Toilettas
maandag 14 maart 2022 om 21:48
Hoi allemaal,
Er zitten hier een aantal Google wonders dus ik hoop dat iemand me kan helpen
Ik kan het namelijk niet vinden...
Ik ben op zoek naar een toilettas, deze lijkt me perfect, maar nergens leverbaar (ik vind het in ieder geval niet..) : https://www.bol.com/nl/nl/p/ophangbare- ... 109709693/
Ik heb iets soortgelijks bij de Hema gezien, maar die is 20cm breed en dat is te smal voor een tandenborstel/kam etc.
Kort m'n wensen:
- uitvouwbaar
- 3 vakken (of meer), waarvan 2 minstens 23 x 16 cm
- vakken met gaas (ik wil er doorheen kunnen kijken)
- liefst alle vakken te sluiten met een rits
- prijs tot €30, minder is altijd fijn
Er zitten hier een aantal Google wonders dus ik hoop dat iemand me kan helpen
Ik kan het namelijk niet vinden...
Ik ben op zoek naar een toilettas, deze lijkt me perfect, maar nergens leverbaar (ik vind het in ieder geval niet..) : https://www.bol.com/nl/nl/p/ophangbare- ... 109709693/
Ik heb iets soortgelijks bij de Hema gezien, maar die is 20cm breed en dat is te smal voor een tandenborstel/kam etc.
Kort m'n wensen:
- uitvouwbaar
- 3 vakken (of meer), waarvan 2 minstens 23 x 16 cm
- vakken met gaas (ik wil er doorheen kunnen kijken)
- liefst alle vakken te sluiten met een rits
- prijs tot €30, minder is altijd fijn
maandag 14 maart 2022 om 21:52
Ik heb deze, maar nog niet gebruikt. In heel veel printjes te krijgen.
https://www.amazon.nl/dp/B0888K2VPS/ref ... UTF8&psc=1
https://www.amazon.nl/dp/B0888K2VPS/ref ... UTF8&psc=1
maandag 14 maart 2022 om 22:28
Fijn zo snel al reacties, bedankt!
Beide opties zien er goed uit, wel wat 'dikker' maar dat is misschien juist wel fijn
Ga ook nog even verder kijken op Amazon want daar had ik nog niet gekeken
Op AliExpress verdwaal ik vaak een beetje en vind ik de kwaliteit meestal zeer slecht
Als iemand nog een fijne tas weet, lees ik het graag
Beide opties zien er goed uit, wel wat 'dikker' maar dat is misschien juist wel fijn
Ga ook nog even verder kijken op Amazon want daar had ik nog niet gekeken
Op AliExpress verdwaal ik vaak een beetje en vind ik de kwaliteit meestal zeer slecht
Als iemand nog een fijne tas weet, lees ik het graag
maandag 14 maart 2022 om 23:13
Ik heb ook een Reisenthel, echt heel fijn. Ik heb zoiets, kun je neerzetten of ophangen en het spiegeltje zit met klittenband vast: https://www.bol.com/nl/nl/p/reisenthel- ... oductImage
Ik heb niet de XL versie maar een maatje kleiner en daar kan al verbazingwekkend veel in
Ik heb niet de XL versie maar een maatje kleiner en daar kan al verbazingwekkend veel in
maandag 14 maart 2022 om 23:24
dinsdag 15 maart 2022 om 06:25
dinsdag 15 maart 2022 om 07:40
dinsdag 15 maart 2022 om 12:06
Juist dat ophangen vind ik handig bij kleinere badkamers zonder plek om dingen neer te zetten.Irregular_Choice schreef: ↑15-03-2022 06:25Ik heb ook zo’n ding wat je kan ophangen, maar die ligt te verstoffen. Ik blijf het ondingen vinden. Veel te groot en vaak niet genoeg ruimte voor in een badkamer. Op het wastafelmeubel kan je hem nooit kwijt qua uitklappen enzo. Ik heb gewoon een normale, alles in 1 vak en past prima.
dinsdag 15 maart 2022 om 12:12
In iedere badkamer is wel een haakje en juist in kleine badkamers met weinig opbergruimte vind ik deze toilettas zo handig.Irregular_Choice schreef: ↑15-03-2022 06:25Ik heb ook zo’n ding wat je kan ophangen, maar die ligt te verstoffen. Ik blijf het ondingen vinden. Veel te groot en vaak niet genoeg ruimte voor in een badkamer. Op het wastafelmeubel kan je hem nooit kwijt qua uitklappen enzo. Ik heb gewoon een normale, alles in 1 vak en past prima.
dinsdag 15 maart 2022 om 12:14
Ja, het kwam destijds voort uit m’n kampeertijd, en campings met douches waar nergens een droog stukje is om iets neer te zetten.
Maar ook als je met een flinke groep vrienden in een Airbnb zit en iedereen plempt overal maar van alles neer, ben ik blij met m’n hang-tas.
dinsdag 15 maart 2022 om 12:26
Ik vind ze opgehangen al helemaal vreselijk. Alles in die aparte vakjes, steeds ritjes open en dicht doen, zoeken in welk vak wat zit. Ik heb liever gewoon 1 toilettas die altijd wel ergens in de badkamer kan staan, met 1 rits en 1 vak waar alles in zit. Maar dat zal wel persoonlijk zijn. Ik vind die hang-dingen gewoon echt onpraktisch.
dinsdag 15 maart 2022 om 14:50
Ik vind het vooral met kamperen erg handig.Irregular_Choice schreef: ↑15-03-2022 06:25Ik heb ook zo’n ding wat je kan ophangen, maar die ligt te verstoffen. Ik blijf het ondingen vinden. Veel te groot en vaak niet genoeg ruimte voor in een badkamer. Op het wastafelmeubel kan je hem nooit kwijt qua uitklappen enzo. Ik heb gewoon een normale, alles in 1 vak en past prima.
dinsdag 15 maart 2022 om 15:29
Nee, dat met al die vakjes heb ik ook niks mee. Nu zijn deze vakjes mesh, dus je ziet alles zitten en geen extra ritsen, maar ook in bijvoorbeeld een handtas flikker ik alles gewoon in een groot vak. Allerlei zijvakjes en ritsjes is niks voor mij.Irregular_Choice schreef: ↑15-03-2022 12:26Ik vind ze opgehangen al helemaal vreselijk. Alles in die aparte vakjes, steeds ritjes open en dicht doen, zoeken in welk vak wat zit. Ik heb liever gewoon 1 toilettas die altijd wel ergens in de badkamer kan staan, met 1 rits en 1 vak waar alles in zit. Maar dat zal wel persoonlijk zijn. Ik vind die hang-dingen gewoon echt onpraktisch.