Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Ik weet dat een van de beste vriendinnen van mijn zusje had meegedaan en er ook een relatie mee heeft gekregen! Inmiddels zijn ze alleen niet meer bij elkaar. Lijkt me ook doodeng haha. Ik ben ook zo'n vreselijke flap uit dat ik vast iets zeg waar grappen over gemaakt gaan worden 😅😜
Haha en dan komt je misschien zelfs in de intro waardoor het ook nog tig keer herhaald wordt.
Toch had ik jullie graag op tv gezien.
wij slapen nooit.
Dina1980 schreef:
31-03-2022 19:54
Nee, en zeker bij die filmpjes daarna van hoe het is afgelopen is er zelden een stel van gekomen.

Nee dat valt enorm tegen laatste tijd. Maar heel af en toe is het echt een schot in de roos. Maar als ze gewoon random mensen zouden koppelen van ongeveer dezelfde leeftijd, zouden ze dan toch nog minder succes hebben?
Volgens mij is dat in alle jaren zo geweest, zo herinner ik het me althans wel. Ja, als ze random mensen zouden koppelen zou het succes nog minder zijn. Denk dat het succes gewoon sowieso heel kleine kans is, want je ziet immesr in dit topic ook maar zelden dat er succes is.
Ik ken ook wel wat mensen die van de ene relatie in de andere rollen. En er zijn ook een aantal mensen in dit topic geweest die binnen enkele maanden weer een nieuwe relatie hadden. Maar de vaste kern hier bestaat toch echt uit mensen die al een lange tijd single zijn.
wij slapen nooit.
Ergens natuurlijk ook logisch, want als ze een relatie hadden gevonden, zouden ze uit de kern zijn gestapt en niet meer tot de vaste kern behoren, maar toch...
Ja. Maar misschien zou ik wel blijven meeschrijven, gewoon voor de gezelligheid.
wij slapen nooit.
Maar ook als je single bent en helemaal geen relatie (meer) wil, kun je hier ook meeschrijven.
En je mag ook meeschrijven als je in een relatie zit en graag single zou willen zijn.
wij slapen nooit.
Of als je een tijdje single bent geweest (ongeveer 1,5 jaar), inmiddels weer in een gelukkige relatie zit, maar hier toch nog elke dag mee leest. 😇
😀
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
31-03-2022 18:39
Selectie?? @( Was dat voor de Vlaamse versie? Maar wat stoer dat jij je had ingeschreven! Jij zou het dus gewoon doen :kneel:
Welja... Ingeschreven maar mail gekregen dat ze voor mij geen match hadden gevonden :mrgreen:
Ik weet niet hoe het in NL gaat maar in B blijft het allemaal netjes hoor. Dus ja, ik wou/zou het wel doen.
alongwiththesunshine schreef:
31-03-2022 20:35
Ik ken ook wel wat mensen die van de ene relatie in de andere rollen. En er zijn ook een aantal mensen in dit topic geweest die binnen enkele maanden weer een nieuwe relatie hadden. Maar de vaste kern hier bestaat toch echt uit mensen die al een lange tijd single zijn.
Interessant topic! Ik ken ook van die serieel monogamisten die steeds vrij korte monogame relaties hebben en dan ook steeds weer vastlopen. Dan kan je beter gewoon 'single' zijn met wat losse contacten. En dan heb je ook nog een groep die tegen hun wil langdurig single zijn. Zijn dat de meesten hier?
Ik heb toch wel steeds vrij kort na elkaar weer een lange monogame relatie… En dan bedoel ik wel relaties van langer dan 3 jaar, waarbij er dan steeds ongeveer 1,5 jaar single zijn tussen zit.

Al hoop ik wel dat deze relatie de laatste is hihi; voelt zo fijn en vertrouwd met huidige partner. ☺️

Wat ik zelf wel heb gemerkt bij mijn laatste keer daten, is dat je mensen echt een kans moet geven en jezelf allebei open moet durven stellen. Als het bij een eerste date niet direct perfect is, geef het dan zeker nog een tijdje een kans, dan kan er echt iets moois ontstaan.

Heb soms het idee dat alles direct percect moet zijn en aan een soort ideaalplaatje moet voldoen. Als er dan ook maar 1 dingetje afwijkt wordt direct de handdoek in de ring gegooid. Terwijl als je daar doorheen durft te kijken en de imperfecties kunt zien en accepteren, dan is er zoveel ruimte om iets moois te laten groeien. ☺️
Leuk I2I89!
Dat doe ik ook hoor, van mij hoeven er van de eerste keer geen vonken of kriebels te zijn. Enkel nieuwsgierigheid naar meer en de eerste date leuk genoeg vinden om er een vervolg aan te breien.
Mijn meest dramatische relatie was de enige waar ik meteen op slag verliefd was, hoeft voor mij dus hoegenaamd niet.
Attraverso schreef:
01-04-2022 11:56
Leuk I2I89!
Dat doe ik ook hoor, van mij hoeven er van de eerste keer geen vonken of kriebels te zijn. Enkel nieuwsgierigheid naar meer en de eerste date leuk genoeg vinden om er een vervolg aan te breien.
Mijn meest dramatische relatie was de enige waar ik meteen op slag verliefd was, hoeft voor mij dus hoegenaamd niet.
Precies!

Alleen wat het denk ik lastig maakt in het huidige date-landschap is dat je het net moet treffen dat je er allebei ook zo in staat.

Helaas doen heel veel mensen dat niet en dan krijg je dus van die situaties waarin mensen na één date al afhaken of iemand gaan ghosten, zo jammer!
Antoon69 schreef:
31-03-2022 18:16
Je moet er inderdaad niet te veel over nadenken :) . En als er iets heel ergs gebeurt kun je dan alsnog alsnog een uitzending tegenhouden? Qua gesprekken denk ik dat een gewoon leuk en persoonlijk gesprek er ook uitgeknipt wordt (is denk ik niet interessant). Ik ga het ook niet doen maar het zijn vaak zo'n leuke dames waar ze mee komen.. :love:
Die dames kun je na afloop ook schrijven zonder op tv te komen. Zo is een kennis van mij aan de vrouw gekomen;)
l2l89 schreef:
01-04-2022 11:30
Ik heb toch wel steeds vrij kort na elkaar weer een lange monogame relatie… En dan bedoel ik wel relaties van langer dan 3 jaar, waarbij er dan steeds ongeveer 1,5 jaar single zijn tussen zit.

Al hoop ik wel dat deze relatie de laatste is hihi; voelt zo fijn en vertrouwd met huidige partner. ☺️

Wat ik zelf wel heb gemerkt bij mijn laatste keer daten, is dat je mensen echt een kans moet geven en jezelf allebei open moet durven stellen. Als het bij een eerste date niet direct perfect is, geef het dan zeker nog een tijdje een kans, dan kan er echt iets moois ontstaan.

Heb soms het idee dat alles direct percect moet zijn en aan een soort ideaalplaatje moet voldoen. Als er dan ook maar 1 dingetje afwijkt wordt direct de handdoek in de ring gegooid. Terwijl als je daar doorheen durft te kijken en de imperfecties kunt zien en accepteren, dan is er zoveel ruimte om iets moois te laten groeien. ☺️
Idd ik maak dat regelmatig mee zonder echt een duidelijke reden houden ze het bij de eerste date terwijl ik dan denk het was gezellig we kunnen toch verder ontdekken. Ook ooit een date gehad met een toffe dame en die appte na afloop een duidelijke reden wat ze van mij en de date vond en waarom het geen relatie kon worden. Ik kon dat enorm waarderen en we hebben daarna nog weken geappt en ook nog een aantal keer afgesproken toen dacht ik ja zo kan het dus ook. Maar vaak als je toevallig een puistje op de eerste date hebt 🤪Willen ze niks meer horen
Zo, heb heerlijk genoten van mijn vakantie! Heb nu wel weer een vakantie nodig, zoveel gezien en gelopen haha.

Verder ben ik deels mee eens dat je iemand best kans kan geven als het niet gelijk ‘wauw’ is, anderzijds valt een chemie en aantrekking nou eenmaal niet te forceren. Hoe gezellig iets dan is.. Wat Attra zegt, die nieuwsgierigheid moet er zijn. Zelf voel ik dit al wel vrij snel, dan hou ik het liever bij 1 afspraakje dan het nog uitmelken als ik weet dat ik die persoon bijv niet zou willen aanraken. Had onlangs wel meegemaakt dat het met iemand op alle vlakken klikte (ook fysiek), hij dat liet merken maar vervolgens afhaakte omdat er geen vlinders waren. Dat vond ik wel frustrerend en jammer natuurlijk, maar uiteindelijk kan je er niks aan doen. We hebben allemaal wel in die positie gestaan denk ik. En dan ligt het echt niet aan een puistje
Ik zit net weer ff op tinder te kijken maar vind het niks. Ben er eigelijk wel wat klaar mee. Geen idee wat leuke datingssites zijn? Heb nog niet zoveel ervaring hierin. Fb dating valt af want dat krijg ik op de een of andere manier niet op mijn telefoon🤔
Dwarrel75 schreef:
01-04-2022 19:43
Ik zit net weer ff op tinder te kijken maar vind het niks. Ben er eigelijk wel wat klaar mee. Geen idee wat leuke datingssites zijn? Heb nog niet zoveel ervaring hierin. Fb dating valt af want dat krijg ik op de een of andere manier niet op mijn telefoon🤔
Ik blijf het herhalen zondagavond 20:00 drankjedoen.nl of bijvivopdebank kun je ook nog checken.
Drankje doen is toch speeddate en dat ze je gelijk zien via video bellen? Dat lijkt mij dus doodeng. Ik ben niet verlegen of zo maar ik klap gewoon dicht in zulke situaties. Of ga heel zenuwachtig kletsen haha. Zullen ze wel denken, wat is dat voor idioot😂
Ik zit sinds kort op Bumble, nadat ik jaren eigenlijk alleen maar gebruik heb gemaakt van Tinder. En ik ben echt enorm verrast in positieve zin.

Waar ik op tinder voor mijn gevoel altijd maar heel oppervlakkig matches aan het ''verzamelen'' was en er zelden tot nooit gesprekken ontstonden, typ ik me nu (als ik wil) helemaal suf. Ik ben dan wel een man, en vrouwen moeten hier het gesprek openen (dat kan de man niet).

Dat brengt automatisch wel mee dat de vrouwen die je spreekt toch automatisch al degenen zijn die meer assertief in de wedstrijd zitten dus misschien is de ervaring voor vrouwen toch minder (dat ze vaak geen antwoord krijgen ofzo), maar ik ben tot dusver erg positief.
Dwarrel75 schreef:
01-04-2022 22:39
Drankje doen is toch speeddate en dat ze je gelijk zien via video bellen? Dat lijkt mij dus doodeng. Ik ben niet verlegen of zo maar ik klap gewoon dicht in zulke situaties. Of ga heel zenuwachtig kletsen haha. Zullen ze wel denken, wat is dat voor idioot😂
Dat is het concept inderdaad ik vond het de eerste keer ook eng maar als je daar eenmaal doorbent is het leuk, ontspannend krijg je er energie van en is het efficiënt. Zie het gewoon als een avondje kroeg waar je ook vaak korte gesprekjes heb met iedereen en alles. Iedereen klaagt over de datingapps en wat een goede app is is er eindelijk een tof concept maar gaat er nog niemand op omdat ze het eng vinden, ja dan weet ik het ook niet meer hoor🤷‍♂️

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven