17 Jaar en zwanger?!

14-06-2009 15:50 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatmaar... Dit forum is bullshit.
anoniem_87401 wijzigde dit bericht op 14-06-2009 16:38
Reden: Bullhit
% gewijzigd
wat wil je eigenlijk met dit topic?
Oké zie dat er tijdens mijn verhaal typen ook nog meer reacties zijn gekomen. Waaronder een paar die zeggen, wat ik ook zeg. Dus mijn verhaal komt nu wel als mosterd na de maaltijd...
Ik vind het altijd bijzonder hoe snel TO's weten hoe ze hun OP moeten verwijderen.
quote:lottie1987 schreef op 14 juni 2009 @ 16:36:

wat wil je eigenlijk met dit topic?Aandacht, tijdverdrijf...
Al die 30'ers die we met veel respect moeten behandelen hebben een griet van 17 weggejaagd van een publiek forum.

Hoera!
quote:Unsure17 schreef op 14 juni 2009 @ 15:50:

Laatmaar... Dit forum is bullshit.Sja.. je zou natuurlijk ook kunnen reageren op mensen die wél serieus reageren
Later is nu
En daarom worden OP's gekopieerd
Zie je nu wel, Lindy? Toch wel goed, die quote.
...
Ik ben geen dertiger dus ik voel me niet aangesproken.

Inderdaad Star, haha!
quote:Unsure17 schreef op 14 juni 2009 @ 15:50:

Laatmaar... Dit forum is bullshit.Wel even bij de feiten blijven he, wat is er hier nu bullshit?
...
quote:elninjoo schreef op 14 juni 2009 @ 16:15:

[...]

gelukkig kun je daar op het forum geen ongelukje door oplopen
Als het wel ehh echt waar is allemaal, is het wel zielig. Maar dan nog is dat bericht gewoon te láng.. eh. Hee, unsure, open ff een nieuw topic als je die test hebt gedaan! Ben razend benieuwd!
Nou hebben we allemaal een waarschuwing aan ons broek omdat we niet gastvrij zijn voor een troll...
Maar wat is nou je vraag? wat wil je weten? of je zwanger bent? of wat je moet doen als je zwanger bent?

of ervaringen? denk niet dat er veel 17 jarigen zijn die een eigen bedrijf hebben en een kinderwens hebben ...
quote:Unsure17 schreef op 14 juni 2009 @ 16:11:

Ja, inderdaad. Ambities... Kennen jullie dat woord? Iets in je toekomst bereiken? Je hart volgen en je passies uitvoeren?

!

Los van andere reacties vind ik dat je hier best wel een air aanslaat. Je vind jezelf ambitieus en ik krijg de indruk dat je ook erg tevreden bent met de dingen die je al voor elkaar hebt op jonge leeftijd. Maar tegelijkertijd was even de bijsluiter van de antibiotica (etc) doorlezen te veel moeite.

Dat mensen hier misschien iets ongeloofwaardig reageren heeft er niets mee te maken dat zei geen ambities of passies hebben. Maar meer met de tegenstrijdigheid uit jou OP.

Je zegt dat je jezelf onverantwoordelijk voelt, maar uit je post juist het tegenover gestelde idee. Dat je juist een beetje zelfingenomen bent met datgene wat je tot nu toe bereikt hebt.

Je bent 17, maar voelt je geestelijk ouder. Heb je echt zo'n verantwoordelijke positie op 17 jarige leeftijd (lijkt mij sterk maar wie weet), of laat je het misschien iets te goed klinken om te laten doorschijnen dat je niet meer tot dat 'fancy' doelgroep behoort en dat het geen naief 'foutje' was?
Nee joh, unsure is allang pleitheine. Veels te ambitieus om hier uren rond te hangen.
Woei dat gaat snel...
quote:queenie1 schreef op 14 juni 2009 @ 16:41:

Zie je nu wel, Lindy? Toch wel goed, die quote.Godsamme jij hebt net zulke vooruitziende gaven als haar vriend!
quote:Pauline65 schreef op 14 juni 2009 @ 16:31:

Vervelend hè zo'n regenachtige zondag?!Het regent hier helemaal niet, hoor, bij jou wel?
Oh oh, wat zijn we allemaal weer achterdochtig!

Nou Unsure, Tante Charlotte gaat je gewoon even advies geven en ik ben niet eens een dertiger maar sinds korte tijd zelfs veertiger.

Unsure, lieve schat, niemand hier kan je vertellen of je zwanger bent of niet. Natuurlijk zijn er vrouwen die vanaf dag 1 wisten dat ze zwanger waren en anderen hadden geen idee totdat de menstruatie uitbleef (of de weeën begonnen).

Dus de test zal het uit moeten wijzen.

Verder wil ik je toch heel dringend adviseren om je beslissing het kindje te houden als je wel zwanger blijkt te zijn, nog eens te heroverwegen. 17 jaar is m.i. écht veel te jong om de zorg voor een kind op je te willen nemen. Zeker voor een 17-jarige workaholic met grote ambities en ondernemingsdrift als jij.

Omdat je er vroeg bij bent, is een overtijdbehandeling nog mogelijk. Informeer morgen bij je huisarts wat zo'n behandeling inhoudt.

Veel sterkte indien je inderdaad zwanger blijkt te zijn!
Nee maar serieus, als de vraag gewoon was: ik heb een antibioticakuur gehad, wist niet dat dat interfereerde met de werking van de pil want ik ben nog maar 17 en nu voel ik me rot want ik kan zwanger zijn,

dan was het anders geweest. Dit riekt gewoon enorm naar stierenpoep.
Plus, iemand afzeiken is gewoon leuk. Zeker als het semi -anoniem kan.

I blame erfzonde.
quote:Star schreef op 14 juni 2009 @ 16:39:

Ik vind het altijd bijzonder hoe snel TO's weten hoe ze hun OP moeten verwijderen.Ja leuk he.
Gelukkig is er altijd nog een kopie!
Goh Zatla, makkelijk he? Zo van achter je computer, lekker je toetsenbord een douw geven. Meedoen met de anderen, forummertje pesten, met z'n allen tegen één. Dapper hoor!

Hoezo is dit nou weer een lulverhaal?

Omdat het meisje niet praat zoals de breezahjeugd tegenwoordig praat? Omdat ze een lange OP maakt met veel, niet al te nuttige bijzaken er in? Ze schrijft dat ze adhd heeft. Een vriendin van mij schrijft ook zulke mails, heeft ook adhd.

Ze maakt zich zorgen. Moet een zwangerschapstest doen als ze niet ongesteld raakt. Maar het feit dat ze intelligent schrijft en niet al te kort van stof is, maakt haar nog geen bullshitter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven