Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
@Akka: Ik denk dat het op die pagina daarna gewoon verwijderd is, jullie hebben het niet gezien en ik heb verder ook geen reacties gehad! Ben wel opgelucht!

@Jowellie: Groot gelijk dat je het niet op hyves zet hahahaha, krijg je misschien wel net als bij mij idd. Gelukkig is het meegevallen bij mij maar neem maar niet het risico.

Die van jou was echt wel wat groter, 1,13 cm is een reus vergeleken met mijn 0,59 cm. Wat klinkt dat schattig he hahahaha. Ik heb 23 juni weer een echo. Ik ben dan tussen de 8wk 4dg en 9 wk. Ben benieuwd hoe het er dan uitziet.

Hoe voel jij je? Ergens last van?

Ik ben een dagje op pad, tot later weer!
@ Maris, nee, ik heb gelukkig weinig klachten! Wel pijnlijke tieten en af en toe last van mijn buik ( niet extreem). Maar als dat alles is... dan mag ik wel in mijn handjes klappen...

En jij, heb jij nog klachten?

Dus je mag de 23e weer, leuk hoor! dan moet ik nog even wachten... ik ben vandaag ( volgens de laatste bereking van het ziekenhuis ) 8 w en 3dgn, dus tegen de tijd dat ik weer een echo heb, ben ik rond de 10/11 weken.
@Bebje, gefeliciteerd met jullie huis!! En ook met het feit dat je nu ook voor het echie bezig kan!!

@Xasi, heb je het behalve aan jullie ouders nog aan niemand verteld?

Wij hebben het inmiddels al aan meer vrienden verteld, ik vind het niet erg als iedereen het nu weet, zolang ze het op mijn werk nog maar niet te weten komen!

Mundy die niet drinkt, valt echt op. Voor één weekend kan ik wellicht een smoes bedenken, maar zeker niet voor vier weekenden. En als het wel mis gaat, wil ik dat ook met mijn vrienden delen. Ik ben wel iemand die het van me af moet praten. Dus hier is het (op nog een paar vrienden en familieleden na) niet echt een groot geheim meer. Eindelijk geen stress meer als ik een ice-tea bestel
nee mundy want ik heb ook nog niet mijn directe fam geheel ingelicht, dat ga ik van het weekend doen. Met vrienden ga ik heel even mee wachten denk ik.

Maar het is idd wel fijn als je geen moeilijk gedoe hoeft te doen over wel en geen alcohol enz........

Jowelli fijn hoor dat je zo klachtenloos bent! Ik ben vannacht 2 x mn bed uitgeweest om te plassen......

Mijn pukkels worden gelukkig wel minder. Voor de rest merk ik dat ik wat sneller moe ben en sneller honger heb.

FM das morgen, ik laat het dan weten.....
quote:Bebje schreef op 12 juni 2009 @ 09:07:

Hoi meiden!

Rustig nog hier!

Vandaag ga ik op verhuisdozenjacht. Over 4 weken kunnen we nl in het nieuwe huis.

Nu is dus helder dat we over de beroemde 9 maanden een goed huis hebben. Dus nu, na een diepe zucht heeft vriendje er ook zin in! Gaan jullie nu naar een tijdelijk huis dan??? en dan over negen maanden definitief??? ikke snappe eve nie........
haha!

Nee, we gaan over 4 weken naar ons definitieve huis!

Ik bedoel dat vriendje nogal moeite had zich een voorstelling te maken van een baby in een huis dat er nog niet was. Nu kan hij het huis voor zich zien en weet hij zeker dat we een huis hebben. Dat vindt ie fijner...

Want wie weet hadden we niks gevonden zo snel, en dan waren we bij mijn schoonouders ingetrokken. Daar ziet hij mij niet zwanger zijn en dat snap ik wel.

Nu hebben we dus een meer duidelijke toekomst, mocht er over 9 maanden een mini komen.

Snappie?
@ Xasi, nou ik moet wel veel meer plassen, maar dat is nu zo'n een gewoonte geworden, dus dat merk ik niet meer zo... :-) hihi
aaaaahhhhh ik snap!
ah ok dat vele piesen went dus....
@Jowellie: Volgens de berekeningen van de echo ben ik nu precies 7 weken, maar ik denk zelf een paar dagen verder. Omdat ik mijn eisprong heb gevoeld en 3 dagen voor mijn LNL een duidelijk positieve test had. Maar die paar dagen langer of korter maakt niet zo heel veel uit.

Veel klachten heb ik ook niet. Wat gevoelige tepels af en toe. Wel veel moe, vooral 's avonds. Puistjes nemen af gelukkig, ik leek wel een puber. En heel veel dorst en daardoor ook veel plassen. Soms voel ik wat aan mijn buik, kleine steekjes maar niet echt buikpijn meer. Dus mij hoor je niet klagen.

Kan niet wachten tot ik een buikje krijg trouwens, vind dat zo gaaf!
wat een stilte hier.....is het weer lekker weer in NL ofzo?!?!

hahaha
quote:xasi schreef op 12 juni 2009 @ 20:33:

wat een stilte hier.....is het weer lekker weer in NL ofzo?!?!

hahaha

Best wel lekker weer ja, maar das niet de reden van mijn stilte, Ik was een dagje naar Fryslân op en neer. (werk) (heb gezwaaid naar Poes)

Daarna gezellig bakkie thee gedaan bij mijn schoonmams en net pas thuis. Ben MOE. Dat verre rijden trek ik echt niet meer. En om niet te slapen heb ik onwijs zitten vreten/snoepen/kanen

Morgen word het ook mooi weer.... heerlijk! Kan ik misschien mijn nieuwe zwangere bikini aan

@Bebje: gefeliciteerd met jullie huis! En over 4 weken er al in? Wat snel!

Meiden, ik heb alles gelezen, maar heb er de kracht( :puke:) niet voor om op iedereen te reageren. Sorry!

Ik zeg: fijne avond en fijn weekend alvast!!
quote:xasi schreef op 12 juni 2009 @ 15:20:

ah ok dat vele piesen went dus....

Hmmm, niet bij mij.

Hebben jullie dat als je je plasje heel lang op houdt, het HEEL pijn gaat doen? Heb ik met name 's nachts. Irritant.
ophouden is er niet bij! het moet er gewoon uit en snel!! das de boodschap van mijn plasjes hahaha

MOE? akka? Ik ben vandaag echt niet vooruit te branden. Na elke klein dingetje dat ik heb gedaan ga ik weer even hangen op de bank......hoef vandaag alleen 1 uurtje te werken, zo meteen om 17.00.....zie er nu al tegen op, ben echt een luiwammes!
1 uurtje werken maar?? Jaloers!!!!

Zeikze
Werk ze Xasi. Ik ga lekker slapen!
@Bepje: Gefeliciteerd! Wat super gaaf dat jullie en huis hebben gekocht! Maar wat kunnen jullie er snel in!?! 4 weken! Dat heb ik nog nooit gehoord! Wel beter, direct korte metten maken met de twijfels van vriendlief! :-)

Fijn weekend allemaal!
ja op vrijdag 1 uurtje (wat nooit bij een uurtje blijft) maar wel zeeeeer intensief!!

maar zal het zeiken tot op het toilet beperken hihi
Goedemorgen,

@loessie; al terug van vakantie? Ben benieuwd hoe het gaat en je hebt LNL gehad! Is het gelukt?
@yaele; hoe gaat het met jouw buik?
@Loessie: Ja, ik ben zó benieuwd! Ben je al terug?

@Fm: Beetje te vroeg gejuicht van de week dat de buikpijn zo goed als weg was. Het is weer terug Niet in alle hevigheid maar wel vervelend aanwezig.

Pijn zit links, volgens mij ook plek van eisprong afgelopen keer.

Misschien heeft het er wat mee te maken?? Het straalt ook helemaal door naar mijn rug. (Vorige maand had ik precies dezelfde klachten, maar dan rechts.)

Probeer er maar niet al te veel aan te denken, ik kan er op het moment toch niets aan veranderen.

Hoe is het de huizen business? Al druk met het uitzoeken van keuken/ badkamer e.d?
@Fm: Kan je het zwanger worden een beetje loslaten?

Kan me zo voorstellen dat het lastig is omdat je er eerst wat meer mee bezig was.
@yaelle; balen zeg, dat je buikpijn steeds terukomt.... hoop dat het een beetje vol te houden is zo..

We zijn wel al druk aan het rondsnuffelen voor keukens/badkamers enzo, maar hebben hier nog best lang de tijd voor, dus die nemen we ook. Gelukig zit ik wel redelijk op 1 lijn met mijn lief, dus ik denk dat het wel mooi gaat worden straks! Alleen nu lijkt het ineens nog zover weg voordat het klaar is! Deze week offertes binnengekregen voor hypotheken en eindelijk de concept koop en aanneemovereenkomsten binnen (gaf wat oponthoud) en die moeten we van de week tekenen, dan is het pas ECHT officieel. hihi

Met het zwanger worden was ik onbewust natuurlijk nog wel bezig, maar ondertussen zo druk bezig met andere dingen regelen met banken/makelaars etc, dat het neit de overhand had. Nu mijn lnl gisteren is verstreken en nog geen bloed gespot is, ben ik er wel mee bezig natuurlijk... Zou het vandaag komen? Ik zie nog geen tekenen, dus ik wacht maar gewoon rustig af..
@yaelle; word je eigenlijk ook chagerijnig van die pijn? Of ben je er zo aan gewend dat het aanwezig is, maar dat je het ook vaak kan negeren?
@FM: Spannend zeg je lnl voorbij, jij bent meestal wel heel regelmatig toch. Ik duim voor je!

@Yaelle: Balen van je buikpijn. Overweeg je nu om toch eens langs de gyn. te gaan?

@Bebje: Gefeliciteerd met jullie huis en wat fijn dat je er al zo snel in kan!!!!

@loessie: Jouw lnl is ook verstreken en en en?

@All: sinds een half uur heb ik buikpijn die ik niet herken. Straalt ook wat uit naar mijn rug. Merk dat ik er niet gerust op ben. Probeer rustig te blijven zolang er geen bloed is. En wat afleiding te zoeken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven