (52 euro voor een jaar=4,25 pm). Maar delen/gratis meekijken bij iemand is nog handiger natuurlijk. Heb er weer zin in!
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
10-03-2022 15:27
Rechts de sidepod van vorige week, links de nieuwe.
Met name die winglet daar kan ik me van voorstellen dat andere teams een beetje moeten fronsen. Weet niet of dat nou de bedoeling is van de regels.

Afbeelding
Zeker anders ja, zag het al op de foto's.
Die winglets mag de FIA zich mooi over gaan buigen. Bij Duc werden ze in eerste instsantie ook verboden, nu heeft ieder team ze. De ene wat mooier dan de ander.
Zijn als het goed is ook wat teams nog met de vloer aan het klooien vanwege porpoisening dus denk dat we er nog niet helemaal zijn qua uiterlijk.
Esthetisch vind ik de B versie mooier, maar of het effectief is?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven