Mode & Beauty alle pijlers

Onder ooglidcorrectie

21-03-2022 17:14 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik baal van de dunne, rimpelige huid onder mijn ogen. Zie alleen nog maar wallen en volumeverlies. Ik overweeg een onder ooglidcorrectie; heeft er hier iemand ervaring mee? Boven ooglidcorrecties worden vaker gedaan en zijn ook wat ‘eenvoudiger’. Alle tips zijn welkom! Ik ben eind 50.
Ik lees mee
Chocolade, altijd goed!
Ik lees ook mee
Pieremachochel
Mijn moeder heeft dat laten doen. Tegelijk met boven.

Is echt heel mooi geworden.

Ik deed tegelijkertijd alleen boven en zij had wel iets langer nodig om te herstellen.
Ik heb onder en boven gegaan, alweer 12 jaar geleden.
Het resultaat was heel mooi en nog steeds blij mee. Herstel viel echt 200% mee en met een week weer toonbaar.

Maar ook bij mij gaat de huid nu (50+) wat meer rimpelen alhoewel het met retinol wel wat minder is.
Toevallig zat ik er laatst aan te denken om te kijken of het mogelijk is om dit strak te laten trekken. Ik weet niet of het kan.
Onderooglidcorrectie is vanwege vochtophoping en nu gaat het om rimpeltjes. Dus misschien secuurder en meerdere sneetjes en hechtingen.
Wat fijn dat herstel meeviel en resultaat zo goed is. Het is bij meer dunne huid, veel lachrimpels/volumeverlies ipv grote wallen. Heb vlgd maand een intake gesprek bij de plastisch chirurg. Ben benieuwd.
sunflex schreef:
21-03-2022 20:52
Wat fijn dat herstel meeviel en resultaat zo goed is. Het is bij meer dunne huid, veel lachrimpels/volumeverlies ipv grote wallen. Heb vlgd maand een intake gesprek bij de plastisch chirurg. Ben benieuwd.

Ja dat heb ik ook. Dunne huid en dus meer rimpels. Net als iemand die heel veel is afgevallen en nu teveel vel heeft. Geen wallen hier want dat vet is destijds weg gehaald.

Laat je weten hoe de intake is gegaan? Ik ben heel benieuwd! Succes!
sunflex schreef:
21-03-2022 20:52

Mijn moeder was al 70 toen ze het liet doen.
Had zich al jaren geergerd aan de grauwe hangzakken onder haar ogen. De huid was zo dun dat het er grauw doorheen scheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven