Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Mimali schreef:
21-03-2022 20:22
Ik zie de webcam functie niet maar is dat nu niet gewoon videobellen?
Haha ja dat is gewoon videobellen. Net als dat WhatsApp een videobelfunctie heeft 😉. Hoeft niet meteen iets slechts te zijn.
RedRoseThorn schreef:
21-03-2022 20:51
Haha ja dat is gewoon videobellen. Net als dat WhatsApp een videobelfunctie heeft 😉. Hoeft niet meteen iets slechts te zijn.
Dacht ik al haha..
"Vroeger" had een webcam natuurlijk wel een ander imago maar ik zoek hier verder niks achter..
Ik heb toch helaas slechts ervaringen met Skype en kik. Meestal mannen met nog een vrouw thuis. Als ze niet op Whatsapp willen dan haak ik af.
Niet dat het altijd iets zegt, maar ik doe er niet aan mee.
Ik heb nu drie echt super leuke dates gehad met mijn date en het is echt zo super leuk. Zondag zie ik hem weer zoooo zin in.
datertje3 schreef:
21-03-2022 23:51
Ik heb toch helaas slechts ervaringen met Skype en kik. Meestal mannen met nog een vrouw thuis. Als ze niet op Whatsapp willen dan haak ik af.
Niet dat het altijd iets zegt, maar ik doe er niet aan mee.
Ik heb nu drie echt super leuke dates gehad met mijn date en het is echt zo super leuk. Zondag zie ik hem weer zoooo zin in.
Ik vind het ook lastig om te peilen hoor of hij oprecht is..het was wel op een betaalde datingsite pleit dat nog voor hem? Haha

Wat leuk dat jouw dates zo leuk zijn,lekker van genieten..
Wat ik ook altijd zo mooi vind is dat dames wel de date mogen verzetten maar als mannen dat doen is het gelijk klaar zeg maar. Vorige week ook een dame ontmoet via drankjedoen we hadden de afspraak staan voor woensdagavond maar zij moest thuisblijven omdat haar cv ketel kapot was gegaan. Nou verzet naar het weekend maar ik had corona en na het weekend had ze plotseling geen interesse meer. Al meerdere malen gehad niet allemaal met de reden cv-ketel kapot overigens.😜

Maar ik lees hier veel over videobellen. Maken jullie daar gebruik van op de datingapps waar het kan?
Datertje dat klinkt goed! Veel plezier nog.

Je nr niet willen geven begrijp ik niet goed. Het is zo makkelijk om iemand te blokkeren wanneer er misbruik van wordt gemaakt. Ik vermoed dan altijd dat niet single zijn de achterliggende reden is.

Ik videobel enkel met bekenden.
hebeenvraag schreef:
21-03-2022 20:05
Is dat niet een tikkie overdreven? Ik ken genoeg mannen die via tinder uiteindelijk een partner hebben gevonden. En die zitten lang niet allemaal in de top 15%. .

Zelf heb ik (man) op dit moment iets meer dan 2000 likes op de teller staan. Ik hoor qua uiterlijk niet tot de top 15% mannen, maar wel tot de top 25% (al zeg ik het zelf). Niet de categorie onderbroekenmodel maar wel de ''leuke jongen next door'' is denk ik mijn categorie. En dan kun je echt meer dan prima slagen op tinder. En als ik die lijn even doortrek kun je ook in de categorie ''gemiddeld'' nog vrij selectief zijn.
Er zijn 3x zoveel mannen als vrouwen op Tinder en de leukste 20% van mannen krijgt 80% van de matches.
Nee, het is helemaal niet overdreven. Zowel vrouwen als mannen hebben niets aan datingapps als je zoekt naar een relatie.
Dolendedertiger schreef:
22-03-2022 08:11
Wat ik ook altijd zo mooi vind is dat dames wel de date mogen verzetten maar als mannen dat doen is het gelijk klaar zeg maar. Vorige week ook een dame ontmoet via drankjedoen we hadden de afspraak staan voor woensdagavond maar zij moest thuisblijven omdat haar cv ketel kapot was gegaan. Nou verzet naar het weekend maar ik had corona en na het weekend had ze plotseling geen interesse meer. Al meerdere malen gehad niet allemaal met de reden cv-ketel kapot overigens.😜
Ga er maar vanuit dat elke date meerdere mensen aan het daten is, net als jij. Dat interesse tonen en dan afhaken is wel vreselijk irritant trouwens.
Beetje erg generaliserend, je bepaald toch zelf wanneer het klaar is als iemand een date afzegt? Lijkt mij weinig te maken hebben met wel of geen vrouw zijn. Gok dat het door jou verzetten van de afspraak wegens Corona niet persé de reden was, het kapotgaan van een CV ketel klinkt al best typisch.. Zoals Pioen aangeeft, vaak is het dat mensen met meerdere contact hebben en uiteindelijk met 1 persoon verder daten. Vrees dat ze in tussentijd met iemand anders heeft afgesproken. Dit komt bij mannen net zo vaak voor, heb ook paar keer na leuke date of contact ineens niks meer gehoord van een man bijv. Dan weet ik stiekem al, grote kans dat er een andere date is.
Pioen00 schreef:
22-03-2022 08:59
Er zijn 3x zoveel mannen als vrouwen op Tinder en de leukste 20% van mannen krijgt 80% van de matches.
Nee, het is helemaal niet overdreven. Zowel vrouwen als mannen hebben niets aan datingapps als je zoekt naar een relatie.
Ik weet niet of ik dit waar vind. Ik weet dat er heel wat statistieken over zijn hoe dat nou zit, maar is het niet gewoon die ene speld in de hooiberg vinden.

Neem nou mijn date 3 weken geleden op Paiq ontmoet via een quiz van mij. Zondag gebeld en hij zegt over een uurtje ergens afspreken in datertjestad. Ik moest even aan het zuurstofapparaat maar zo gezegd zo gedaan. Hij was super leuk, maar voldeed totaal niet aan mijn plaatje in mijn hoofd. Echt nog flink getwijfeld, maar hij bleef contact zoeken. Totaal niet verwacht vanwege een afspraak aan zijn kant stond hij zaterdag aan de deur. Ik kan je vertellen dat tijdens dit weekend de vonk oversloeg.

Soms loopt het gewoon anders dan je denkt en ik denk dat het ook een soort openstellen is voor een ander. Het is zo bijzonder als je iemand vindt waar het echt bij thuis komen voelt.
Vivi3338 schreef:
22-03-2022 11:54
Beetje erg generaliserend, je bepaald toch zelf wanneer het klaar is als iemand een date afzegt? Lijkt mij weinig te maken hebben met wel of geen vrouw zijn. Gok dat het door jou verzetten van de afspraak wegens Corona niet persé de reden was, het kapotgaan van een CV ketel klinkt al best typisch.. Zoals Pioen aangeeft, vaak is het dat mensen met meerdere contact hebben en uiteindelijk met 1 persoon verder daten. Vrees dat ze in tussentijd met iemand anders heeft afgesproken. Dit komt bij mannen net zo vaak voor, heb ook paar keer na leuke date of contact ineens niks meer gehoord van een man bijv. Dan weet ik stiekem al, grote kans dat er een andere date is.
Natuurlijk klink het typisch en daarom had ik ook gebeld en toen kwam het wel wat duidelijker over en ze bleef interesse tonen en we hadden afgesproken voor de zaterdag maar ze begon vrijdag al te appen of ik kwam (we woonde op wat verdere afstand van elkaar) maar ik voelde me dus niet zo lekker en dus corona, en ze toonde nog begrip ik begrijp als je niet komt spreken we wel een andere keer af. Maar dat kwam een beetje gepikeerd over. En ik had haar maandag geappt maar toen bleek ze dus geen interesse meer te hebben. Dit is dan een specifiek en apart geval geweest maar dat bedoel ik eigenlijk met dat dames wel hun afspraakje mogen verzetten en als je dat als man zijnde doet dan hoeven ze meteen geen contact meer. Misschien is het andersom ook zo dat weet ik niet. Ik weet ook wel dat iedereen ongeacht man of vrouw met meerdere personen contact hebben. En dat er een hoop afspraakjes op het laatste moment niet doorgaan. Overigens via drankjedoen buiten dit geval is de drempel minder hoog om tot een afspraakje te komen. Want daar ben ik ook wel van geworden van snel afspreken maar niet iedereen zit erop te wachten.
Toch geen date deze week 😅 Vandaag nog contact dat we morgen zouden afspreken, krijg ik net bericht dat hij appartement aangeboden heeft gekregen in andere stad en daarheen gaat volgende week. Dat als ik iets voor lange termijn zoek, het dan wellicht niet handig is ivm afstand (is uurtje ongeveer). ‘Maar als ik gewoon casual wil afspreken dan kan dat wel en nog steeds leuk zou zijn’. Tja.. Heb er dan ook weinig trek meer in. Nu is een uurtje afstand niet mega, maar als hij het dan al zo aankaart en verder ben ik niet op zoek naar iets casuals. Is wel jammer natuurlijk, met name omdat hij gelijk wilde afspreken en rekening had gehouden dat we morgen afspraak hadden en ernaar uit keek. Naja nu volledig focus op m’n vakantie over paar dagen!
Wat jammer Vivi, maar je hebt iig wat leuks om naar uit te kijken..
Vervelend dat hij afzei, maar je mist er niets mee naar mijn idee. "Voor casual kan het wel." :bonk: Wat een sul.
wij slapen nooit.
Echte hè 😂 Als er echt interesse was, dan spreek je gewoon af en kan je altijd de afstand nog bespreekbaar maken. Dus krijg nu ook wel idee dat hij sowieso gewoon iets casuals zoekt en even balletje op wilde gooien. Nee dank je, dan plof ik morgen net zo graag gewoon in m’n pyjama op de bank na werk 🙈
datertje3 schreef:
22-03-2022 13:32
Ik weet niet of ik dit waar vind. Ik weet dat er heel wat statistieken over zijn hoe dat nou zit, maar is het niet gewoon die ene speld in de hooiberg vinden.

Neem nou mijn date 3 weken geleden op Paiq ontmoet via een quiz van mij. Zondag gebeld en hij zegt over een uurtje ergens afspreken in datertjestad. Ik moest even aan het zuurstofapparaat maar zo gezegd zo gedaan. Hij was super leuk, maar voldeed totaal niet aan mijn plaatje in mijn hoofd. Echt nog flink getwijfeld, maar hij bleef contact zoeken. Totaal niet verwacht vanwege een afspraak aan zijn kant stond hij zaterdag aan de deur. Ik kan je vertellen dat tijdens dit weekend de vonk oversloeg.

Soms loopt het gewoon anders dan je denkt en ik denk dat het ook een soort openstellen is voor een ander. Het is zo bijzonder als je iemand vindt waar het echt bij thuis komen voelt.
Wat leuk!
Zou het aan je naam liggen?
Of heb ik een dejavu
Een tijdje geleden schreef hier ook een Datertje. Volgens mij ook via Paiq!
( daar ben ik toen ook nog even op geweest maar vond het niet zo leuk)
fladder schreef:
23-03-2022 21:26
Wat leuk!
Zou het aan je naam liggen?
Of heb ik een dejavu
Een tijdje geleden schreef hier ook een Datertje. Volgens mij ook via Paiq!
( daar ben ik toen ook nog even op geweest maar vond het niet zo leuk)
Ik schrijf al 15 jaar onder deze naam hahaha. Ik heb idd een kleine relatie gehad van 8 maanden ook via paiq.
Viv wat jammer en idd waarschijnlijk had hij er al die tijd zo ingestaan. Dan maar beter lekker in pyjama op de bank.
Inderdaad! Wel fijn dat het tussen jou en je date goed loopt, hopelijk geeft het wat rust en natuurlijk leuke momenten :) Zien jullie elkaar regelmatig nu?
Hij kon niet wachten tot zondag en hij is vanochtend naar mijn stadje gekomen en hebben ergens lekker koffie gedronken en zitten knuffelen.

Zondag zie ik hem weer.
Leuk! Hopen dat het zo blijft, tijd zal het leren
Pioen00 schreef:
22-03-2022 08:59
Het zal best kloppen dat een klein deel van de mannen een onevenredig aantal matches krijgt, maar ik denk dat wanneer je als man niet door de absolute ''ondergrens'' zakt qua de manier hoe je je presenteert, dat je altijd wel wat aandacht zult krijgen op dating apps. En als je dat niet krijgt, dan is dat vaak als man ook je eigen schuld doordat je in een totaal onrealistische categorie qua uiterlijk zoekt.

Ik bedoel : ook op tinder zitten vrouwen die niet tot de absolute buitencategorie qua looks behoren. Een deel zal misschien een vertekend beeld hebben gekregen omdat veel mannen nu eenmaal iedereen liken, waardoor ze het idee hebben gekregen dat de online aandacht overweldigend is. Maar er zal ook een deel zijn die daardoorheen prikt en al lang blij is als ze iemand ontmoeten die gewoon verzorgd en fris en betrouwbaar is.

Voor zowel mannen als vrouwen gezamenlijk heb ik wel het idee dat het overgrote gedeelte van de mensen op dating - apps inmiddels dating-app moe is. Ik merk nu (t.o.v. bijvoorbeeld 5 jaar geleden) dat een match veel minder voorstelt en dat mensen nog minder bereid zijn om het gesprek gaande te houden. Toen tinder nog relatief nieuw was, dachten veel mensen bij een match echt van ''wow, wij hebben een match, ik ben benieuwd''. En nu is een match voor velen gewoon één van de honderden (zo niet duizenden) die ze al gehad hebben. Veel mensen hebben zich (o.a. uit verveling / eenzaamheid) tijdens de corona periode ook helemaal suf getinderd en zijn nu gewoon dating-app moe. Dat merk ik wel echt.
Volgens mij is het niet dating app moe, maar meer dat het vermoeiend is om steeds weer je verhaal te doen en dan blijkt dat iemand gewoon niet aan je verwachtingen voldoet. En dan weer door naar een volgende waar je moeite insteekt. Dat hoort er nou eenmaal bij, maar dat vond ik vermoeiend.

Bij mij werkte het beste als er na een eerste lange chat doorgepakt wordt. Als er dan niks gebeurde was het 99.9% kans op niks.

Maar ik blijf erbij het is een speld in een hooiberg.
Goedemorgen

Ik leef ook nog 😂.
Heb ook alleen de laatste postings gelezen.

Op date gebeuren weinig te melden. Geen dates gehad.
Afgelopen 2 maanden op ematching gezeten.
Je zou denken hoger opgeleiden... ... fout.

Afwijzing na afwijzing. Met standaard bericht of gewoon geen reactie.
Een enkele met een persoonlijk bericht.
3 heren hadden interesse. Waarvan 1 van 32 die mij via messenger benaderde of ik (53) ook op jonger viel. De andere tweede had ik geen interesse in.

En deze keer ook out of the box gedacht op ematching.

Van die out of de box wilde er 1 zonder nog echt uitgewisseld te hebben mijn nummer want ja veel was hij niet online stuurde hij na 1 week.
Nummer 2 bleef in contact en we mailde een dag heen en weer. Maar ik kreeg wat soort apart gevoel bij sommige vragen. Na een dag vroeg ik hoe oud zijn kind eigenlijk was. 6 jaar dus. Ehmmm vertelde hem eerlijk dat ik dat niet echt zag zitten. Zijn reactie... Zei een hoop over mij.
Nummer 3 reageerde heel leuk terug en ik herkende mijzelf in zijn manier van schrijven, maar zijn bericht werd ook gelijk gevolgd door een geen interesse bericht. 🤔.

Dus juul vraagt zich soms was.... Hoe dan... Wat doe ik fout.
Ben van lange naar korte berichten gegaan en weer terug.

Ondertussen ivm ziekte op het werk ook best al druk sinds november.
Oh Julia, niet opgeven, het gaat in golven. Ergens tussen moeilijk en zwaar irritant :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven